-

Magazynier : Sprawy zaściankowe, stare i nowe. Małżonek, nauczyciel akademicki.

Honor Izraela obroniony, 27 czerwca br., Yair Lapid rezygnuje z roszczeń wobec Polski

I to już się stało już w niedzielę 27 czerwca!! Państwo mili, jaki ja jestem zapóźniony! Ale nic to! Nadrabiam. Tytuł oryginalny Dario Thuburna z Times of Izrael: Polska ma nadzieję (dokładniej: mówi, że ma nadzieję), że Izrael ogarnie się w sprawie ustawy o holocauście - Poland says it’s hoping Israel will come around on Holocaust legislation https://www.timesofisrael.com/poland-says-its-hoping-israel-will-come-around-on-holocaust-legislation/

Pierwsze wrażenie to zdziwienie: zaraz zaraz KPA to ustawa o holocauście? No ale czytajmy dalej:

"Po wezwaniu izraelskiego wysłannika do Warszawy, polski wiceminister spraw zagranicznych krytykuje "niestosowną" krytykę prawa zakazującego roszczeń restytucyjnych ze strony państwa żydowskiego.

WARSZAWA, Polska (AFP) - Wiceminister spraw zagranicznych Polski powiedział w poniedziałek, że ma nadzieję, iż Izrael zmieni zdanie w sprawie ustawy, która może odciąć się od roszczeń restytucyjnych z czasów II wojny światowej pośród coraz bardziej zaognionego dyplomatycznego sporu.

Projekt ustawy, który w zeszłym tygodniu przeszedł przez niższą izbę parlamentu, ma zapewnić większą pewność prawną obecnym właścicielom przedwojennych nieruchomości wobec roszczeń historycznych sięgających czasów okupacji nazistowskich Niemiec.

Krytycy twierdzą jednak, że może ona skutecznie zablokować potomkom żydowskich rodzin możliwość ubiegania się o nieruchomości opuszczone w czasie Holokaustu, a Izrael potępił ustawodawstwo jako "niemoralne".

Wiceminister spraw zagranicznych Paweł Jabłoński zabrał głos po tym, jak izraelski szef MSZ w Warszawie Tal Ben-Ari Yaalon został wezwany do polskiego MSZ, aby zostać poinformowany o nowym prawie.

Jabłoński powiedział w telewizyjnym briefingu po poniedziałkowym spotkaniu, że izraelska krytyka była "niestosowna" i "mamy nadzieję, że podejście strony izraelskiej się zmieni".

Nie skierowana przeciwko nikomu

Żydowskie roszczenia majątkowe zostały zamrożone w czasach komunizmu i, w przeciwieństwie do innych krajów regionu, Polska nigdy nie miała kompleksowego prawa dotyczącego roszczeń restytucyjnych od czasu upadku komunizmu w 1989 r.

Niektóre rodziny, które utraciły mienie, starają się o zwrot lub odszkodowanie, ale proces ten jest chaotyczny i długi.

W niektórych przypadkach dochodziło do wyłudzeń odszkodowań.

Nowa ustawa, która przed wejściem w życie musi jeszcze zostać uchwalona przez Senat i podpisana przez prezydenta, wyznacza datę graniczną dla niektórych wyzwań prawnych na okres do 30 lat.

Oznacza to, że jeśli dana osoba kupiła przedwojenną nieruchomość w 1989 roku i ma konkretne oficjalne potwierdzenie z tego czasu, potwierdzające jej prawo do posiadania tej nieruchomości, wszyscy poprzedni historyczni właściciele będą teraz wykluczeni z kwestionowania tego prawa.

Jabłoński powiedział, że krytycy w Izraelu "powołują się na kwestię Holokaustu, do której ta ustawa w żaden sposób się nie odnosi". Świadczy to, mam wrażenie, o braku znajomości faktów".

"Ta ustawa nie jest skierowana przeciwko komukolwiek" - powiedział, dodając, że "debata polityczna w Izraelu jest zdominowana przez poglądy, które są albo krytyczne wobec Polski, albo są po prostu antypolskie".

'Nie interesują nas polskie pieniądze'

Ambasada Izraela w Warszawie powiedziała wcześniej, że "ta niemoralna ustawa poważnie wpłynie na stosunki między naszymi krajami".

W efekcie "uniemożliwi ona restytucję mienia żydowskiego lub wnioski o odszkodowania od ocalałych z Holokaustu i ich potomków, jak również społeczności żydowskiej, która przez wieki nazywała Polskę swoim domem". To jest niewiarygodne" - powiedziała ambasada.

MSZ wezwało również w niedzielę ambasadora Polski w Izraelu, Marka Magierowskiego.

Minister spraw zagranicznych Yair Lapid w niedzielę zareagował na komentarze polskiego premiera Mateusza Morawieckiego z zeszłego tygodnia, w których powiedział, że Polska nie będzie "płacić" za niemieckie zbrodnie - "ani jednej złotówki, ani jednego euro, ani jednego dolara".

"Premier Polski powinien jeszcze raz sprawdzić fakty. Na polskiej ziemi zamordowano miliony Żydów i żadne prawo nie wymaże ich pamięci", napisał Lapid, "Nie jesteśmy zainteresowani polskimi pieniędzmi, a sama aluzja jest antysemicka. Walczymy o pamięć o ofiarach Holokaustu, o naszą dumę narodową i nie pozwolimy, aby jakikolwiek parlament uchwalił ustawy, których celem jest negowanie Holokaustu."

Co prawda p. Lapid nie reprezentuje całej diaspory, ale potwierdza jakby, że mamy z głowy 447. Że co? Że to zawsze był fake? No wiecie, państwo, jakoś trzeba sobie poprawić "poczucie własnej wartości" na początku kolejnego dnia niezwykle interesujących czasów. Owszem deklaracja p. Lapida potwierdza fake'owy charakter roszczeń wobec mienia bezspadkowego. Tylko widzicie, mili państwo, kiedy eksplodował sprzeciw organizacji izrealeskiej, powiedzmy jednej z żydowskich organizacji, wobec nowelizacji polskiego KPA, zacząłem się zastanawiać nad niewdzięcznym losem organizacji pisowskiej, a zwłaszcza syjonistycznych wtyczek w niej, względnie w polskim parlamencie, które muszą przyjąć rolę seryjnego prowokatora podkładającego skórki od banana prezesowi JK, PMM i PAD. Ale wypowiedź pana Lapida nieco skorygowała moją medytację. Teraz zastanawiam się czy moskiewscy syjoniści mają tu u nas, rzecz jasna w potencji, jakieś działki czy kamienice, czy co tam. HGW i Trzaskowski mogą mieć ich poparcie. I czy przypadkiem nie doszło do kolizji między nimi a syjonistami sprzymierzonymi z klanem Bushów, którzy już zdobyli znaczące przyczółki w osobie p. Silversteina i tego amerykańskiego koncernu zainteresowanego inwestycjami na Ukrainie, zapomniałem jego nazwy. Na dokładkę jeszcze są syjoniści skoligaceni z ropą teksańską czyli fasadowo z Trumpem. Nie wiem jakie u nas mają przyczółki. Może ktoś z państwa wie? Nowelizacja polskiego KPA i prostest organizacji izraelskiej jest zatem manifestacją wojny na paragrafy i klauzule między globalnymi graczami zarówno należącymi do diaspory jak i pośrednio z nimi sprzymierzonymi. Czytajmy zatem cierpliwie Times of Izreal. Może ktoś z państwa znajdzie tam inny jakiś ciekawy ślad, albo w okolicy Timesa.

Nadto, czy w polskiej prasie są jakieś wzmianki o deklaracji Lapida? Może i głupie pytanie, ale ja mam robotę i brakuje mi czasu na prasówkę.



tagi: polska  roszczenia  izreal  yair lapid  nowelizacja kpa 

Magazynier
3 lipca 2021 11:09
44     1969    3 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

saturn-9 @Magazynier
3 lipca 2021 13:08

Te werbalne wygibusy miały miejsce dnia 27 [= trzecia potencja 3] w niedzielę ale po szabasie to pierwszy dzień pracy i w miesiącu czerwcu [jako proteza to '6']? 

Wypatrujmy CDN... bowiem to namiar na protezę cyfrową '96'=ścięcie głowy [dosłownie i w  przenośni].

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @saturn-9 3 lipca 2021 13:08
3 lipca 2021 13:11

Nieźle, całkiem nieźle ... A więc wypatrujemy ...

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Magazynier
3 lipca 2021 14:30

Moskiewscy syjoniści są spokrewnieni wszędzie. Jakieś działki czy kamienice? Przychodzi mi na myśl moje miasto Kraków. Na Kazimierzu znajduje się siedem synagog ,oraz jeszcze sporo cmentarzy, z teryorium,tam też modli się Chabad .W 2019 odbyła się tam "bitwa", chasydzka społeczność Chabad Lubawitch rozsyła po świecie scenki ,z wynajętymi ochroniarzami,przez gminę żydowską.Wiadomo chodziło o kasę....Kazimierz jest praktycznie żydowski,pańskie cuda dzieją się z kamienicami(bardzo dziwni spadkobiercy) etc,etc...

Jakoś nie bardzo chce mi się wierzyć w opamiętanie i zrozumienie  Yaira Lapid'a,a co na to Stuart E. Eizenstat,w swojej kancelarii ?czy to naprawdę manifestacje wojny na paragrafy i klauzule między globalnymi graczami zarówno należącymi do diaspory jak i pośrednio z nimi ?.. raczej nie,tak myślę,że to gra o kasę,a nóż się coś uda?.......

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @BTWSelena 3 lipca 2021 14:30
3 lipca 2021 14:40

Zgadza się. Gra o kasę. Wojna między organizacjami żydowskimi może być tylko o kasę. Ale jest to wojna na wysokim poziomie.

zaloguj się by móc komentować

olekfara @Magazynier 3 lipca 2021 14:40
3 lipca 2021 16:16

Na wysokim poziomie, to raczej wojna o latrynę i na poziomie tejże.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @olekfara 3 lipca 2021 16:16
3 lipca 2021 16:44

Oj tam -autor chyba użył metofory wysoki "poziom",jak Koszer-Nostra...jakoś tak skojarzyłam?

https://www.bibula.com/?p=8530

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @olekfara 3 lipca 2021 16:16
3 lipca 2021 18:23

Pan ma na myśli poziom etyczny. Na polu walki nie ma żadnej etyki. Najwyżej po bitwie. Ja mam na myśli wysoki poziom procentów od kredytów. A nawet wysoki poziom ilość kredytobiorców. 

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @Magazynier 3 lipca 2021 18:23
3 lipca 2021 23:48

Ja bym zmienił ilość  na liczby (!)  kredytobiorców.

Oczywiście też potrafię docenić umiejętność dodawania wartości dodanej.

:)

 

P.S.

życie bez kredytu (tego w liczbach na papierku).

zaloguj się by móc komentować

DobreWino @BTWSelena 3 lipca 2021 16:44
4 lipca 2021 01:21

            Pani Seleno, nie wiem jak to jest z ta bibula,ale doczytalam do chwili...

...."Friedman przeprowadził WIELE WYWIADOW (pokr.moje), z głównymi postaciami podziemnego światka, próbując ujawnić ich tajne plany i ukryte miejsca."... i pomyslalam,ze dalej to pewnie tez w tym stylu...

Ze tez te wielkie postaci podziemnego swiata czulo parcie na szklo,zeby opowiadac o swoich tajnych planach i kryjowkach...zadne tam RODO..:) ,jakiemus  dziennikarzowi do opisania...Mozna by pomyslec ze mafia tak  jak wielkie pieniadze,lubi cisze wokol siebie...a tu prosze, pozwala dziennikarzowi na wywiady.. w duzej ilosci...

Wcale bym sie nie zdziwila,jesli ten Friedman pewnie sobie dalej zyje,tylko pod inna nazwa i twarza...takie tam...

Byl kiedys Mitriochin sie, chyba, nazywal i on napisal ksiazke,jak wynosil w skarpetkach, z siedziby kgb, tajne jakies informacje...i zakopywal je potem w ogrodku....itd..a potem zostal wykradziony przez agentow usa,razem z tymi sloikami z ogrodka..:)).., Ludzie naprawde traktowali powaznie ta ksiazke ,nawet sie powolywali ,cytowali....

 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @DobreWino 4 lipca 2021 01:21
4 lipca 2021 02:02

Tak..rozumiem wątpliwości.Kiedyś chyba ubiegłego roku był poruszany temat na SN na temat żydowskich przestępstw na terenie sowieckim.Ktoś tutaj zapodał tego linka,którego ściągnęłam na zakładkę.Byłam zaszokowana rozmiarem i zasięgiem..zaczęłam sprawdzać nazwiska znanych działaczy mafijnych -trochę tego jest w necie.Jeżeli wierzyć dziennikarzom,czy wikipediom...Bibuła drukowała,czy przedrukowywała też innych autorów,ale zmienili szatę graficzną i pogubiłam... Nie mam pojęcia jak to dziennikarze wyłapywali?,trochę od policji,środowisk,czy nagle po rosyjskim nędzarzu,człowiek stawał się bogaczem i wpływowym człowiekiem,nawiązując stosunki z politykami,czy innymi...bogaczami

Z pewnością ma pani rację nie we wszystko można uwierzyć. Tak było w sprawie "operacji  most" przecież nie w tak dawnych latach.Nie wszystko wiedzieliśmy i do tej pory opisano co opisano... Jeden z bohaterów,którego opisał Friedman to Marat Yakovlevich Balagula,ur.w ZSRR 8 września 1943,zmarły 19 grudnia 2019r. hmn..dalszych "bohaterów" też można odszukać. No nie wiem,czy to jest spreparowane..?

https://en.wikipedia.org/wiki/Marat_Balagula

 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @BTWSelena 4 lipca 2021 02:02
4 lipca 2021 02:13

ps..Robert I. Friedman zmarł 2 lipca 2002 roku w wieku 51 lat w wyniku rzadkiej choroby, na którą nabawił się podczas pracy w Indiach.Jego reportaże sprawiły, że Friedman przez całą swoją karierę otrzymywał groźby śmierci,tak pisze vikipedia...

https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_I._Friedman

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @MarekBielany 3 lipca 2021 23:48
4 lipca 2021 09:32

Może i liczby ale zamożność opiera się na zbiorze kredytobiorców zadłużających się na wielkie sumy. Niewolnicy z wyższym wykształceniem to tylko dodatkowe "usługi dla ludności". 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Magazynier
4 lipca 2021 10:11

Gospodarzowi przyspamowałem njus - jakiś tydzien temu - że USA rządaja zastopowania nowelizacji KPA. Tak więc Lapid sobie może takie rzeczy mówić. Zresztą zwracam uwage, że powiedzial tylko, że Polacy nie beda płacic za Niemców. Ale to nie oznacza, że n8e będą płacic za siebie tzn. za "współudział" - i Duda i Komorowski i Kwaśniewski mówili o tym jasno, że my jesteśmy współwinni. Więc.....

Zwracam uwage, że ta nowelizacja wcale nie blokuje Żydkom dostepu do "odszkodowań". Jest taka ustawa, która pozwala futrowac Żydków państwowymi nieruchomościami. Obecnie wykaz przekazanych nierucho.ości jest utajniony od jakiś 15 lat. Wiec nie wiemy jakie, o jakiej wartości nietuchomosci sa nadal im przekazywane. 

Natomiast ta nowelizacja KPA bardzo SKUTECZNIE unieważnia wszelkie nadzieje na restytucje mienia zagrabionego przez komunistów nam Polakom, w tym rekompensaty za tzw. mienie zaburzańskie. Tak wiec jest to przyklepanie grabieży dokonanej wobec Polaków a nie wobec Żydów.

Jak widać, wystarczy przeciagnąc sprawę zwrotu ukradzionych rzeczy o jakiejś 30 lat i wtedy nawet Konfa poprze zalegalizowanie tej kradzieży. 

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @BTWSelena 4 lipca 2021 02:02
4 lipca 2021 10:15

Jest książka "Przemilczane zbrodnie" prof. Nowaka. Nadal dostępna np. w księgarni "Nasz Dziennik" o. Rydzyka.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @OjciecDyrektor 4 lipca 2021 10:11
4 lipca 2021 10:33

Dokładnie tak: to jest zabezpieczenie willi na ul. Ikara dla Moniczki, posiadłości  w Chobielinie dla Radka i tysięcy zagrabionych nieruchomości polskim: ziemianom, mieszczanom i bogatszym chłopom. Polskim.  Tu i za Bugiem.  A cała ta zadyma izraelsko-amerykańska to tylko zadyma. Co mieli dostawać, to dostają. Po cichutku. Nocną porą.  Obalenie Gierka bardzo się opłaciło staliniętom i żydokomunie a pozwoliło na przemysłowe ograbienie Polaków z tego, co budowali po wojnie i przypieczętowało grabież Polaków lat 1939-1956.  A teraz zaczenie się przedstawienie dla ubogich pod tytułem "walka Jarosława z Donaldem". O szczęście Polski i Polaków oczywiście.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Magazynier 3 lipca 2021 14:40
4 lipca 2021 11:17

O  tak...

...  to  jest  "wojna  na  baaardzo  wysokim  poziomie"...  oczywiscie,  zeby  nie  bylo  watpliwosci  -  na  poziomie  BANDYCKO-ZLODZIEJSKIM...

...  tyle  tych  "drapaczy  chmur"  nas*ane  w  centrum  Warszawy  i  ciagle  buduja  sie  NOWE,  ze  wojna  "musi  byc"  !!!

Swietny  wpis  i  bardzo  wazna  sprawa...  dzieki,

zaloguj się by móc komentować


Magazynier @OjciecDyrektor 4 lipca 2021 10:11
4 lipca 2021 11:23

Ach te subtelności prawno-talmudzkie. Prosty słowiański ork nie połapie się w nich.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @pink-panther 4 lipca 2021 10:33
4 lipca 2021 11:25

Czyli te przepychanki to jednak zasłona dymna. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Paris 4 lipca 2021 11:17
4 lipca 2021 11:29

Dzięki. 

"na  poziomie  BANDYCKO-ZLODZIEJSKIM". Ależ jak pani tak może. Poważni mafiozi, to znaczy chciałem powiedzieć, merkantyliści nie zniżają się do takiego poziomu, to jest poziom globalny, ustawianie dużego środkowo europejskiego społeczeństwa i jego interesów "otworem" do "wspólnoty globalnej". Stąd mamy projekt "społeczeństwa otwartego".

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @OjciecDyrektor 4 lipca 2021 10:11
4 lipca 2021 11:30

"Natomiast ta nowelizacja KPA bardzo SKUTECZNIE unieważnia wszelkie nadzieje na restytucje mienia zagrabionego przez komunistów nam Polakom, w tym rekompensaty za tzw. mienie zaburzańskie. Tak wiec jest to przyklepanie grabieży dokonanej wobec Polaków a nie wobec Żydów."

Dzięki. Takie też miałem podejrzenia, ale myślałem że to znowu moja chorobliwa podejrzliwość.

zaloguj się by móc komentować

Paris @OjciecDyrektor 4 lipca 2021 10:11
4 lipca 2021 11:33

Genialny  komentarz...

...  i  wyjasnienie...  i  MYK  PRAWNY  na  USANKCJONOWANIE  ZLODZIEJSTWA  na  Polakach  !!!

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @pink-panther 4 lipca 2021 10:33
4 lipca 2021 11:33

"Nie jesteśmy zainteresowani polskimi pieniędzmi, a sama aluzja jest antysemicka."

Wszystko się zgadza. Nie są zainteresowani, bo kasę w postaci stopniowego wycieku nieruchomości mają zagwarantowaną.

zaloguj się by móc komentować

Paris @pink-panther 4 lipca 2021 10:33
4 lipca 2021 11:43

Dokladnie  tak...

...  ta  "walka"  ZDYCHAJACEGO  Jaroslawa  i  DONALDA  juz  trwa  od  dawna...    tylko  MY  sie  dowiadujemy  o  niej  dopiero  TERAZ  i  DZISIAJ  !!!

Ale  i  za  to  dziekujmy  Panu  Bogu  i  SN.

 

Komentarz,  Pani  Panther'o   PRZEGENIALNY...  i  rzeczywiscie  to  jest  ZABEZPIECZENIE  majatkow  dla  dzisiejszego  czerwonego  zlodziejstwa...  dla  DZIUNI  Moni  Jarozeluwy  i  dla  RADKA-ZDRADKA...  i  calej  reszty  STARYCH  KIEJKUTOW...

...  dziekuje,  naprawde  bardzo  dziekuje  za  te  KLAROWNOSC  w  wyjasnieniu  sprawy  tak  "szybkiego  i  zgodnego"  procedowania  tej  USTAWKI  przez  to  cale  sprzedajne  WARCHOLSTWO  SEJMOWE...  a  teraz  to  mozemy  SMIECHEM  ZABIC  te  "protesty"  Yair'a...  i  te  rozne  "wezwania"  do  ambasad...  "na  dywaniki"  !!!

Normalnie,  pusty  smiech  na  sali.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Paris 4 lipca 2021 11:43
4 lipca 2021 11:48

Acha...

...  no  i  jeszcze  po  tym  wszystkim,  po  tym  calym  detym  grzaniu  "wojny"  skompromitowanych  Jaroslawa,  syna  "Balbiny"  prezesa  ZAORANEGO  PiS'u  z  Donaldem  ex  "krolem  eLropy"  malarzem  kominow  -  MUSI  przyjsc  4  FALA  "swirusa"  !!!  

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @OjciecDyrektor 4 lipca 2021 10:15
4 lipca 2021 12:51

Dziękuję,muszę poczytać,chociaż jak napisał autor : poważni mafiozi, ten...tego... merkantyliści doprowadzają mnie do szewskiej bezsilnej pasji...Od razu w necie natknęłam się na interpelację z 2002 roku posła Zawiszy w sprawie " zatrzymania książek prof. Jerzego Roberta Nowaka przez Policję w Tychach.".Chyba "honor" Izraela był wcześniej i już czuwał nad prof.Nowakiem?...I przyznam się ,że lubiłam sobie posłuchać muzyczki na festiwallu kultury Żydowskiej na Kazimierzu,ale chyba jednak coś tam wyssałam z mlekiem matki...

http://orka2.sejm.gov.pl/IZ4.nsf/main/46CE0808

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @BTWSelena 4 lipca 2021 12:51
4 lipca 2021 14:23

Nic z tych rzeczy. Z mlekiem matki wyssała pani ochotę na ludzkie życie. Bo jeszcze da pani sobie wmówić ten propagandowy format. Muzyka żydowska jest dla każdego. Ja wolę gruzińską, ale żydowska też niezła. Konfiskata książek to super promocja dla autora. 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @Magazynier 4 lipca 2021 14:23
4 lipca 2021 14:57

Musimy sie przebrać za funkcjonariuszy Minsterstwa Miłości i zapukac do Gospodarza o 22 wieczorem z załącznikiem nr 2 i skonfiskować Peytona - tak na poczatek...:)

zaloguj się by móc komentować

Paris @Magazynier 4 lipca 2021 11:33
4 lipca 2021 15:08

Exactement  !!!

"Holding  nieruchomosci"   BANKSTERA  Morawieckiego  juz  kilka  lat  temu  zostal  powolany  -  profilaktycznie  !!!

"Holding  prasowy"  Obajtka  rowniez  !!!

 

A  dla  nas  deta  "wojna  Jaroslawa  z  Donaldem"  w  kurwizorze  i  w  "narracji"  OSZUSTA   SMOLENSKIEGO  Sakiewicza...  i  jeszcze  "pierdzacych  gapol'owiczow"  -  Rachoniow,  Gojskiej,  Czerwinskiej,  Lichockiej  i  reszty  tego  planktonu  merdialnego...

...  normalnie  Benny  Hill  moglby  sie  czuc  zagrozony...  gdyby  zyl  !!!

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Magazynier 4 lipca 2021 14:23
4 lipca 2021 15:33

Pan to zawsze mnie pocieszy,ale jestem w tym wieku,że nie łatwo mi coś wmówić,lecz zawsze jest nadzieja,że coś nowego się dowiem i nauczę.Na to nigdy nie jest za późno...

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @OjciecDyrektor 4 lipca 2021 14:57
4 lipca 2021 16:06

Dobry pomysł :-) Honor i zaszczyt

zaloguj się by móc komentować


Magazynier @BTWSelena 4 lipca 2021 15:33
4 lipca 2021 16:28

Jak pani używa fraz podawanych w propagandowym schemacie to już jest formatowanie.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Paris 4 lipca 2021 15:08
4 lipca 2021 16:29

""Holding  nieruchomosci"   BANKSTERA  Morawieckiego"

Dosłownie? Czy to tylko metafora? Jestem notorycznie niedoinformowany.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Magazynier 4 lipca 2021 16:29
4 lipca 2021 18:12

To  ZEROWISKO...

...  zwane  "holdingiem  nieruchomosci"  zostalo  powolane  -  PRZEZORNIE  -  przez  BANKSTERA  Morawieckiego  przed  uderzeniem  SWIRUSA...  albo  2018  albo  2019  rok...  doslownie  TUZ-TUZ.  Zapewne  "czlowiek  MORGANA"  znal  plany  "scenariusza"...  w  koncu  to  on  bierze  udzial  w  tych  masonskich  spedach  w  Davos'ach  albo  w  innych  Singapur'ach,  a  potem  "chwali  sie  slitfociami"  z  Clooney'ami  i  innymi  SLUPAMI  "systemu"  !!!  

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Paris 4 lipca 2021 18:12
4 lipca 2021 20:41

Ale pani o jego prywatnych nieruchomościach czy o faktycznej jakimś biurze obrotu nieruchomościami?

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Magazynier
4 lipca 2021 20:53

@Wszyscy

Szperam proszę ja was w sieci i nic nie znajduje w polskojęzycznych publikatorach na temat tych słów Lapida.

Za to jest głos Śpiewaka Jana:

"Nowelizacja Kpa nie uderza w ofiary Holokaustu, a minister spraw zagranicznych Izraela, Jair Lapid, atakując polską ustawę,  wykorzystuje pamięć o ofiarach dla swoich potrzeb politycznych - powiedział izraelskiemu dziennikowi "Israel Hajom" działacz społeczny Jan Śpiewak.

Chodzi o ubiegłotygodniową nowelizację Kodeksu postępowania administracyjnego, która wywołała ostrą reakcję Izraela.

Ambasada tego kraju w Polsce oceniła, że nowela "uniemożliwi zwrot mienia żydowskiego lub ubieganie się o rekompensatę". Lapid z kolei ocenił, że "nowe polskie prawo jest hańbą" i "bolesnym pogwałceniem praw ocalałych z Holokaustu", co "poważnie zaszkodzi stosunkom między dwoma krajami".

"Kto normalny twierdziłby, że nowelizacja prawa uderza w ofiary Holokaustu?" - pyta retorycznie Śpiewak w "Israel Hajom"."

Zatem jest coś na rzeczy. Skręcenie karku restytucji polskiego mienia.  

zaloguj się by móc komentować

Paris @Magazynier 4 lipca 2021 20:41
4 lipca 2021 21:19

Jakis  czas  temu  na  SN...

...  przy  okazji  ozywionych  wymian  komentarzy  nt.  blokady  kraju,  tzw.  lockdown'u  byl  wrzucony  link  nt.  powolania  owego  holdingu,  skupiajacego  "zbankrutowane"  ta  metoda  nieruchomosci.  M.in.  byla  mowa  o  "zbankrutowanym"  ta  metoda  swirusowa  "milionerze"  i  wlascicielu  hotelu  Golebiewski.

Bogacenie  sie  zas  prywatne  NUP'a  -  to  zupelnie  inna  para  kaloszy  i  sprawa  dla  NIK'u  !!!  

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Paris 4 lipca 2021 21:19
4 lipca 2021 21:34

Faktycznie  było. Teraz sobie przypominam.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Magazynier 4 lipca 2021 20:53
4 lipca 2021 22:20

No,  no...

...  smy  doszli  do  "poziomu  dyplomacji",  ze  ten  caly  "dzialacz  spoleczny"  Jan  Spiewak,  z  POpapranej  rodziny  Spiewaczej-Singer  "musi"  polskiemu  ciemnemu  ludkowi  "wyjasniac"  o  co  w  tej  USTAWCE  biega  ?!?!?!

Tak  naprawde,  to  kogo  to  w  ogole  obchodzi,  ze  ten  typ  ma  cos  do  powiedzenia...  i  dlaczego  w  ogole  ma  to  nas,  Polakow  obchodzic  ?!?!?!

A,  ze  chodzi  o  restytucje  polskiego  mienia  to  wyjasnili  i  @Ojciec  Dyrektor  i  @PinkPanther'a...  i  to  -  wlasciwie  -  wystarczy,...  reszta  wyjasnien  "dyploMATOLOW"  jest  ZBEDNA  !!!

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @Magazynier
5 lipca 2021 10:30

Co znaczy rezygnuje,dlaczego rezygnuje...polskich nie chcą,ale ''swoje'' i owszem. Wystarczy  że określą które to ''swoje''.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Magazynier 4 lipca 2021 20:53
5 lipca 2021 10:44

Dla wszystkich ograbionych mienia z restytucji nie wystarczy

Ale wszak musi wystarczyć dla "wybranego sortu".

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @DYNAQ 5 lipca 2021 10:30
5 lipca 2021 16:56

To znaczy że rezygnują z tak niskiej kwoty. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @stanislaw-orda 5 lipca 2021 10:44
5 lipca 2021 16:57

Zgadza się. Zresztą trzeba przeciągnąć nieco sprawe, żeby resztki ograbionych wymarły. 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować