-

Magazynier : Sprawy zaściankowe, stare i nowe. Małżonek, nauczyciel akademicki.

29.06.2019, Opole ul. Sienkiewicza: policja opolska aresztuje niebezpiecznego homofoba

https://youtu.be/i58yTVMX_9Q

https://youtu.be/uUNXSnfl8uU

(Drodzy państwo, ponieważ tekst ten w sensie stylu jest eksperymentem, i ponieważ ma niespodziewaną popularność, uprzejmie proszę o ocenę mojego tekstu w formie kliknięcia plusa pod tekstem bądź nie kliknkęcia. Mała ilość plusów będzie dla mnie informacją, że mój eksperyment się nie udał. Sam nie potrafię go ocenić. Temat jest ważny, ale wysoka klikalność jest czegoś dziwnie skontrastowana z brakiem plusów. )

Jak to widać na zamieszczonym obrazku. To znaczy na filmiku. I tak tego samego dnia 29 czerwca br., kiedy niektórzy z naszych obywateli zabawiali się treściami burżuazyjnymi na konferencji w zamku w Kliczkowie, w relikcie czasów feudalnych, inni walczyli o tolerancję, demokrację i równouprawnienie mniejszości płciowych w naszej demokratycznej ojczyźnie, a dokładniej w stolicy polskiej piosenki, w Opolu. Albowiem 29. 06. 2019 w Opolu odbył się Marsz Równości, czyli objazdowa manifestacja tęczowej przyszłości naszej demokratycznej ojczyzny, ma się rozumieć jak najbardziej europejskiej, której starsza i mądrzejsza teraźniejszość zafundowała objazdowe wczasy. Średnia wieku nie przekraczał 13 lat. No może przesadziłem – 17 lat. Parada przeszła przez całe miasto, a nawet zachaczyła o opolską katedrę, manifestując równość i solidarność ze wszystkim mniejszościami w radosnej atmosferze przyjaźni i tolerancji. Młodzież polska, pardąs, europejska jednoczyła się ze wszechświatową starością, tzn. mniejszością. Prof. Monika Płatek nie dawno ogłosiła, zdaje się na antenie Jedynki, że mniejszości płciowe są tym samym co emeryci, więc uprawnionym jest jak najbardziej zamienne stosowanie tych dwu słów: starość i mniejszość. No powiedzmy: młodość inaczej i większość inaczej.

Oglądając powyższą filmową relację z ujęcia niebezpiecznego przestępcy, nie dajcie się jednak, towarzysze mili, zwieźć pozorom. Nie jest bowiem ów osobnik zwykłym warchołem ani pieniaczem ani nawet zaplutym karłem reakcji. Karłem reakcji owszem jest, ale podstępnym, umiejętnym, wyszkolonym w zwodniczej grze słów, znaczeń i pozornej grzeczności, całkiem jak inny renegat niejaki Ksiądz Tadeusz Guz. Mówią na mieście, że nazywa się Wiesław Ukleja i jest weteranem walki o demokrację. Weteranem jest, ale nie walki o demokrację, tylko walki o miniony okres błędów i wypaczeń katolicko-burżuazyjnych. Posłuchajcie bowiem tego wywiadu z nim nagranego w Radiu Opole w przeddzień czerwcowego dramatu:

https://youtu.be/i58yTVMX_9Q

Tak, to ten sam osobnik, ujęty 29 czerwca przez bohaterskich funkcjonariuszy opolskiej policji. Ujęty zapewne dlatego, że w swojej przebiegłości przeliczył się i 28 czerwca pozwolił sobie na wypowiedź w mediach. Nie przypuszczał nawet, że czujne oko władz miejskich i policji spocznie na nim i przyuważy go. A jednak, stało się. Mimo iż starał się zamaskować i stać się niezauważalnym, zlać się z grupą bojówkarzy narodowo-katolickich, tak jak oni skandować nielewomyślne hasła (Miasto nie dla pederastów) został bezbłędnie rozpoznany i obezwładniony. Niezawodna ręka sprawiedliwości społecznej dosięgnęła go. Stróże porządku w sile 4 dzielnych funkcjonariuszy założyli mu dźwignię duszącą, wykręcili mu ręce i rzucili na ziemię. Nie zdradzili swojej tożsamości do końca akcji, aż do odstawienia go na komisariat, tak iż nie miał on pewności z kim ma do czynienia. Lecz on, jak profesjonalny sabotażysta, dał się ująć. Zadziałało wyszkolenie. Nie stawiał oporu. Niestety opolskie organy ścigania dały się zwieść jego podstępom i wypuściły go z aresztu. 

Nie pomogła argumentacja złożona w dobrej wierze i ze słusznym, acz nietrafnym rozeznaniem, na temat jego agresywności wobec stróży porządku, rzucania wulgarnym językiem, wyrywania słupków ulicznych. Albowiem agresja w nim jest, lecz podstępna, ukryta. Rzeczony osobnik, zwany Wiesławem Ukleją, nie rzucał wulgarnym językiem w stróży porządku, ani nie szarpał się z nimi, ani nie wyrywał słupków ulicznych. O nie. Za sprytny jest on. 

Lecz wsłuchajcie się dokładnie, mili towarzysze, w to, co mówi w powyższym demaskującym go wywiadzie. Nie tylko o rzekomej demoralizacji dzieci, nie tylko o rzekomych prawach naszych milusińskich do jakoby stabilnej moralności, rzecz jasna, mając na myśli przegniłą, burżuazyjną moralność katolicką. Nie tylko o rzekomych chrześcijańskich korzeniach naszej polskiej, tzn. socjalistycznej ojczyzny. Ale również wsłuchajcie się w to, co mówi o władzach miasta. Że nie tylko pozwalają na jakoby demoralizację, że nie tylko narażają jakoby Kościół w Opolu na rzekomy szwank, ale również, że jakoby obecny prezydent miasta Opole wraz z opolskimi rajcami budują sobie polityczny kapitał na potrzebę wyborów parlamentarnych. A przecież obecny prezydent jest świetnym managerem miejskim, który spod ziemi dobywa 500 milionowe pożyczki dla dobra mieszkańców miasta wojewódzkiego. Jakżeż więc niegodziwy i podstępny jest ów osobnik Ukleja, który rzuca cień podejrzenia o niecne intencje na jedynie słuszny program autonomii miast-państw łącząc go z ruchem wyzwolenia mniejszości płciowych. Słusznie, że łączy, ale nic w tym nie ma złego, jedynie czysty postęp. Nie ma bowiem innej drogi wyzwolenie spod kaczystowskiego autorytaryzmu.

Kalumnie owego Uklei mogą nawet doprowadzić niektóre skrzywione umysły do wniosku, że jest jakiś rzekomy związek jedynie słusznego programu autonomii miast-państw z rzekomą niegospodarnością obecnych a zacnych władz miasta, w postaci zaciągnięcia przez nich kolejnej pożyczki opiewającej podobno na 500 mln PLN. Rzekomo w sumie to już 1 mld zadłużenie. Przecież potrzeb w mieście wojewódzkim jest bez liku. Nieustannie trwają prace remontowe jezdni, które trzeba czy nie trzeba, na wszelki wypadek, bo nie zawadzi, miejscowo są zrywane i zalewane nowym asfaltem. To nic że kierowcy niecierpliwią się. Niech się nie niecierpliwią. Niech dziękują władzom miasta za zapobiegliwość. Niech nie sieją defetyzmu, narzekając na zadłużenie budżetu miejskiego do tysiącznego pokolenia. Bo znajdzie się na pewno hojny strategiczny inwestor, który zechce wykupić dług, rzecz jasna wraz z dobrem inwentarza i mieszkańcami, i wyrówna rachunki, których obca dłoń nie przekreśli. 

Niech Opolanie nie rozsiewają mowy nienawiści i nie narzekają, że ich prawnuki będą spłacać dług. Wszak nasz niezawodny sojusznik Franz Timmermans, miłośnik tolerancji i równouprawnienia wszelkich mniejszości, zostanie wiceprzewodniczącym Komisji Europejskiej. Nie zapomni on o opolskich niebożętach cierpiących ucisk z ręki kaczystów. Wspomoże dotacją, tylko niech częściej przybywa do Opola tęczowa przyszłość Europy.

Teraz osobnik Ukleja zalewa potokiem oskarżeń i skarg opolski wymiar sprawiedliwości. Znajdują się nawet kaczystowscy zwolennicy osobnika, jak radna Sejmiku Województw Śląskiego, niejaka Monika Czyż, która zgłosiła zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w formie przekroczenia uprawnień przez funkcjonariuszy Komendy Miejskiej w Opolu, a także dziennikarze, którzy piszą artykuły jak np. w NGO: https://ngopole.pl/2019/07/01/czy-doszlo-do-przekroczenia-uprawnien-przez-tajniakow-jet-zawiadomienie-o-podejrzeniu-przestepstwa/ albo w Śląskim Kurierze Wnet: https://wnet.fm/kurier/w-mediach-spolecznosciowych-krazy-film-z-brutalnego-zatrzymania-weterana-opozycji-demokratycznej-z-czasow-prl-z-opola/

Prokuratura rejonowa stanęła na wysokości zadania i odrzuciła niecne oskarżenia radnej Moniki Czyż o złamanie przez opolską policję jakichś tam mało ważnych paragrafów. Cóż to są bowiem paragrafy wobec przyszłości socjalistycznej ojczyzny? Proch i pył, który tęczowa przyszłość strzepnie z swych glanów i pójdzie dalej. Teraz osobnik ów forsuje mury prokuratury okręgowej. I jeśli ona się ugnie, trzeba będzie rozważyć protest w formie Marszu Równości przez korytarze i biura prokuratury okręgowej z przymusowym udziałem pracowników prokuratury.

Teraz na poważnie. Nie studiowałem moskiewskiej prasy leninowskiej z okresu tzw. NEP-u (okresu rozpoczynającego się po klęsce Białej Armii w 1921 r.), ale przypuszczam, że, z wyjątkiem fragmentów ściśle związanych z miejscem i czasem akcji, tak mniej więcej wówczas wyglądałaby relacj z tej niebywałej interwencji opolskich organów ścigania i na protesty samego p. Wiesława Uklei. Zarówno w Marszu Równości, jak i w tym bezprawnym ataku na p. Ukleję widzę analogie do nepowskiego socjalizmu. Rozwiązłość była wówczas promowana przez władze leninowskie przy jednoczesnej działalności bojówkarskiej tzw. Czeka. Władza nie była wszechmocna, wciąż jeszcze działały stare urzędnicze układy w miastach Rosji, niby przedrewolucyjne, ale w zasadzie już zwiastujące rewolucję socjalną. Banda Lenina i Trockiego z racji aspirowania do wszechmocy wszechrosyjskiej wykazywała się niebywałą agresją. Nie rysuję tu jakiejś nawet odległej analogii do opolskiej policji. Raczej do promocji rozwiązłości przez totalną opozycję i rewolucyjnego niszczenia stabilności ludzi niezaangażowanych bezpośrdenio w życie publiczne. Na tym analogie się kończą. Takiej władzy jaką miał leninowski NEP zwolennicy autonomii miast nie posiadają. I raczej posiadać nie będą. Ani też opolski samorząd nie deklaruje całkowitej przynależności do rewolucyjnego ruchu autonomii miastowej. Raczej próbuje wykorzystać wszelkie układy również z partią min. Gowina i z PiSem. Być może opolski samorząd wie więcej na temat układów unijnych, ale one znowu nie są aż tak pewne. Nasz londyński sojusznik strategiczny na razie przegrywa pojedynek z euro-moskiewskim układem, ale szczerze wierzę w ukryte aktywa i moce imperium brytyjskiego. 

Tak jak napisałem w powyższym pastiszu wydaje mi się, że pan Wiesław zwrócił na siebie uwagę czynników miejskich radiowym wywiadem z 28 czerwca. Powiem szczerze, że nikt nie zgadłby, że atencja ta pociągnie za sobą taką „nagrodę”. Naiwność? Nie tylko. Faktycznie internowany, zasłużony dla opolskiego podziemia solidarnościowego, pan Ukleja w latach 90-tych startował do kariery parlamentarnej, niestety został oszukany i zamrginalizowany przez pewnego wychowanka Henryka Krzeczkowskiego („ojca polskiego konserwatyzmu”) . Zajął się małym biznesem handlowym we Francji. Osobiście bardzo żałowałem, że wyjechał z kraju, wtedy wydawało się, że na dobre. Całkiem niedawno zmusiła go do powrotu do Polski rewolucja żółtych kamizelek. Owoż i ciekawy rynkowy aspekt francuskiej żółtej rewolucji. Jak na niedawno przybyłego do kraju, p. Wiesiek jest człowiekiem całkiem nieźle zorientowanym w bieżących tematach i prądach. Ale że zostanie potraktowany jako ponowny aspirant do kariery samorządowej i politycznej, nikt tego by nie zgadł. Bez wątpienia władze Opola poczuły się zagrożone jego wypowiedzią w Radiu Opole. Zwróćmy uwagę, że wyraża on ostrożne poparcie dla akcji młodzieży narodowej, a przede wszystkim stawia na blokadę marszów równości, o ile dobrze go rozumiem, na niedopuszczanie środkami prawnymi do zaistnienia takich marszów. Zgadzam się.

Jeśli państwo ciekawi jesteście moich preferencji, to powiem, że nie poszedłbym na narodowy kontrmarsz. Uznałbym, że wywiad radiowy jest wystarczającą ofensywą. Bo jest. Zaś akcja środowisk narodowych jest niepotrzebną reklamą tęczowej hucpy. Aktywiści LGBTQ i skoligacone z nimi Wiosna, Nowoczesna i PO, wraz z władzami miasta Opole, niech się kompromitują na własne konto. Ja reklamować tego nie będę. Ale p. Wiesławowi wolno wybrać swoją formę aktywności publicznej i wspólnotę polityczną, która mu odpowiada. Nadto nieprzewidziana, niezwykle brutalna reakcja władz miejskich wykonana rękoma policyjnych osiłków stała się nieoczekiwaną „wartością dodaną”, podłożeniem się samorządowców, którzy najwyraźniej nie czują pewnie w drugiej kadencji miejskiej. Czyżby dług niebezpiecznie zaczął się żarzyć? Dług niebywały w historii tego miasta. Nadto na pewno nie wiemy wszystkiego o relacjach między partią rządzącą a partią rozbicia dzielnicowego (miasta-państwa) i samorządami miast wojewódzkich. Poker jest w toku. Uprzedzam jednak, że p. Kaczyński w pokerze politycznym na arenie krajowej jest całkiem niezły.

Stawiam na to, iż wtyczki opozycji, która nadal w swoim uporze chce być totalną, donoszą jej liderom, iż prezes PiS wraz z prezydentem Andrzejem Dudą i premierem Mateuszem Morawieckim zamierzają ukrócić rewolucję obyczajową w polskiej przestrzeni publicznej, czyli ofensywę genderową i marsze tęczowe. Jest to logiczne, bo tak jak rozwiązłość w czasach NEP-u, czy w jakichkolwiek okolicznościach historycznych, rewolucja obyczajowa przynosi ekonomiczne straty, choćby w formie anty-motywacji młodych i starych, w formie koncentrowania uwagi jakiejś grupy Polaków głównie na bodźcach prowadzących do doznań tzw. seksualnych, w sumie kosztownych z różnych powodów, choćby z racji  leczenia tzw. "infekcji intymnych", czyli francy, i leczenia psychiatrycznego. 

Pan Wiesiek znalazł się między dwoma siłami i opowiedział się zdecydowanie po stronie jednej z nich. Jako były aktywista polityczny został zauważony zaś jego wypowiedź została uznana za awangardę kontrofensywy pisowskiej, a nawet za świadome wejście w niejawny układ z frakcją partii rządzącej, frakcją, którą w pierwszym odruchu nazwać by się chciało radykalną pro-life, a tak w zasadzie winno się ją nazwać zdroworozsądkową ekonomiczną. Panu Wiesławowi współczuję, nie chciałbym się znaleźć w jego butach 29. 06. 2019 na ulicy Sienkiewicza w Opolu, kędy przechodził pamiętny marsz. Kto go wspominać będzie, wymieni jednym tchem przegięcie ze strony policji i jej ofiarę, pana Ukleję. Ale moje złośliwe ego cieszy się, bo jest to błąd, duży błąd ze strony opolskiej policji i władz miasta, błąd, który może być brzemienny w swych skutkach.

Ps. Ponieważ państwo nie znacie p. Uklei z jego wcześniejszej działalności w Opolu w latach 90-tych i pierwszej dekadzie 21-ego wieku, dodaję informację o innych jego skutecznościach. Rok bodajże 1999 konferencja na temat manipulacji Okrągłego Stołu z udziałem Anny Walentynowicz, Cenckiewicza i paru jeszcze gości tego typu. Konferencja w rocznicę wysadzenia auli opolskiego WSP przez Kowalczyków, bodajże 2002 r. Konferencja prasowa na której Gazownia została nazwana "organizacją przestępczą wrogą naszej cywilizacji" w odpowiedzi na przypisywanie przez rzeczoną zbierana kapitału politycznego na śmierci brata pewnego weterana I Solidarność w skutek kopnięcia w klatkę piersiową przez nieznanego artystę pod Krzyżem na Krakowskim Przedmieściu o czym w: http://magazynier.szkolanawigatorow.pl/w-moim-magazynie-cz-i-radiowe-debaty-rzeczpospolita-trzecia-i-po-radio-opole-01052017-15062017. Następnie kontrofensywa sądowa wskutek pozwu gazowni. W końcu wygrana: sąd uznał, że można gazownię nazywać organizacją wrogą naszej cywilizacji. P. Antoni Klusik, bo o jego brata chodziło i to on nazwał Gazownię po imieniu, został zwolniony z płacenia grzywny. Ale wtedy Ukleja był już we Francji. 



tagi: opole  marsz równości  29 czerwca 2019  wiesław ukleja  bezprawna interwencja policji 

Magazynier
17 lipca 2019 16:04
48     3474    11 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

K-Bedryczko @wacenty 17 lipca 2019 17:46
17 lipca 2019 18:26

A ty ciężki frajerze nie mogłeś się pwstrzymać od pierdnięcia, co? Idź dalej, jedz to co zwykle i już się nie udzielaj.

zaloguj się by móc komentować

Marcin-Maciej @wacenty 17 lipca 2019 17:46
17 lipca 2019 19:38

Hahaha. Ale Was dupa zabolała. Widać Magazynier trafił w samo sedno. 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Marcin-Maciej @Magazynier
17 lipca 2019 19:39

Doskonały artykuł p.Magazynierze. Pozdrawiam.

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @Magazynier
17 lipca 2019 21:44

Gabriel Maciejewski w niedawnym tekście „Strategia kontrrewolucji” wyraził przypuszczenie, że kontrrewolucja bywa stwarzana celowo, jako narzędzie rewolucji. Chodzi w takiej sytuacji o stworzenie przeciwnika, którego łatwo pokonać, i za którym nie stanie nikt, bo mu zwyczajnie będzie wstyd. Rewolucja walczy wtedy nie z zastanym porządkiem, bo ten jest zbyt silny i nie do pokonania, zamiast tego tworzy przeciwnika godnego pogardy, żałosną karykaturę porządku, który zamierza obalić.

W tym wypadku kontrrewolucja tworzy się chyba sama, chociaż za to nie dałbym głowy. To są tacy ludzie jak bohater tego tekstu, ciężko zaburzeni i pełni nienawiści.

Na tych paradach jest mnóstwo młodych ludzi, którzy nie mają żadnych problemów ze swoją seksualnością, są naprawdę fajni, na swój młodzieńczy sposób chcą dobrze, chcą być po właściwej stronie. Tacy patole jak ten pan utwierdzają ich w tym, że wybrali słusznie. Nikt normalny nie chciałby być taki jak on. Nie da się w ten sposób nic zdziałać, jedyną metodą obrony porządku jest jego utrwalanie, a tych, którzy go atakują, należy przyjmować z miłością. Bo to są biedni, nieszczęśliwi ludzie, mam na myśli tych seksualnie i duchowo zaburzonych, ich życie jest piekłem nie dlatego, że społeczeństwo ich nie akceptuje, tylko dlatego, że oni sami mają problem ze sobą. Niektórzy są już pewnie straceni, ale z pewnością nie wszyscy, warto im uświadamiać, że kiedy zostaną uznani za normę, będą wtedy pozostawieni sami sobie, bez szans na uzyskanie pomocy. Taki los im gotuje ta rewolucja, którą w swym zagubieniu popierają. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @wacenty 17 lipca 2019 17:46
17 lipca 2019 22:26

Ojej! Jak pan banalnie oblał ten egzamin. Przecież nawet nic panu nie zapłacą za tą chauturę. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @K-Bedryczko 17 lipca 2019 18:26
17 lipca 2019 22:28

No niestety, jakiś nierozgarnięty ten wacenty. Na służbie a pije. Nie ma go już. Dzięki.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @SalomonH 17 lipca 2019 21:44
17 lipca 2019 22:34

Widzę że pan jest nie tylko psychoterapeutą ale i telepatą. Raz pan spojrzysz wszystko wiesz. Niestety telepatia czegoś zawodzi. Przykro mi, egzamin oblany. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Marcin-Maciej 17 lipca 2019 19:39
17 lipca 2019 23:12

Odwzajemniam. Dziekuję. Szkoda, że te ich wpisy zaraz znikają. Wystarczyłoby zablokować, żeby taki ormowiec nie mógł więcej wpisywać. Ale te ich gnioty mogłyby tu wisieć jako miernik tej miernoty. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Magazynier
17 lipca 2019 23:15

Ale SalomonH wisi dalej. Dobrze. Niech sobie powisi. W końcu ze półtorej godziny poświęcił na swoje psychoterapeutyczne rozważania o kontrrewolucji. Taka nagroda.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Magazynier 17 lipca 2019 23:15
18 lipca 2019 06:33

Ale SalomonH ma trochę racji, niestety.

zaloguj się by móc komentować

syringa @SalomonH 17 lipca 2019 21:44
18 lipca 2019 07:52

Od dawna zastanawialam sie kiedy wreszcie Pan zdejmie przylbice i ukaze swoje prawdziwe oblicze Bo ze tu musi roic sie od agentow wplywu -bylo dla mnie jasne od poczatku .

"Na tych paradach jest mnóstwo młodych ludzi, którzy nie mają żadnych problemów ze swoją seksualnością, są naprawdę fajni, na swój młodzieńczy sposób chcą dobrze, chcą być po właściwej stronie."

chle chle !

Tak sie to i w 1968 roku zaczynalo :"make love not war" Ktoz by nie chcial!

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Grzeralts 18 lipca 2019 06:33
18 lipca 2019 09:13

I to jest bardzo ciekawa dialektyka. Jak aktywistę politycznego wmanewrować w dętą kontrrewolucję? W tym sęk że salomonH nie ma racji. Ukleja nie tworzy żadnej kontrrewolucji. Ma tylko parcie na karierę polityczną. Wykorzystuje zaistniałe sytuacje, typu kontrrmarsz narodowy. Kontrrewolucja do kontrrmarsz młodzieży z ORN czy Wszechpolskiej. I to jest kontrrewolucja na zamówienie albo i na gwaranacji. Posłuchaj tego co mówi Ukleja o blokadzie marszu równości. Jego słowa te i inne zdradzają go, zdradzają jego niekontrrewolucyjność. Diabeł jak zwykle w szczegółach. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @SalomonH 17 lipca 2019 21:44
18 lipca 2019 09:20

Po wpisie Grzeraltsa i po krótkim namyśle zdecydowałem się odblokować pana w celu eksperymentu, by przekonać się czy pan tu wróci i co ma pan jeszcze do powiedzenia. Uprzedzam, że litości dla pana wpisów nia mam. 

Zachował się pan poniżej krytyki. Nie wysłuchał pan uważnie wypowiedzi p. Uklei i nie przeczytał pan ze zrozumieniem mojego tekstu. W stosunku do Uklei dokonał pan bardzo nieuczciwej manipulacji, argument ad personam. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @syringa 18 lipca 2019 07:52
18 lipca 2019 09:26

Zgadzam się: Chłe chłe, Mellechowicz ...

Imagine of the people ...

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Grzeralts 18 lipca 2019 06:33
18 lipca 2019 09:30

Teraz czekaj na wpis SalomonaH, patrz i wnioskuj. Ale najpierw musisz z przesłuchać jeszcze raz wywiad z Ukleją. Jak nie masz czasu, to niestety znajdź go później. Później wróć do tematu, bo sprawa nie składa się tak jak ją złożył SalomonH.  

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Magazynier 18 lipca 2019 09:13
18 lipca 2019 09:59

Jednakowoż propagandzie atrakcyjnej przeciwstawia nieatrakcyjną. Jest pożytecznym entuzjastą kontrrewolucji. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Magazynier 18 lipca 2019 09:30
18 lipca 2019 10:00

W propagandzie nie wystarczy mieć rację.

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @Magazynier 18 lipca 2019 09:20
18 lipca 2019 10:26

To ja mam do Pana pytanie: jaki pożytek jest z tego, co robi Ukleja? Bo przecież policja nie aresztowała go za chodzenie z transparentem, musiał rozrabiać. I odpowiem Panu od razu: pożytek jest, ale dla organizatorów marszy równości, każdy ich uczestnik ma potwierdzenie tego, że ci co się przeciwstawiają, to oszołomy z problemami emocjonalnymi.

Mówi Pan, że ma parcie na karierę polityczną? To całkiem może tak być, ale to jego problem. Oczywiście stanowi kontrrewolucję, to jest siłę przeciwstawiającą się rewolucji, w tym wypadku obyczajową. Jest dokładnie taką kontrrewolucją, jakiej rewolucja potrzebuje, gdyby nie było takich ludzi, to musieliby ich stworzyć.

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @Magazynier 17 lipca 2019 23:15
18 lipca 2019 10:31

I oczywiście myli się Pan, przeczytałem Pański wpis i przez kilka godzin miałem gdzieś w sobie potrzebę skomentowania go w sposób dla Pana zrozumiały. Gdy wieczorem usiadłem przed komputerem, napisałem komentarz w trzy minuty.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Grzeralts 18 lipca 2019 09:59
18 lipca 2019 22:25

Nie. Jest oportunistą. Działaczem który wykorzystuje okazję. Oportunista w neutralnym tego słowa znaczeniu. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @SalomonH 18 lipca 2019 10:26
18 lipca 2019 22:27

Jaki pan jest przewidywalny. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @SalomonH 18 lipca 2019 10:31
18 lipca 2019 22:31

Przez kika godzin! Ja pierniczę. Powinienem teraz przywdziać zgrzebny wór, paść na kolana i posypać się prochem. I przez te kilka godzin nie zrozumiał pan jaki jest pożytek z tego co robi Ukleja?!

Nie odrobił pan zadania domowego. Nie przesłuchał pan jego wywiadu. Niedostateczny. Ale na razie nie banuję. Grzeraltsowi ku pokrzepieniu serca i lekcji poglądowej.  

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Grzeralts 18 lipca 2019 10:00
18 lipca 2019 22:36

Ty też, kurna, nie przesłuchałeś wywiadu. 

Mylisz propagandę z ofensywą publiczną. Propagandą ja się zajmuję. Ukleja jest politykiem. Zmarginalizowanym owszem, ale osobnikiem politycznym, to jest jego sposób bytowania. 

Dopóki nie przesłuchasz całego wywiadu, lepiej tutaj nie komentuj. Bo się wkurzę naprawdę. 

I poczytaj sobie SalomonaHumanistę. Tak na otrzeźwienie.   

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @Magazynier 18 lipca 2019 22:36
19 lipca 2019 04:47

Może Pan śmiało banować, bo rozmowa z Panem nie ma sensu, nie jestem Pańskim studentem i Pański ton jest nie na miejscu. Cóż szkodzi napisać, jaki cel osiąga Ukleja jako polityk? Potrafi Pan?

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Magazynier 18 lipca 2019 22:25
19 lipca 2019 09:15

Nie jest oportunistą, najwyżej oszołomem. Kryterium oceny działacza jest skuteczność. A tu mamy kontrskuteczność działań, które prowadzi. Jak sprzedawać trudne prawdy w atrakcyjny sposób pokazuje nam nasz gospodarz.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Magazynier 18 lipca 2019 22:36
19 lipca 2019 09:19

To jest tak samo skuteczna ofensywa publiczna, jak namiot z megafonami pod Ikeą. Ciekawe, o ile Ikei sprzedaż wzrośnie...

SalomonHumanista ma w tym konkretnym aspekcie dużo racji, co nie znaczy, że we wszystkim się z nim zgadzam. Ale ocena Uklei jest dla mnie jednoznacza - on realizuje jakieś swoje cele, być może. Ale "sprawie" jako takiej jedynie szkodzi. Jest modelowym przykładem, jak treści ważne sprzedawać w sposób maksymalnie nieatrakcyjny, wręcz odpychający. 

zaloguj się by móc komentować

syringa @Grzeralts 19 lipca 2019 09:15
19 lipca 2019 10:35

Kryterium oceny działacza jest skuteczność.

NO wie |Pan -tak od razu, ad hoc?

A coz za skutecznosc (natychmiastowa) mial niejaki Galilejczyk chodzacy z banda nierobow po wsiach?

I jak skonczyl? "a mysmy sie spodziewali"...

 

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @syringa 19 lipca 2019 10:35
19 lipca 2019 11:06

W największym szaleństwie nie nazwałbym Syna Bożego działaczem, ale dobrze, Jezus z pomocą kilku słów odmieniał ludzi na zawsze, proszę sobie choćby poczytac jego rozmowy z kapłanami i uczonymi w Piśmie, to jest właśnie skuteczność, na której powinniśmy się wzorować.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Grzeralts 19 lipca 2019 09:19
19 lipca 2019 13:57

O jakiej sprawie mówisz? O zadłużaniu Opolan do 100 pokolenia? Marsz Równości to tylko jeden ze szczegółów większej całości. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @SalomonH 19 lipca 2019 04:47
19 lipca 2019 14:00

W takim razie zaraz pomogę panu rozstać się z moim blogiem i nie marnować więcej czasu.  

zaloguj się by móc komentować

syringa @SalomonH 19 lipca 2019 11:06
19 lipca 2019 14:14

O bogowie!

Ahistoryczne spojrzenie

W tamtym momencie, tam na tamtej ziemi -byli banda wloczegow i leni!

I z pewnoscia nizej stojacy w hierarchii spoecznej od elity intelektualistow: faryzeuszy!

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Grzeralts 19 lipca 2019 09:15
19 lipca 2019 14:15

Rozumiem że trudno ci pozbierać wszystkie szczegóły w całość. Więc kilka chwil na syntezę. P. Ukleja na początku nowego wieku jest aktywny w przestrzeni publicznej. Podejmuje skuteczne akcje, np. wsparcie inicjatywy święta niezłomnych. M. Jurek robi go w trąbkę. Jego warsztat bankrutuje. Wyjeżdża do Francji odkuć się. Tam go bankrutuje żółta rewolucja. Wraca do Polski. Maciejewskiego nie czyta. Formacja patriotyczna u niego typowa dla środowiska solidarnościowego. A ty oczekujesz od niego że zrobi nagle podwójny aksel intelektualny i osiągnie skuteczność Maciejewskiego. Owszem pracujemy nad Ukleją, ale kimże ja jestem dla niego, w najlepszym razie uzdolnionym literacko aspirantem. On wie swoje. 

I zobacz co tak bardzo interesuje SalomonaH. Co SalomonHumanista chciał ode mnie wyciągnąć. 

Jeśli to ci nie pomoże, to ja już nie odpowiadam na towej wpisy tu pod tym tekstem. A wywiad z Ukleją przesłuchałeś? 

Ps. Parę dni temu samobójstwo, nie wiadomo jeszcze czy bez udziału osób trzecich, popełnił były rektor Politechniki Opolskiej, facet umaczany w kilka spraw sądowych i finansowych, kursujący przez większą cześć roku 2017 między Kubą, Jamajką, Kajmanami a Tajlandią. Opole to ważne miejsce. 

https://www.telewizjaopolskie.pl/wiadomosci/2903,rektor-politechniki-opolskiej-popelnil-samobojstwo-prokuratura-bada-czy-doszlo-do-udzialu-osob-trzecich 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @syringa 19 lipca 2019 14:14
19 lipca 2019 14:17

Lepiej nie odpowiadać na jego wpisy. Nie wiem tak naprawdę kim on jest. Niby naiwny humanista, ale czegoś za bardzo upraty jak na naiwniaka. I te jego pytania o Ukleję. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Magazynier 19 lipca 2019 14:15
19 lipca 2019 14:46

Mi nie chodzi o treść, tylko o formę. A forma jest zła, obojętnie, o którą sprawę chodzi. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Grzeralts 19 lipca 2019 14:46
19 lipca 2019 14:57

To się odpatyczkuj od formy i przestań przykładać do niego miarę Szkoły nawigatorów. To jest facet z innej bajki. Dopiero wchodzi w życie publiczne 21-wiecznej Polski. 

I w końcu powiedz mi czy rozumiesz o co chodzi SlamonowiH. Bo już tracę nadzieję. Jeśli tak, to zrozum, że pozwoliłeś narzucić sobie optykę wroga. 

Ps. Inne skuteczności Uklei. Rok bodajże 97 konferencja na temat Okrągłego Stołu z udziałem Cenckiewicza, Anny Solidarność i paru jeszcze gości tego typu. Konferncja w rocznicę wysadzenia auli opolskiego WSP przez Kowalczyków. Konferencja prasowa na której gazownia została nazwana "organizacją przestępczą wrogą naszej cywilizacji" w odpowiedzi na przypisywanie przez rzeczoną zbijania kapitału na śmierci innego brata weterana I Solidarność w skutek kopnięcia w klatkę piersiową przez nieznanego artystę pod Krzyżem na Krakowskim Przedmieściu. Następnie kontrofensywa sądowa wskutek pozwu gazowni. W końcu wygrana: sąd uznał, że można gazownię nazywać organizacją wrogą naszej cywilizacji. Ale wtedy Ukleja był już we Francji. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Magazynier
19 lipca 2019 15:01

Nie wejdzie. A jeśli wejdzie, to z taką formą narobi szkód. Jak Karoń, tylko gorzej. Cały ważny przekaz odbywa się w sferze pop. A tam nie ma miejsca dla Uklei.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Grzeralts 19 lipca 2019 14:46
19 lipca 2019 15:03

Nadto miarą skuteczności Ukeli są jego siniaki po bliskim spotkaniu z policją, pytania SalomonaH, które dziwnie zbiegają się z tym, co rajcy opolscy chcieliby wiedzieć o bieżących planach Uklei, i klikalność mojego tekstu. Nigdy takiej klikalności jeszcze nie miałem. Chyba tylko mój teksty o Kotilainem i Ziębie pobiły tę tutaj. Nie przypisuję tego, jak rozumiesz, swemu geniuszowi literackiemu.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Grzeralts 19 lipca 2019 15:01
19 lipca 2019 15:05

Tyś to jest prorok.

Nie odpowiadam na twoje wpisy, dopóki nie odpowiesz mi czy wysłuchałeś całego wywiadu z Ukleją, recenzencie polityczny drogi?

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Magazynier 19 lipca 2019 15:05
19 lipca 2019 16:58

Wysłuchałem dokładnie, z bólem i moja opinia jest jeszcze gorsza. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Grzeralts 19 lipca 2019 16:58
19 lipca 2019 18:19

Bez bólu konstatuję, żeś jest nieziemski esteta. (Ni)estety nie dogadamy się w tej materii.     

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Grzeralts 19 lipca 2019 16:58
19 lipca 2019 18:26

Zgaduję, że działasz i bytujesz na niwie stołecznej. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Magazynier 19 lipca 2019 18:19
20 lipca 2019 08:14

Tu nie chodzi o estetykę. Pomijając już nawet głupotę zaproponowanego rozwiązania (z wielu oczywistych powodów nie da się takiej parady zakazać, ani rozgonić jej pałami), to język, którego on używa jest absolutnie niedopuszczalny w przekazie masowym. Mówiąc w ten sposób można zabić każdą ideę.

A co do samego meritum - kwestię LGBTQ najskuteczniej byłoby wyśmiać, co nie byłoby by trudne, bo w takiej paradzie jest z czego bekę sobie robić. Nikt tego jednak nie robi, i nie zrobi, bo i by pewnie nie przeżył. W każdym razie spotkałaby go śmierć społeczna. W tej kwestii żartów nie ma, więc obywatelską odwagę pana Uklei cenię nisko - policja nic mu nie zrobi, a zleceniodawcy parady są zadowoleni. Jedyną instytucją, która tę sprawę powinna traktować poważnie jest Kościół - on ma do tego i mandat, i właściwy język. 

zaloguj się by móc komentować


Magazynier @Grzeralts 20 lipca 2019 08:14
20 lipca 2019 10:09

Halo, halo! Tu planeta Opole, do planety Stolica! Tak i nie. Bo to jest człowiek z innej bajki. Robi to co potrafi. Wywiad dla mnie jest bez zarzutu. Nadto tu nie chodzi przede wszystkim o LGBTQ. Nie wiem. czemu uporczywie nie chcesz zrozumieć, że tu chodzi o decentralizację. Chyba dlatego, że masz wstręt do przynawania się do błędu. 

Rozwiązłość + kłamstwo powstańczo-śląskie = decentralizacja. 

https://www.opolskie.pl/2019/04/upamietnili-setna-rocznice-powstan-slaskich/

Aha, no przecież! Po co ja ci tłumaczę? Jesteś z innej planety. Nie żartuję. Stosujesz inne standardy komunikacyjne. Ta sama ortografia ale inne znaczenia. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Magazynier 20 lipca 2019 10:09
20 lipca 2019 10:19

Stosuję powszechne standardy komunikacyjne. Oczywiście tutaj mogę sobie pozwolić na stosowanie swoich własnych, przez co np.Danae się na mnie obraża. Ale w przekazie masowym nie można sobie na to pozwolić. Nie można obrażać słuchacza, nie można mu demonstracyjnie narzucać poglądu, itp., itd. 

Wywiad nie jest bez zarzutu, wywiad jest koszmarny. Gdyby był czynnym politykiem którejś z dużych partii należałoby go schować do szuflady (albo wystawić na front, jeśli planujemy akurat wybory przegrać). Decentralizacja cieszy się z takich wywiadów tak samo, jak LGBTQ. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Grzeralts 20 lipca 2019 10:19
20 lipca 2019 10:53

Halo, halo! Planeta Stolica, tu planeta prowincja! My przychodzić w pokoju. Być przyjaciele Stolica, ale nie dogadać się. Rozejść się w przyjaźń. W prowincja wiśnia bardzo dobra. Polecać. Urlop nie w ta prowincja. Lepiej jechać gdzie indziej. Jak u nas ładna pogoda, dać znać, żeby stolica przyjechać. Bez odbioru.  

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Magazynier 20 lipca 2019 10:53
21 lipca 2019 07:46

My lubić prowincja. A na zakończenie tylko jedna refleksja: żeby mówić jak Trump, trzeba nim być.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Grzeralts 21 lipca 2019 07:46
21 lipca 2019 17:42

Halo, halo! Stolica, mówić prowincja. Lubić stolica, ale stolica kłamać. Słuchać wywiad jednym uchem. Stolica lepiej nie odpowiadać, bo prowincja wkurzyć się i za siebie nie odpowiadać.

Ukleja nie jest oszołomem. Przeginasz. Gada świetnie. Przesłuchałem to znowu. Chyba że ty słuchasz jakiś inny, bo jest z Republiki przeprowadzony przez Sobale (Mówi się), i ten jest kiepski, niekomunikatywny, faktycznie z powodu pośredniczenia skype'a Ukleja wychodzi na faceta który słucha tylko swoich monologów.

Zapraszam do Opola na weekend czy jakoś tak. U nas bardzo tanie wiśnie, bardzo dobre (kobiałkę załatwię bez problemu) i b. dobre hiszpańskie nektarynki - 7 zł/kg. Zielenina bez chemii we wtorek i piątek tania jak barszcz. Czereśnie już chyba 16 zł/kg. Warto zwiedzić pałac/sanktuarium św. Jacka i sanatorium w Kamieniu Śląskim wraz z dębem po którym wspinał się mały św. Jacek. Kuchnia niestety śląska tłusta. W okolicach 17 08 (św. Jacka)  jest opust z Mszą Św. z udziałem niemieckich hierarchów (sic!). Nie jest to przyjemne ze względu na propagandę unijną z ambony, ale z naukowego punktu widzenia interesujące. Niedaleko jest również historyczna Byczyna i pałac w Pawłowicach ok 1,5 h na północ od Opola. W drugą stronę 45 min na Zach. od Opola jest pałac w Pławniowicach, świetnie odrestaurowany przez diecezję gliwicką. W Opolu ja i kilka interesujących typów z naukowego punktu widzenia.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować