-

Magazynier : Sprawy zaściankowe, stare i nowe. Małżonek, nauczyciel akademicki.

Modlitwa za Kabul – czy deep state zwija administrację Józefa Bidena?

https://youtu.be/jTY57r9OjL4?t=18

(Jeśli tekst podoba, proszę o plusa.)

Względnie czy mają taki zamiar połączone merkantylne siły „chazarsko-sefardyjskie”? Być może analizy analityków wykazały, że tyle wystarczy. Biden anulował umowę z kanadyjską Energy TC na ropociąg z Kanady nad Zatokę Meksykańską. Wspólnota Narodów pod brytyjską egidą została wysłana na „niższą orbitę” naftowych zysków. I starczy. Analizy mogły też wykazać, iż stężenie polit-poprawności w Białym Domu przekroczyło krytyczną masę. Stan wojny domowej w Stanach może przekroczyć dopuszczalne natężenie i spowodować straty dla deep state, dla ich bankierskich i biznesowych sojuszników. Są to oczywiście spekulacje. Podobnie jak spekulacją są prognozy osadzenia Kamali Harris na fotelu prezydenckim w wyniku kompromitacji tow. Bidena. Ona też się skompromitowała, ale w sumie po wszystkich atrakcjach elekcji'2020 jakie to ma znaczenie? Widać wyraźnie że modlitwa jest konieczna. Widzimy bowiem tragedię tysięcy ludzi, których Talibowie biorą na muszkę. Ilość afgańskich przeciwników Talibanu, Amerykanów i Europejczyków uwięzionych w Kabulu i Afganistanie jest nieokreślona. Tysiące, dziesiątki tysięcy … Być może jest to blamaż również i globalnych finansowych organizacji. Sypią się ich układy. Ich pekińscy, saudyjscy i moskiewscy klienci, zaczynają dyktować swoje bandyckie warunki. Pozostaje nam czekanie i wiara.

Posłuchajmy dramatycznego streszczenie wydarzeń znanego nam z Fox New Seana Hannity z dzisiejszego dnia, jeśli wierzyć youtubie. Można w ustawieniach tego nagrania znaleźć niedoskonałe polskie tłumaczenie. Posiłkuję się nim częściowo:

https://youtu.be/6mtLvYnIPFA?t=239

„... Amerykanie jako zakładnicy za linią frontu. To szósty dzień. Tragedii nie widać końca. Pięć tygodni temu sekretarz stanu Anthony Blinken był uprzedzany przez 23 wysokiej rangi dyplomatów w Afganistanie, że grozi nam upadek Kabulu. Administracja Bidena zignorowała te dramatyczne ostrzeżenia i oto mamy tę sytuację, kiedy dziesiątki tysięcy naszych afgańskich sojuszników są w skrajnym niebezpieczeństwie.” W tym informacja z wczorajszego wywiadu Hannity z Trumpem:

https://youtu.be/A7PQJyTrEqA?t=1411

który tłumaczył znany już wcześniejszy plan wycofania amerykańskich oddziałów z Afganistanu, poprzedzony ewakuacją cywili amerykańskich i afgańskich. A więc Talibowie otoczyli Kabul i lotnisko, przez te linie oblężnicze, nikt nie może się przedostać. Na antenie newsmax pewnien Brytyjczyk będący teraz w Afganistanie mówił wczoraj o tym, że przejście na lotnisko grozi co najmniej utratą zdrowi, jest całkowicie odcięte. Aljazeera donosi o możliwych rewizjach „do drzwi do drzwi” ze strony Talibów w poszukiwaniu Amerykanów, Europejczyków, ich zwolenników i wszelkich śladów z nimi związanych. Zdaje się to być przesadne wobec zapewnień Bidena o stałym kontakcie z Talibami zadbanych i wyluzowanych twarzy przywódców Talibów ze znanych nam zdjęć. Jednak jeśli Talibowie negocjują teraz z Moskwą i Pekinem prześladowanie Amerykanów i ich sojuszników jest czymś oczywistym. Czystkę zrobić muszą. Warto mieć zakładników z racji rokowań ze słabnącym ale wciąż wpływowym przeciwnikiem. Wracamy do dzisiejszego wywiadu: „ … Wielu z tych sojuszników zostanie zamordowanych, jeśli pozostaną w Afganistanie. Najgorsze w tym jest to, że wszystkiemu można było zapobiec. Prezydent USA jest w tej chwili całkowicie zagubiony, jego plany całkowicie zakwestionowane. W dzisiejszej konferencji prasowej pokazał swoje prawdziwe oblicze. Powtarzał bezczelne kłamstwa, rzucał je w twarz swoim amerykańskim współobywatelom. Pokazał obliczę politycznego karierowicza pozbawionego moralnego kompasu, o wynędzniałej ludzkiej powłoce, stawiającego swoje priorytetu ponad priorytetami swoich współobywateli w Afganistanie. Do południa wciąż planował wyjechać na wakacje do Delaware, dopóki sytuacja nie zmusiła go do zmiany planów. Rzeczywistość naszego kraju jest taka oto. Nie mamy prezydenta, który byłby zdolny do przywództwa. Posłuchajmy kolejnych kłamstw Bidena ...” Jego przemówienie pozostawiam państwu do medytacji własnej. Wracam do Hannity, który komentuje słowa Bidena o bezpiecznym przejściu na lotnisko: „Chyba nie jest poważny (Biden). Jego własny departament stanu wydał dziś oświadczenie skierowane do schwytanych w afgańską pułapkę, w którym informował że nie ma gwarancji na bezpieczne dojście na lotnisko a bramki mogą się zmieniać od czasu do czasu. Być może Józef nie czytał ostrzeżenia własnego departamentu stanu. Zaś sekretarz obrony Lloyd Austin napisał że Amerykanie według licznych świadków byli bici gumowymi pasami przez Talibów.” 

Tutaj 4':57'' fragment filmiku pokazującego jak pewien Talib klepie takim pasem Afgankę,

https://youtu.be/6mtLvYnIPFA?t=297

Ale nie obywatelką/obywatela USA. Kary cielesne są jak najbardziej pożądane przez shariah. Również wobec nie-muzułmanów. Ok. Ale tekst Austina pokazany w 2':35'' może być interpetowany również jako pobicie/pokonanie Amerykanów w domyśle polityczne i militarne. Nie mogę znaleźć żadnego nagranie z szerszą wypowiedzią Austina na ten temat. Dla Hannity oznacza to, że Biden kłamie. Oczywiście że kłamie, ale czy Austin na pewno pisał i mówił o biciu Amerykanów gumowymi pasami, nie mam pewności.

Z premedytacją na samym początku tego tekstu zamieściłem filmik z wiadomościami ze Skynews z dramatycznymi obrazami, by zilustrować efekt. Sceny są realne. Realny jest dramat ludzi w Kabulu. Ale wrażenia mogą być wyolbrzymiane. 

Zgadzam się jednak, że kłamstwa Bidena są wyeksponowane, jak mówi Hannity, przez wypowiedzi zarówno departamentu obrony jak i stanu. Znowu Hannity: „Taliban w ogóle nie zapewnia bezpiecznego przejścia. Proszę obejrzeć co następuje ...” Tu mamy fragmenty z innych kanałów tv, ABC News i CNN, nagrania ich reporterów będących tam na miejscu, podważających słowa Bidena. Hannity wskazuje na powtarzający się komentarz wielu stacji tv: „Rzeczywistość i retorykę dzieli wielka odległość (wiele mil)”. Następnie pokazuje amerykańską broń którą zdobyli Talibowie bez jednego wystrzału.

Tutaj przerywam tłumaczenie. I konotuję miganie mojej czerwonej lampki, gdyż widzimy jak fiasko bidenowskiego planu jest eksponowane również przez media dotąd przychylne Bidenowi i Harris. Katastrofy nie da się ukryć. Nie mam do końca pewności co do zamiarów Talibów, czy będzie masakra Amerykanów i pro-amerykańskich kolaborantów, czy nie. Jest to możliwe. Ale z drugiej strony zmasowany atak dotychczasowych medialnych sojuszników Bidena na jego osobę, jest dla mnie dziwny. Nie ma żadnych prób usprawiedliwiania go. Powiecie państwo że nie da się. Ja odrzeknę że tak samo było z przekrętami w czasie elekcji'2020. Teraz, powiecie, że widzi to cały świat. Powiem, że wtedy też widział to cały świat. Nadto Hannity wyolbrzymia fragmenty niezaprzeczalnego dramatu. Wspólny chóralny śpiew stacji liberalnych i republikańskich jest dla mnie zaskakujący. Nie wierzę w wolność słowa. Uznaję, że jest zlecenie. Zignorowanie ostrzeżeń przez Blinkena, wszak jak najpoprawniejszego politycznie, dyspozycyjnego wobec Izreala, aspiruje do daleko sięgającej intrygi. Wczoraj obejrzałem komentarz do katastrofy kabulskiej w newsmax i wypowiedź dowódcy połączonych sztabów USArmy gen. Marka Milleya

https://youtu.be/w-k67r_LXDQ?t=157

Na bazie jego nazwiska angielskie słowo humiliation, upokorzenie, zostało sparafrazowane jako hu-milley-ation. Zabiegi medialne wokół tej tragedii są niezliczone i dobrze skoordynowane.

Uważnie prześledziłem również język ciała gen. Milleya. Nie zdradzał w żadnej sekundzie wstydu, zakłopotania, czy poczucia winy. Twardziel, owszem. Ale twardziel obciążony wielkim brzemieniem. Wyczułem w nim tylko to: wielkie brzemię odpowiedzialności. Poza tym spokój, determinację, pewność siebie. Poprawcie mnie, mili państwo, jeśli się mylę.



tagi: amerykanie  katastrofa  kabul  afgańczycy  talibowie 

Magazynier
21 sierpnia 2021 16:26
80     3262    7 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

mniszysko @Magazynier
21 sierpnia 2021 17:21

Obejrzałem kilkanaście zdjęć z okresu kiedy talibowie zaczęli szybko zdobywać Afganistan. Widziałem dużo smartfonów w ich rękach. Różne części kraju i działające smartfony. Fotografowali nimi swoje zwycięstwo.

Ja się pytam jak to jest, że w trakcie tych zaciętych walk o dominację nad Afganistanem od 2001 roku, potem walki z partyzantką talibów sieć telefonii komórkowej sie rozwijała?

Nikt jej nie niszczy a każdy z niej korzysta?

Jakiś super neutralny operator strzeże sekretów danych tego przesyłu informacji?

Takich pytań jest mnóstwo. Jak choćby te pickupy marki Ford, które mają talibowie.

Kto finansuje te hektolitry benzyny potrzebne do tych samochód. Logistyka zaopatrzenia w paliwo. To się tak działo bez problemów. Szła benzyna do talibów i nikt jej nie tykał?

Pytań związanych z Afganistanem mam całe mnóstwo. A najważniejsze jest następujące. Kto finansuje tych talibów. Zadziorność talibów zadziornością, ale skąd te pieniądze na karabiny, amunicję, benzynę, smartfony? Itd., etc. ....

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @mniszysko 21 sierpnia 2021 17:21
21 sierpnia 2021 18:01

I na szampon i mydło dla Talibów, sądząc po zdjęciach. Nie zdziwię się jeśli okaże się że używają wody kolońskiej 'duchi taliba'. 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @mniszysko 21 sierpnia 2021 17:21
21 sierpnia 2021 18:16

Moim zdaniem, ta "rejterada" to bluff ze strony USA. Znaczna częśc oddziałow talibskich była "futrowana" juz duzo wczesniej bronią, sprzętem, wyposażeniem. I instruktorami (czytaj: najemnikami). Awantura afgańska jest potrzebna do destabilizacji południowego "podbrzusza" Federacji Rosyjskiej , a takze ma w planie  rozlać się na Iran. Na ogół nie da się zmieniać granic państwowych bez wojny. Wojna jest takim pretekstem, który ma uzasadniać każde barbarzyństwo i dowolną niesprawiedliwość. Wojną posługują się silni, bogaci i wpływowi. Zwlaszcza gdy toczyć się ona będzie z dala od ich własnych granic.

zaloguj się by móc komentować

peter15k @Magazynier
21 sierpnia 2021 18:29

Widocznie nie jest tylko jeden deep state.   Jeżeli wysadzenie projektu rurociągu to odcinanie Trumpa od źródeł finansowania to znaczy, że mamy do czynienia z wojną wewnątrz USA.  Tandem Biden + Harris  oznacza  także wysadzenie  projektów obecności USA w Europie. Duet Biden +Harris wylansowany został przez sektor finansowy czyli producentów kredytu. Pytanie kogo finansuje Pfizer - wygląda na to że nie Trumpa. Skandal szczepionkowy i kolejne fale za którymi idą następne szczepionki a  nie gwarantują odporności może być zapalnikiem.  Czyżby rozgrywka "Rotschildów" mówiąc umownie kontra reszta świata wchodziła w decydującą fazę ? Wszak podano do akceptacji projekt rządu światowego... 

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @stanislaw-orda 21 sierpnia 2021 18:16
21 sierpnia 2021 18:59

Mnie najbardziej zaskoczyła informacja, że talibowie po przejęciu sprzętu od tzw. "armii afgańskiej" są największym na  świecie użytkownikiem dobrych helikopterów o sprawdzonej konstrukcji Sikorsky UH-60 Black Hawk. Rozumiem również, że nie przejęli tylko same gołe maszyny ale i obsługę techniczną tych helikopterów.

Jeśli to nie jest "fake news" i rzeczywiście nastąpiło przejęcie oznacza to, że talibowie dysponują strukturą zdolną obsłużyć te helikoptery i je wykorzystać, nawet jeśli to nie będzie w 80%. Nie da się utrzymywać takiej struktury bez uzgodnień międzynarodowych. To jest olbrzymia infrastruktura! Utrzymanie jej, aby była choćby tylko w 60% sprawna i gotowa do użytku, wymaga dużych nakładów i porządnej administracji.

Jeśli do tego dołożymy wspomniane jeepy marki Ford i funkcjonującą infrastrukturę komunikacyjną to mamy sprawną organizację wojskową gotową do pełnowymiarowej wojny partyzanckiej i hybrydowej na lokalną skalę.

Wolałbym myśleć, że jest tak jak pan pisze.

W innym wypadku oznacza to, że cała ta struktura została za bezdurno oddana przez Amerykanów Chińczykom, aby talibowie kontrolowali szlaki z Chin do Iranu a przecież my jesteśmy bezkrytycznymi "przyd...sami" Ameryki, co się jej wysługują tylko za uśmiech na twarzy.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @stanislaw-orda 21 sierpnia 2021 18:16
21 sierpnia 2021 20:08

No ale dlaczego USA porzuciło Afganistan,tak pilnie przez 20 lat wraz z "sojusznikami"pilnująca tego biednego kraju?... Czy zagadką jest destabilizacja "podbrzusza"FR?...hmn...jakoś mi tutaj nie pasuje cosik... Afganistan -ten biedniejszy kraj świata - posiada  Żelazo, miedź, kobalt, lit i pierwiastki ziem rzadkich.
 W dodatku  Amerykanie nie zauważyli romansu Talibów z Chińczykami?....

Przywódcy talibów ponoć nazwali Chiny „ciepłym przyjacielem”,a ambasada chińska w Kabulu ma się bezpiecznie.Chiny nie potrzebują wtykać tam militarnego nosa,wystarczy jak Afganistan zamieni się w dobrego klienta i będą miały dobry dostęp do zasobów naturalnych... Talibowie nie tyko maszerują ze smartfonami i dobrym sprzętem...edukacja okupanta daje rezultaty...a może i dobra kasa...skąd?????

 

zaloguj się by móc komentować

tadman @BTWSelena 21 sierpnia 2021 20:08
21 sierpnia 2021 20:12

Lit  to akumulatory i baterie, a Chiny mocno stawiają na elektryczne samochody.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @BTWSelena 21 sierpnia 2021 20:08
21 sierpnia 2021 20:13

Nie wiemy kto sponsoruje Talibów. Dowiemy się po rezultatach.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @stanislaw-orda 21 sierpnia 2021 18:16
21 sierpnia 2021 20:14

Uprzednie futrowanie Talibanu to ważny znak. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @tadman 21 sierpnia 2021 20:12
21 sierpnia 2021 20:16

Jeśli Jankesi nauczyli się przebiegłości od Azjatów to uzależnienie Chin od afgańskich złóż może mieć strategiczne znaczenie. 

zaloguj się by móc komentować

Nova @mniszysko 21 sierpnia 2021 18:59
21 sierpnia 2021 20:37

Jest możliwy jeszcze jeden wariant. Afganistan to blew  mający przykryć megadeal między USA a Chinami. Jeśli doszło do jakiegoś mega porozumienia to trzeba to przykryć wielkim zamieszaniem najlepiej w kilku miejscach na świecie. Tu rozwałka w Afganistanie, tam kryzys imigracyjny na granicy Polski. Amerykanie dają sobie siana w Europie, handlują sojusznikami i sojuszami a w zamian dogadują się co do podziału rynków, szlaków handlowych i strefy Arktycznej. A wszyscy krzyczą tylko o zawieruchach wybuchających spontanicznie. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @stanislaw-orda 21 sierpnia 2021 18:16
21 sierpnia 2021 20:41

Ale skąd info że talibów jankesi futrowali?

zaloguj się by móc komentować

DobreWino @Magazynier
21 sierpnia 2021 20:42

   my,my...i chyba po raz pierwszy pokazalo sie, za ostatnie pare godzin,w kilku miejscach na raz, slowko "impeachment"..!!!

             Impeachment Bidena...!?...Oh no..!

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Nova 21 sierpnia 2021 20:37
21 sierpnia 2021 20:42

Co wskazuje na ten deal?

zaloguj się by móc komentować


Magazynier @DobreWino 21 sierpnia 2021 20:42
21 sierpnia 2021 20:43

Chyba moje krzesełko tego nie wytrzyma! Nie, to niemożliwe. Jakieś fake newsy. Kto o tym gada?

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @DobreWino 21 sierpnia 2021 20:42
21 sierpnia 2021 20:44

Ożesz ... Wykrakałem. Ale jak graham to ogłasza to jeszcze nic nie znaczy. To musi Mueller.

zaloguj się by móc komentować


DobreWino @Magazynier 21 sierpnia 2021 20:44
21 sierpnia 2021 20:48

  No tak,to prawda...ale to dopiero poczatek..zawsze jest jakas forpoczta najpierw..

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @mniszysko 21 sierpnia 2021 18:59
21 sierpnia 2021 20:48

To spora masa przejętego złomu wojskowego o ile nie ma obsługi. Talibowie dysponują co najmniej 4 helikopterami klasy Black Hawks + 200 myśliwców bojowych. 

Sposób działania przywodzi na myśl narodziny ISIS [państwo islamskie w Iraku roku Pańskiego 2014].

Metody CIA w łamaniu/omijaniu prawa są niepodważalne.  [The CIA’s methods of flouting the law are unshakable.

Pochylili się tutaj [bonus w 3 innych narzeczach światowych] a sztuczna inteligencja przetłumaczy ...

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @DobreWino 21 sierpnia 2021 20:48
21 sierpnia 2021 20:50

Zobaczymy, ale jeśli to zgłaszają trumpiści to mniejsze szanse. Demorkaci powiedzą że to zemsta Trumpa. Obym się mylił, ale chyba musieliby od razu demorkaci. 

zaloguj się by móc komentować

DobreWino @Magazynier
21 sierpnia 2021 21:07

   W mediach za to idzie coraz wyzej..... 20 min temu  "Washington Post"  dal swoj glos...

   https://www.washingtonpost.com/powerpost/biden-republicans-impeachment/2021/08/21/90538f4c-01c9-11ec-ba7e-2cf966e88e93_story.html

  Teraz juz tylko "New York Times"...a to co ta gazeta napisze moze sklonic Mueller'a do zajecia stanowiska..

zaloguj się by móc komentować

MZ @Magazynier
21 sierpnia 2021 21:39

Podobno Talibowie ogłosili amnestię dla urzedników starego reżimu,Kabul jest spokojny,ludnośc przyjeła Talibów jak wyzwolicieli,wygląda na to,że Amerykanie celowo zostawili sprzęt.Jeżeli Amerykanom i cudzoziemcom włos  z głowy nie spadnie ,to by świadczyło o dogadaniu się stron,tylko jest pytanie co z kim i jakie bedą konsekwencje.

Uważam,że "wycofanie"sie Amerykanów to początek procesu...po czasie zobaczymy.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @MZ 21 sierpnia 2021 21:39
21 sierpnia 2021 21:49

Przy okazji generalicja załatwia potrumpowskie porachunki

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @DobreWino 21 sierpnia 2021 21:07
21 sierpnia 2021 21:51

Ok. Coraz ciekawiej. Ale na razie przyjmuje to jako kolejny szoł-szał. Niujortajms zasłynął jednak z donosów na młodego Bidena i popieranie pozwów trumpowskich. Zobaczymy co Mueller na to. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @BTWSelena 21 sierpnia 2021 20:08
21 sierpnia 2021 22:24

Jak  to  skad  ?!?!?!

Od  samego  "wuja  Sama",...  od  NATO...  no  i  jeszcze  od  tych  calych  detych  "kAtyngentUF  miedzynarodowych"...  ponoc  "stabilizujacyH"  sytuacje  w  Afganistanie  !!!

Smiechem  ich  wszystkich  pozabijac...  "ZONdzONcyH"  i  merdialne  KUPIONE  presstytutki  od  "narracji"  dla  idiotow  !!!

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @tadman 21 sierpnia 2021 20:12
21 sierpnia 2021 22:28

Dokładnie..."pracowite chińskie rączki"--mają przecież główki na karku.Pan Józio chyba ten ...tego w coś zagrał?...czy ktoś mu szprycę szczepionkową zadał...Nie mnie z tego kpić,lecz komedianci  świata ogonem diabła zamiatają...Coraz więcej zagadek............

Popyt na lit, który jest niezbędny do produkcji baterii w samochodach elektrycznych, smartfonach i laptopach, jest duży jak nigdy dotąd. Obecnie popyt rośnie o 20 procent rocznie, podczas gdy jeszcze kilka lat temu wynosił 5-6 procent. Dokument Departamentu Obrony USA już nazywa Afganistan "Arabią Saudyjską litu" i szacuje, że afgańskie rezerwy są tak samo wydajne jak rezerwy Boliwii - obecnie największe na świecie. Raport afgańskiego rządu z 2017 roku szacował bogactwo minerałów na trzy biliony dolarów - ale to obejmuje także paliwa kopalne.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @DobreWino 21 sierpnia 2021 20:42
21 sierpnia 2021 22:33

Oh  yes   !!!

A  jak  inaczej  tego  TRUPA  usuna...  oczywiscie  tylko  w  DEMONkratyczny  sposob...  i  w  ten  sposob  grzac  "problem"  bez  opamietania  !!!

No  presstytutki  i  "nasz  ZONT"  bedo  w  7  niebie.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Magazynier 21 sierpnia 2021 20:44
21 sierpnia 2021 22:36

Bedzie  i  Mueller...

...  narazie  sonduja  "opinie  publiczna"...  co  "ona"  -  ta  "opinie  publiczna"  -  na  to    !!!

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Paris 21 sierpnia 2021 22:24
21 sierpnia 2021 22:36

Hmn....czyli "wujcio"Józio jest marionetką,a przecież pani Kamala coś mi się wydaje,że ma za męża Żyda...jeżeli to tak jest ,to jak wstrzymają  teraz Chińczyków,aby Talibowie nie stali się ich klientami?...Ja jednak chyba coś  nie bardzo rozumiem.....Poczekamy ...to się rozwinie....ale ludzi jednak żal...

zaloguj się by móc komentować

DobreWino @Magazynier 21 sierpnia 2021 21:51
21 sierpnia 2021 22:43

  ok,..szoł-szał...ale to zawsze jest tak, ...w kazdym przypadku...szol z gwiazdami...Przyzna Pan jednak,ze to sie ladnie rozkreca, jak dobrze naoliwiony rowerek....z górki...  Fakt,nie wiemy jeszcze gdzie sie zatrzyma....

Niujorktajms fajny jest..:) ,a jak to juz bywalo w przeszlosci najwazniejsze decyzje polityczne leza na biurku naczelnego....

Zobaczymy co bedzie jutro, w niedzielnym wydaniu....oni tak zawsze.. najwazniejsze dzieje sie w łykendy....tak jak wazne oswiadczenia polityczne sa wydawane w pelnym odlocie... czyli z pokladu  rzadowych samolotow..:))..

zaloguj się by móc komentować

Paris @BTWSelena 21 sierpnia 2021 22:36
21 sierpnia 2021 23:02

Ten  TRUP  od  samego  poczatku  byl  i  jest  MARIONETKA...  i  zostanie  !!!

Kamala  z  tym  swoim  mezem  to  DNO  i  6  METROW  MULU,...  a  poza  tym  Pani  Seleno  -  to  wszystko  to  sa  -  coraz  bardziej  PRYMITYWNE  USTAWKI,  a  Talibowie  JUZ  SA  ICH  KLIENTAMI...  to  sa  "naczynia  polaczone".

Moj  znajomy  Iranczyk  powiedzial,  ze  tam  NIC  SZCZEGOLNEGO  SIE  NIE  DZIEJE,  ze  to  tylko  merdialna  propaganda...  w  telewizorze  francuskim  pokazywane  sa  przez  4  dni  pod  rzad  te  same  "reportaze"  z  Kabulu  i  "mielone  opiniami  faHoFcUF  od  narracji"  do  -  pardon  -  porzygania  !!!

A  poza  tym  pokazywal  mi  w  swoim  sr*jfonie  jak  u  nich  rosnie  szafran  i  jak  go  zbieraja,  tam  u  niego  na  pograniczu  pracuje  sporo  Talibow...  wygladalo  to  ciekawie,  a  hektary  obsadzone  szafranem  sa  IMPONUJACE  dla  oka  !!!  

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @Magazynier
21 sierpnia 2021 23:41

To jest ciekawe:

"Co skrywa rzekome "zwycięstwo" Talibanu?

Sześć palących pytań, które należy zadać w kwestii Afganistanu.

O co tak naprawdę chodzi?" - bardzo polecam! W tym artykule jest wiele, wiele wyjaśnień kwestii dla nas jakby "dziwnych". 

http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=31970&Itemid=47

No i, Magazynierze, od kilku lat wiadomo, że Afganistan to mega producent hery - z ogromnymi interesami służb wszelakich, w tym, naturalnie, amerykańskich /CIA/. 

zaloguj się by móc komentować

tadman @Magazynier
22 sierpnia 2021 00:11

Mamy kupić samoloty i czołgi od Amerykanów, a talibowie dostają w prezencie.

zaloguj się by móc komentować

toNick @Magazynier
22 sierpnia 2021 01:05

Niezależnie od różnych zakulisowych dealów to wygląda na kontynuację procesu zwijania Stanów. A że wykonanie tak spektularnego kroku padło akurat na Bidena, cóż, na kogoś musiało, widocznie uznano, że jako zdemenciały doskonale się do tego nadaje.
Zdaje się, że obecny gabinet jest w znacznym stopniu opanowany przez nomadów i to tam zapadają decyzje, a dziadzio Joe nie bardzo się orientuje co się dzieje.
Ciekawe natomiast, że niszczą tak dobrego nosiciela - albo perspektywa "Nowego Ładu" jest dla nich aż tak kusząca, że nie mogą się oprzeć, albo po prostu taka ich natura...

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @MZ 21 sierpnia 2021 21:39
22 sierpnia 2021 08:02

Ważne też skąd te informacje?

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @toNick 22 sierpnia 2021 01:05
22 sierpnia 2021 08:13

Taka ich natura, że prespektywa rozszerzenia władzy jest dla nich kusząca. 

Zwłaszcza że w Białym Domy najważniejsze decyzje podejmuje nie prezydent ale sekretarze, skarbu, departamentu i obrony, jak to pokazuje spotkanie nazwane przełomowym w Telavivie w październiku 2020 i umowa Izrael-Emiraty na tematy rury do Askalony z Zatoki Perskiej, przy których asystował sekretarz skarbu Mnuchin. Zapewne przełomowość wynikała z decyzji co do tego, kto i gdzie będzie czerpał największe zyski z ropy: czyli Izrael i Emiraty. Naftowe interesy Kanady czyli Wspólnoty Narodów poszły w odstawkę. Wtedy też mogła zapaść decyzja o oddaniu władzy Bidenowi. Być może na czas jakiś potrzebny do anulowania umowy z kanadyjskim TC Energy. Ciekawe czy przełom dotyczył również Afganistanu i afgańskiej ropy. Wszak Izrael będzie potrzebował więcej tej nafty, jeśli ma dostarczać ją i Europie i Amerykom.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @KOSSOBOR 21 sierpnia 2021 23:41
22 sierpnia 2021 08:15

Oczywiście że heroina. Ale jeśli tak to dlaczego Jankesi pozbawili się tego interesu?

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @MZ 21 sierpnia 2021 21:39
22 sierpnia 2021 08:18

Oto pokazali w tiwi migawki jak przybywa zza granicy na lotnisko do Kabulu "polityczny" szef Talibanu.
Ani chybi wysiada z wojskowego transportowca amerykańskiej produkcji. To czyją armię reprezentowała ekipa pilotów tegoż transportowca, skoro ponoć US Army "uciekła" przed talibami?

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @BTWSelena 21 sierpnia 2021 22:28
22 sierpnia 2021 08:22

Popyt na lit tworzy podaż nafty, ale na nią też trzeba zwiększyć popyt. Dobrze nadają się do tego lokalne hybrydowe wojny.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Paris 21 sierpnia 2021 22:36
22 sierpnia 2021 08:24

"Sondują" aż "wysondują". "Opinia publiczna" wszak to wydmuszka. Co znaczy że trwają negocjacje.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @BTWSelena 21 sierpnia 2021 22:36
22 sierpnia 2021 08:26

Jak? Np. Talibowie podkręcą Ujgurów do rebelii przeciw Pekinowi.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @DobreWino 21 sierpnia 2021 22:43
22 sierpnia 2021 08:28

Zgadza się. Trzeba śledzić co będą gadać/pisać dzisiaj rano, czyli u nas po południu 17-18.

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @Magazynier 22 sierpnia 2021 08:15
22 sierpnia 2021 09:37

Trump jako prezydent ma na koncie zastosowanie w roku 2017 cacka, które kolokwialnie nazwane zostało 'mother of all bombs'.

NYT też donosił:

https://www.nytimes.com/2017/04/13/world/asia/moab-mother-of-all-bombs-afghanistan.html

Obiekt, który został zniszczony, miał być podziemnym laboratorium w którym maź mleczną z makówek przetwarzano na heroinę. To tak w wielkim skrócie.

Zniszczenie tego obiektu było ciosem w nielegalne finansowanie tzw deep state, to wykwit pełen głebokich i zarazem mrocznych odniesień. Czyli wojna domowa w USA na froncie afgańskim.

Deep state odrastają głowy, jak mitycznej hydrze, i z hery przeflancował źródło finansowania na legalne dragi. Od wielu miesięcy ludziska dają sobie wstrzykiwać coś co jest nowe i  nie wiadomo jak to działa i czy wogóle działa profilaktycznie przeciwko określonym stanom chorobowym opisywanym przez osoby z tytułami naukowymi.

Faktem jest, że finansowanie tego eksperymentu na globalną skalę odbywa się całkiem legalnie. Nie trza już prać brudnych pinundzy etc. rządy ze swoimi naukowymi ekspertami-eunuchami same się pchają w czarną dziurę...

Powyższa zgrabna 'teoria spiskowa' to streszczenie takich tam powiązanych ze sobą splotów wydarzeń zapisane przez jednego z blogerów na DGF.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @saturn-9 22 sierpnia 2021 09:37
22 sierpnia 2021 10:07

NYT chce koniecznie żeby go subskrybował. DGF zgromadził tego tyle, że trzeba by selekcji info. W sumie warto. Wyselekcjonujesz? Tłumaczyć nie musisz. Dam to na automatycznego. Wybór fragmentów nawet na chybił trafił możesz mi przesłać.

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @KOSSOBOR 21 sierpnia 2021 23:41
22 sierpnia 2021 10:15

Ja od razu pomyślałam sobie o Iranie, który jest ością w gardle Israela, Arabii Saudyjskiej i USA. Napaść na Iran od tak sobie nie wchodzi raczej w grę, ale można to zrobić rękami talibow. Teraz Iran z jednej strony ma ISIS a że drugiej uzbrojonych w najnowocześniejszą broń Talibow. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @tadman 22 sierpnia 2021 00:11
22 sierpnia 2021 10:43

Ktos...

...  MUSI  ZAPLACIC  za  te  "prezenty"  dla  Talibow  !!!

Potem  bedziemy  miec  "udzialy  w  misjach  miedzynarodowych"...  bedziemy  "pomagac  naszym  wspolpracownikom  afganskim"  w  utrzymaniu  tych  detych  kontyngentow  i  innych  zlodziejskich  "projektUF  sFiatowych",...  potem  jak  przyjdzie  co  do  czego  to  bedziemy  "przyjmowac  uHoCcUF",  do  tego  "zagrozonych"  jakims  detym  wystruganym  rezimem...

...  i  tak  to  sie  bedzie  krecilo...  wg  "naszej  wadzuni",  bandyckiej  i  kupionej  na  WYSLUGE  takich  USTAWEK...  i  tyle,...

...  a  MY  MAMY  TYLKO  ZAPLACIC  za  te  wszystkie  chucpy,  zeby  sie  te  wszystkie  GNOJE  mogly  bogacic  "zatroskaniem,  dbaniem  i  uszczesliwianiem  nas"  !!!

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Magazynier 22 sierpnia 2021 08:26
22 sierpnia 2021 11:04

Pisze pan bardzo ciekawe notki...zmuszają do myślenia...Jak do tej pory,nie za wiele interesowałam się Ujgurami...No oczywiście,ze ma pan rację.! Talibowie skorzystają z okazji i zyskają dla własnych interesów jeszcze większą przyjaźń Chińczyków..Chociaż Chińczycy "świetnie" sobie radzą z Ujgurami,spychając ten nieliczny narodek zamieszkujący od tysiącleci --swoimi komunistycznymi metodami.Cóż ,w końcu pozostało ich bodajże około 8 milionów.Wykańczają ich powoli --gdzieś mając opinie światowe....

Sinciang jak i  Tybet. Obydwa rejony są ważne dla Pekinu,a Sinciang zamieszkuje 40%Ujgurów,a Sinciang – leży na Nowym Jedwabnym Szlaku i zapewnia połączenie z postradzieckimi republikami Azji Środkowej i Pakistanem, który Pekin coraz bardziej od siebie uzależnia. A Tybet, bo sąsiaduje z Indiami, rywalem Pekinu o wpływy w Azji.....

I tak Chińskie rączki i móżdżki dążą do swoich celów...coraz więcej przychylam się do opinii dominacji chińskiej w świecie....Jeszcze tylko muszą militarnie opanować świat.A kysz! takie myśli....

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @Magazynier 22 sierpnia 2021 10:07
22 sierpnia 2021 11:16

Wpisu z mother of all nie znalazłem ale te są w tej samej tonacji deep state (gnidy) v. ... 

Tutaj:

An den "Aussagen" der Taliban erkennt man bereits, dass China "übernommen" hat. Die werden auch dafür sorgen, dass die "Versprechen" eingehalten werden.

Olivia, Dienstag, 17.08.2021, 11:29

 

Nein, es ist nicht erstaunlich. Es wurde offenbar längere Zeit vorbereitet. Und ja, ich gebe dir Recht. Auf mich macht das "Chaos" auch einen "gewollten" Eindruck.

Olivia, Dienstag, 17.08.2021, 12:42 

 


Wer regiert die USA? - Und WER hat die Hand am "roten Knopf"?

Olivia, Mittwoch, 18.08.2021, 11:44

 

Scheint doch nicht alles so smooth zu laufen: 10.000 Amerikaner etc. kommen nicht raus. Die "Taliban" scheinen auch der Rache nicht abgeschworen zu haben.

Olivia, Mittwoch, 18.08.2021, 15:34

...Ich würde es als "Rache des Deep State" bezeichnen, so wie die Aktion abgelaufen ist.

 

Das ist eine bewußte Katastrophe von dem DeepStaate veranlaßt! Der Demente war in Urlaub und seine Berater wohl auch.

Olivia, Mittwoch, 18.08.2021, 21:40

 

Biden wird man inzwischen wohl als Mörder an den eigenen Landsleuten und Verbündeten bezeichnen können. Er hat ALLE vorhandenen Evakuierungspläne außer Kraft gesetzt....

Olivia, Samstag, 21.08.2021, 13:43

zaloguj się by móc komentować

tadman @Magazynier 22 sierpnia 2021 10:07
22 sierpnia 2021 11:21

Jest obejście, a mianowicie link do artykułu donosi, że skończył się bezpłatny dostęp i należy opłacić subskrybcję, a kiedy wchodzi się po wyszukiwaniu "mother of all bombs" z googla na link z NYT to tekst jest dostępny, bo liczą chyba delikwenta  jako nowego czytelnika. :)

zaloguj się by móc komentować

tadman @saturn-9 22 sierpnia 2021 09:37
22 sierpnia 2021 11:28

Swoistym "ukompletowaniem" teorii spiskowej jest zmanipulowanie wyborów w USA, wysadzenie Trumpa nie tylko z fotela prezydenckiego, a także zamknięcie mu dostępu do wyborców przez TV, FB i Twittera oraz ustawka na Kapitolu. Bez akceptacji deep state byłoby to niemożliwe.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @saturn-9 22 sierpnia 2021 09:37
22 sierpnia 2021 11:54

Tunel "heroiczny" został zmiażdżony w 2017. Dość czasu żeby przygotować kolejne źródło dochodu. Tymczasem Rand Paul, rywal Trumpa w partii republikańskiej, nadal rywal, denuncjuje Fauciego i jego Health Institute jako sponsorów chińskich badań na wirusami w Wuhan. Faucie zaś był eksponowany przez Trumpa jako pierwszego bojownika przeciw covidowi, mimo jego sprzeciwu wobec zamknięcia lotów z i do Chin.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @tadman 22 sierpnia 2021 11:21
22 sierpnia 2021 11:56

Niestety u mnie to nie działa. NYT już mnie przyuważył.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @BTWSelena 22 sierpnia 2021 11:04
22 sierpnia 2021 11:58

Nie będzie łatwo Chińczykom opanować świat. To jest nieustanna wojna. Ale Talibowie mogą być języczkiem u wagi. Kto da więcej, temu będą służyć.

Dziękuję za dobre słowo. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @saturn-9 22 sierpnia 2021 11:16
22 sierpnia 2021 11:59

Ok. Dzięki. Do wykorzystania w następnym felietonie.

zaloguj się by móc komentować

tadman @Magazynier 22 sierpnia 2021 11:56
22 sierpnia 2021 12:21

Wysłałem tekst na priva, oczywiście bez filmików, zdjęć i map, bo nie przechodzą.

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @saturn-9 22 sierpnia 2021 11:16
22 sierpnia 2021 16:43

Znalazłem taką ciekawostkę z linków na stronach:

W zasadzie nie ma czegoś takiego jak naród afgański
FOX-NEWS , uczciwy i zrównoważony , niedziela, 15 sierpnia 2021, 20:24 @ CalBaer 1657 wyświetleń

Król afgański był zawsze postrzegany tylko jako primus inter pares i miał niewiele do powiedzenia poza jego sferą rządów wokół Kabulu. Grupy etniczne i plemiona były czasami pajęczymi wrogami między sobą. System potentatów regionalnych był wówczas realizowany także w różnych przywódcach mudżahedinów, którzy walczyli przeciwko Rosjanom, ale także między sobą. Wraz z talibami IMO po raz pierwszy istniało coś w rodzaju systemu międzyplemiennego, który rządził krajem.

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @Magazynier
22 sierpnia 2021 16:46

Ciekawy przegląd "prasy". Dziękuję.

Niestety moja wiedza jest zbyt mała, żeby komentować. :(

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Andrzej-z-Gdanska 22 sierpnia 2021 16:46
22 sierpnia 2021 17:07

Proszę bardzo. Dziękuję za poświęcony czas. 

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @Magazynier 22 sierpnia 2021 11:59
22 sierpnia 2021 17:09

15 sierpnia i Kabul ale dlaczego akurat ten dzień? 

 

... Alianci rozpoczęli repatriację swoich obywateli kilka miesięcy temu. Wierzyli, że mają czas do 11 września, a przynajmniej do północy 30 sierpnia. Ale Waszyngton zdecydował inaczej, wybierając 15 sierpnia [15.8.1947], dzień święta narodowego Indii. Ostrzeżenie dla New Delhi, które nie akceptuje zastąpienia pasztunów prezydenta Ghaniego przez pasztunów emira Achundzady ...

https://www.voltairenet.org/article213772.html

zaloguj się by móc komentować

umami @KOSSOBOR 21 sierpnia 2021 23:41
22 sierpnia 2021 17:19

Dzięki.

Po lekturze nasunęła mi się taka myśl (spiskowa, oczywiście): jaki udział w dystrybucji tej hery mają te wszystkie Amazony. Ktoś może prześwietla te transporty?

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @Magazynier 22 sierpnia 2021 08:15
22 sierpnia 2021 22:03

"W każdym razie wydaje mi się dość oczywiste, że USA dały Talibom broń i sprzęt wojskowy w zamian za obietnicę utrzymania produkcji heroiny (i być może dostęp do kopalni minerałów, o czym jeszcze nic nie wiadomo)."

W zalinkowanym artykule jest sporo o herze. To najwyraźniej kwestia umowy Trumpa z Talibami, ponad rok temu /Camp David/.

Zatem interes będzie sze kręcił.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @Matka-Scypiona 22 sierpnia 2021 10:15
22 sierpnia 2021 22:05

Iran ma tych Talibów związanych poważnymi umowami i interesami z USA.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @umami 22 sierpnia 2021 17:19
22 sierpnia 2021 22:07

Nie mam pojęcia. Ale kilka już lat temu czytałam, że hera wylatywała z Afganistanu pod ścisłą ochroną /i transportem/ CIA.

zaloguj się by móc komentować

DobreWino @KOSSOBOR 22 sierpnia 2021 22:07
23 sierpnia 2021 02:18

....pewnie jakas czesc spadala nad Klewkami...razem z nudnymi szmaragdami..?

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @saturn-9 22 sierpnia 2021 17:09
23 sierpnia 2021 06:24

 

Jeszcze kilka linijek:

...

‘Assabiya’ is the engine of history. With it, the most primitive tribe can overturn the mightiest of civilizations; without it, a people will wither in the desert. 

[...]

“Their prowess disappears as Time feasts on them,” Ibn Khaldun wrote of dying regimes. “They reach their limit, the limit that is set by the nature of human urbanization and political superiority.” Evidence of the establishment’s decay is everywhere you look—the botched withdrawal from Afghanistan, the public health bureaucracy’s failed COVID response, even Obama’s 60th birthday. Who would publicly celebrate leadership of an effort to split a nation on behalf of a sectarian gang that is only kept from each other’s throats by driving them at a much larger force, one made more cohesive and angry by the elite’s incessant attacks? Only a deracinated and delirious regime would parade an assortment of celebrities from the worlds of entertainment and politics to demonstrate its self-arrogated superiority in front of a nation it locked down, bankrupted, and mocked—only an intoxicated elite with no one left to take away the car keys.

By definition, the numbers are always against elites—they consist of small coteries of leadership and their needy retinues. The success, indeed survival, of any elite depends on its ability to cultivate and maintain group solidarity. To make public demonstrations of breaking assabiya means they are forfeiting the privilege of leadership, which therefore, as Ibn Khaldun wrote, will pass to another branch of the same nation. While the ruling regime falls apart, he wrote, “the group feeling of other people (within the same nation) is strong. Their force cannot be broken. Their emblem is recognized to be victorious. As a result, their hopes of achieving royal authority, from which they had been kept until now by a superior power within their own group, are high. Their superiority is recognized, and, therefore, no one disputes their claim to royal authority. They seize power.”

...

za Assabiya Wins Every Time by  Lee Smith

August 19, 2021

zaloguj się by móc komentować

Paris @DobreWino 23 sierpnia 2021 02:18
23 sierpnia 2021 08:57

Voila,...

...  i  dzisiaj  tez  spadnie  !!!

Nie  na  darmo  "nasz  premier"  TAK  POMAGA  Talibom,  a  i  "nasza"  tepa  i  durna  Witkowa  tez  NIE  WIDZI  PROBLEMU  w  pSZyjeNciu  5000  uHoCUF  z  Afganistanu...  bezczelne  i  zuchwale  sa  te  "nasze"  MENDY  POLITYCZNE.

No...  i  trzeba  na  nich  zaglosowac,...  bo  inaczej  Tusek  wroci  !!!

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Magazynier
23 sierpnia 2021 13:16

@Wszyscy 

Demokracie coraz bliżej zgody na impeachment Bidena: https://www.foxnews.com/politics/blinken-biden-al-qaeda-afghanistan 

Tytył wiele mówi - Blinken przyznaje że al Qaeda 'nie odeszła' z  Afghanistanu mimo zapewnien Bidena (Blinken admits al Qaeda not 'gone' from Afghanistan despite Biden's claim)

Przede wszystkim mówi o intencji posadzenia Harrisowej na miejscu Bidena. Biden popełnił podstawowy błąd i to 40-30 lat temu. Nie rozwiódł się i nie ożenił z Żydówką. Harrisowa od razu. Chyba. Sprawdźcie ich biogramy, bo ja nie mam czasu. 

Jadę w trasę ...

zaloguj się by móc komentować

Paris @Magazynier 23 sierpnia 2021 13:16
23 sierpnia 2021 14:03

No,  nooo...

...  to  sie  dzieje  w  tej  calej,  detej  Ameryce...  kura  wyje  swinia  pieje  !!!

Ho,  hooo,  tak,  tak...  Harris'owa  na  miejsce  tego  TRUPA  -  z  deszczu  pod  rynne  -   no  to  DNI  AMERYKI  SO  POLICZONE  i   RATUJ  SIE  KTO  MOZE...

...  ich  wszystkich  tam  to  tylko  w  KAFTANY  BEZPIECZENSTWA  zestroic  i  dobrze  rekawy  powiazac,  zeby  se  te  DEBILE  nie  rozwiazali  !!!

 

Szerokiej  drogi,  Panie  Magazynierze  i  dobrego  tygodnia,  

zaloguj się by móc komentować

DobreWino @Magazynier 23 sierpnia 2021 13:16
23 sierpnia 2021 18:46

  ....no,ale co to za perspektywa ...posadzenie Harris na miejscu Bidena..??..!  Nie o to chodzi..!

                             Pan sobie wyobraza Kamele jako - Commander-in Chief...??!!...Dobry Boze..!!!...Albo w razie gdyby cos... to w kolejce bylaby ..kto?? no a jakze ..Nancy Pelosi..nie inaczej...lat 81...   Wezmy pod uwage rozne rozwiazania...

Nancy Pelosi ..Commander-in - Chief...!!!    Prosze to sobie wyimaginowac...ten przemarsz przed Armia...???

                      Dlatego mnie podoba sie pomysl jak zawarl w swoim liscie pewien Amerykanin...  czy jest to list  wykreowany przez specow od mediow, czy faktyczny ...nie ma znaczenie ...ale zostal upubliczniony......fragment:

...."In my opinion, the Supreme Court needs to declare the 2020 election null and void. The court then needs to swear in Donald Trump and Mike Pence as president and vice president...."

  https://www.stltoday.com/opinion/mailbag/letter-impeach-biden-bring-back-trump-to-solve-afghan-mess/article_d43dcf4b-230e-5c29-8a42-deb5af816834.html

  Nancy Pelosi Commander-in -Chief, z wałkiem w rączce:)).....zostawiam Pana z ta imaginacja.....Szerokiej drogi....!

 

Democrat Pelosi narrowly re-elected as US House speaker - World - The  Jakarta Post

zaloguj się by móc komentować

cedric @Magazynier
24 sierpnia 2021 16:02

https://korwin-mikke.pl/jkm/czerwony-sledz-posrodku-azji/

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @KOSSOBOR 22 sierpnia 2021 22:03
24 sierpnia 2021 20:45

Aha. Czyli jednak nie zastopowali produkcji. Deal być może jest utrzymany w wysokich kuluarach ... Trzeba to śledzić.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Magazynier
24 sierpnia 2021 20:51

Marzenia naiwnych trumpistów. Niestety. Przestałem wierzyć w Trumpa kiedy uświadomiłem się że podpisał naftową umowę z Kanadą wiedząc że jego przyjaciel Netanyahu podpisał już konkurencyjną umowę z Emiratami, wtedy odezwało mi się echem to co napisała @humbelina w jednym z komentarzy, że była pod kapitolem 6 stycznia'2021 i miała nieodparte wrażenie powszechnego udawania ze strony Amerykanów i tych z wysoka i z niska.

W mundurze byłoby do twarzy Kamali, zwłaszcza mundurze SS i pejczem w dłoni. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @cedric 24 sierpnia 2021 16:02
24 sierpnia 2021 21:04

Całkiem nieźle. Stary kombinator acz pomniejszy rozgryzł większego starego kombinatora. Tylko teraz trzeba obserwować czy to się sprawdza. Zawsze mógł się pomylić, albo realizować jakieś zlecenie.

zaloguj się by móc komentować


DobreWino @Magazynier 24 sierpnia 2021 20:51
25 sierpnia 2021 19:15

                   ..:))..pod Capitolem byl teatr,...jasne...w sumie wszystko jest teatrem...nawet teraz Kabul...

......ale ktoz jak nie Amerykanie maja najlepszych "crisis actors"...???..i specow od CGI..?

   Nawet Anderson Cooper sie zalapal...do roli ...

          https://www.youtube.com/watch?v=jvRtOc-6PPk

 Kamala z pejczem...???...poszybowal Pan...

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @DobreWino 25 sierpnia 2021 19:15
26 sierpnia 2021 19:51

Szybownictwo to b. ekscytujący sport. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @stanislaw-orda 25 sierpnia 2021 18:00
26 sierpnia 2021 19:52

Dzięki. To potwierdza, że Afganistan to coś w podobie Belgii tylko bardziej. 

zaloguj się by móc komentować

leszek @Nova 21 sierpnia 2021 20:37
28 sierpnia 2021 00:48

Dziś też przeczytałem podobną opinie.Bankierzy w USA dogadali sie z Chinami i dzielą tort na nowo...Rzucili tam też Iran z którym Chiny handlują ropą i podział ,oddanie Europy środkowej.Ciekawie brzmi zwłaszcza równoczesne zamieszanie w Afiganistanie i na Białorusi.

zaloguj się by móc komentować

leszek @Magazynier 21 sierpnia 2021 20:16
28 sierpnia 2021 00:53

Pytanie czy Baiden i ekipa naprawdę chc być aż tak sprytni.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować