Dlaczego kreml rządzi w Berlinie i w …
… Brukseli?
Dlatego że klany zarządzające niemiecką izbą przemysłu i handlu nigdy nie wierzyły w Niemcy jako naród. Zakładają że Waszyngton i Londyn nie pozwolą by Niemcy znowu stały się narodem. Obszar zaś w granicach niemieckiej federacji przeznaczyły na eksplozywną sieczkę zwaną multikulturalizmem. Niemiecka izba przemysłu i handlu nie protestowała i protestować nie będzie. Interesuje ich przymnażanie kasy i własna wegetacja na wzór klanu habsburskiego. Czy ja napisałem wegetacja? Habsburgowie wszak rozrośli się w liczbie, w latach, a nawet stuleciach, i w sile. Oczywiście do czasu. Dopóki ich miejsce nie zechciał zająć inny klan i nie w zarządzie cesarstwem ale znacznie wyżej, w zarządzie pieniądza i to globalnego. Klany przemysłu i handlu „cesarskiego” spoglądają zatem w tym kierunku i pną się w górę, by dosięgnąć szklanego sufity. Niektórym to się udaje, a przynajmniej zdaje się im że udaje. Owszem są dopuszczani do stolika włoskiego i hongkongskiego, zapewne i do tego w city, ale opozycja londyńska rozgrywa ich na dłuższą metę we własnym interesie i nie pozwoli na osiągnięcie stabilności. A to z powodu rywalizacji z Moskwą. Kreml albowiem zajął miejsce zbrojnego ramienia niemieckiej izby przemysłu i handlu. Dlaczego? Bo Niemcy są na wymarciu. Zaś gangi moskiewskie chcą zająć ich miejsce. Niemiecka izba przemysłu i handlu nie protestuje. Owszem chce z tego skorzystać. Przyjęła projekt islamizacji Europy zapewne pochodzący z Moskwy. Być może uwierzyła że przybysze z Bliskiego Wschodu i Afryki nadają się na nowych niewolników. Potem zobaczyła że kreml zrobił ją w trąbkę. Ale nie przejęła się. Znalazła proste rozwiązanie. Wepchnie imigrantów Polsce. Zaś oni zrobią to, czego Tusk i Bodnar nie zdołają dokończyć. Tak sobie bredzą w malignie zarządzający niemiecką izbą. Kreml tymczasem liczy ich pieniądze i czeka na dobry moment. Ale faktycznie imigranci jako pała na Polaków, to niezły pomysł według kremla. Wszak już dawno wpadli na ten pomysł i podsunęli go Berlinowi. Gang Olafa musiał odejść, bo Olaf za bardzo kombinował/lawirował. Waszyngton i Londyn nie protestowały. Pomogły wyrywając Macrona i francuski przemysł z uścisków Scholza. Ale Macron też musi odejść. Londyn i Waszyngton nic nie mają przeciw. Kreml nacina kolejną sznytę na kolbie swojego mosina (taki karabin w powszechnym użyciu w 1917). Grzeje silniki AFD i francuskiego Frontu Narodowego. Chowa jednak ostatni nabój dla siebie. Wierzy w ostatnie pół litra i w ostatni nabój. Waszyngton wierzy w dolara, swój arsenał, projekty Muska, wciąż dyndające hen gdzieś w przestrzeni kosmicznej, oraz w zdolności negocjacyjne Trumpa. Londyn spokojnie przypatruje się i czeka na dogodny moment. Dla nas to całkiem nieźle. Nie będzie muzułmańskiego Wermachtu. Imigranci pojawią się u nas, ale niekończnie w groźnych ilościach. Kto by tam chciał zrezygnować z niemieckich resztek? Na pewno nie capo di tutti capi imigracyjnych gangów. Zostaną w Niemczech i we Francji. Do nas wypchną jakieś ofiary losu. Może uda się ich pozyskać dla Rzeczypospolitej. Wszak agresywni ukraińscy oligarchowie wraz z ich przybocznymi również mało ineteresują się Polską. Interesuje ich nasz kraj tylko jako tło dla własnej gotowości do współpracy z prawdziwymi ojropejczykami. W ich oczach jesteśmy skazani na nędzę. Taką hagadę podają im Niemcy. Dlatego celują w niemiecki rynek. Ok. Niech sobie wierzą w te majaki. Normalni Ukraińcy, w większości polskiego pochodzenia, jak najbardziej mile widziani w naszej Ojczyźnie.
tagi: londyn imigranci moskwa trump habsburgowie berlin waszyngton bruksela klany niemieckiej izby przemysłu i handlu znaki nadziei
![]() |
Magazynier |
2 stycznia 2025 23:48 |
Komentarze:
![]() |
emirobro @Magazynier |
3 stycznia 2025 03:22 |
Duzy plus - dobrze sie czyta.
Ciekawa hipoteza na temat tego co zdmuchnelo stary lad (Habsburgow i inne dynastie) po WWI oraz co napedza dzisiejsza dynamike.
Dobrze, ze teraz przeciwstawia Pan "agresywnych oligarchow normalnym Ukraincom". Oligarchowie, bowiem znowu, tak jak juz wiele razy w przeszlosci, kumaja sie z naszymi wrogami (ktorzy chca ich wykorzystac, a nie obdarzac respektem).
Natomiast "Normalni Ukraińcy, w większości polskiego pochodzenia, jak najbardziej mile widziani w naszej Ojczyźnie."
Tylko czy aby na pewno "w wiekszosci" bo przeciez w czasie czystek UPA oraz przesiedlen po wojnie (WWII) wiekszosc Polakow opuscila swoje rodzinne strony. Nawet na tym blogu pare osob przyznaje sie do pochodzenia ich rodzin z tamtych stron. I sa oni, wg Pana, mile widziani bez sprawdzenia kim naprawde sa i czy dalej kochaja Bandere.
![]() |
SilentiumUniversi @Magazynier |
3 stycznia 2025 06:30 |
Bardzo precyzyjnie wyartykułował Pan podejrzenia, które żywi wielu ludzi w moim otoczeniu. Plus.
Co do Ukraińców, nie mam pewności. Ci, z którymi miałem kontakt, faktycznie przyznawali się do polskich przodków, na Polskę patrzyli z sympatią, jako na obcy kraj, który w dodatku ich gościnnie przyjął. Ciekawe, że wśród nich byli nawróceni z ateizmu katolicy. Niemal wszyscy zresztą wrócili na Ukrainę.
Natomiast mój ojciec, lwowiak, jako akowiec walczył z upowcami w obronie polskiej ludności. Czy ta wrogość do Polaków przetrwała? Zdaniem wojskowego blogera, którego czytuję, w niewielkim odsetku. Czy proniemiecka propaganda rządowa zadziała? U nas zadziałała. Czas pokaże
![]() |
Paris @emirobro 3 stycznia 2025 03:22 |
3 stycznia 2025 08:38 |
Oni, to ,,kumanie sie,, z naszymi wrogami...
... maja we krwi !!!
A my, mimo wszystko, powinnismy zachowac ,,zdrowy rozsadek,,... i wielka ostroznosc. Tylko tyle.
![]() |
Magazynier @emirobro 3 stycznia 2025 03:22 |
3 stycznia 2025 09:27 |
Czy kochają Banderę czy nie to się dopiero okaże w działaniu. Innego sposobu nie znam.
![]() |
Magazynier @SilentiumUniversi 3 stycznia 2025 06:30 |
3 stycznia 2025 09:28 |
No ale nawet Tusk zaczął propagandę antyniemiecka.
![]() |
Magazynier @Paris 3 stycznia 2025 08:38 |
3 stycznia 2025 09:29 |
Trzeba też zbierać fakty. W ich świetle korygować domysły.
![]() |
Gotoxy76 @Magazynier |
3 stycznia 2025 09:57 |
Wydaje mi się ,że Donaldowe "To be, or not to be" zależy od Jamesa Bonda a na "kuli" którą go straszą wygrawerowane jest Smoleńsk.
![]() |
saturn-9 @Magazynier 3 stycznia 2025 09:29 |
3 stycznia 2025 10:35 |
Grzeje silniki AFD i francuskiego Frontu Narodowego.
Tak, grzeją ale inni. Co bardziej ogarnięci w ten kraj DE i F wskazują na potulność tych formacji politycznych wobec Izraela.
Czyżby Israel first - ten suweren - był rozgrywającym na Kremlu [z dużej litery bowiem buczy bukwa K.] ?
Trzeba też zbierać fakty. W ich świetle korygować domysły.
![]() |
zkr @saturn-9 3 stycznia 2025 10:35 |
3 stycznia 2025 11:13 |
> Co bardziej ogarnięci w ten kraj DE i F wskazują na potulność tych formacji politycznych wobec Izraela.
"+"
![]() |
orjan @Magazynier |
3 stycznia 2025 11:35 |
Inspirujące ujęcie. Pesymistyczne? Bynajmniej. W sam raz na nowy rok.
![]() |
Paris @Magazynier 3 stycznia 2025 09:29 |
3 stycznia 2025 13:38 |
Mam klientke Ukrainke,...
... okolo 50-tki,... wydaje sie wzglednie poukladana. Rozmowy z nia sa bardzo ciekawe, duzo sie od niej dowiaduje. Ona ma tzw. polskie korzenie,... chce byc taka jak my, Polacy, prawie wszystko jej sie w Polsce podoba, ceni porzadek i harmonie, bardzo dba o ,,swoje,, stara sie byc i zyc w zgodzie z Panem Bogiem,... nienawidzi tego syfu i korupcji na Ukrainie, tego zlodziejstwa. Ona sama czesto mi powtarza zebym uwazala na relacje z nimi... no i ja uwazam.
W sumie te nasze ,,uklady,, z nimi Ukrami ZAWSZE byly, sa i beda baaardzo trudne,... bo zawisc i zazdrosc nie zna granic i najczesciej jest BEZLITOSNA. Tych podzialow nie da sie pogrzebac nawet w ciagu 2 pokolen,... ale trzeba sie starac, bo niejako jestesmy skazani na siebie.
![]() |
SilentiumUniversi @Paris 3 stycznia 2025 13:38 |
3 stycznia 2025 13:47 |
Ci nasi znajomi Ukraińcy też mówili, że Majdan był głównie protestem przeciw korupcji
![]() |
Paris @SilentiumUniversi 3 stycznia 2025 13:47 |
3 stycznia 2025 14:19 |
Tak,...
... ona tez tak uwaza !!!
Doslownie, kilka dni temu, ona mi powiedziala, ze NIGDY nie przypuszczala, ze z tego Majdanu zrobia taka ROZPIERDUCHE i DEMOLKE w calej Ukrainie. Tam NIE MA JUZ NIC,... zostalo tylko to co pod ziemia...
... i setki zagranicznych korpo eksploatujacych Ukraine ile wlezie.
![]() |
Andrzej-z-Gdanska @Magazynier |
3 stycznia 2025 15:18 |
Dzięki za odrobinę optymizmu na nowy rok!
![]() |
ziemski @Magazynier |
3 stycznia 2025 15:47 |
Jednakowoż Berlin robi co może. Federalny Sąd Konstytucyjny, który niedawno podważał orzecznictwo TSUE uzyskał nowe uprawnienia do rozstrzygania sporów pomiędzy landami a federacją. Mają świadomość zbliżających się problemów i zwierają szeregi.
![]() |
Magazynier @ziemski 3 stycznia 2025 15:47 |
3 stycznia 2025 17:58 |
Zobaczymy na ile skutecznie. Zresztą szczucie jednych na drugich w jednym państwie to specjalność moskiewska od czasów Stackleberga.
![]() |
Magazynier @Andrzej-z-Gdanska 3 stycznia 2025 15:18 |
3 stycznia 2025 17:59 |
Bardzo proszę. Cała przyjemność po mojej stronie.
![]() |
Magazynier @Paris 3 stycznia 2025 13:38 |
3 stycznia 2025 18:01 |
Leczenie ran i budowanie mostow między napuszczanymi na siebie ludzikami to specjalność Bożego Serca
![]() |
Magazynier @saturn-9 3 stycznia 2025 10:35 |
3 stycznia 2025 18:02 |
Dobre pytanie
![]() |
emirobro @Magazynier 3 stycznia 2025 09:27 |
4 stycznia 2025 22:28 |
Bo nie chce pan znac. Newet takie fakty i opinie nie pomoga. A to tylko z ostatnich paru dni.
https://www.youtube.com/watch?v=SFVVSELdbUY
Banderyzm Ukrainy i wojna! Infantylizm polskich polityków! Podsumowanie 2024 r. Cz.2 P. Lisicki
https://wiadomosci.wp.pl/bandyci-polewaja-ludzi-wrzatkiem-i-kradna-majatek-policja-bezradna-po-atakach-gangow-7110214245382912a
https://www.youtube.com/watch?v=ty1eipHza20
Napady w Sanoku i Łańcucie. Bandyci ze wschodu grozili i polewali wrzątkiem. Europoseł Tomasz Buczek
![]() |
Magazynier @emirobro 4 stycznia 2025 22:28 |
5 stycznia 2025 12:52 |
"Bo nie chce pan znac" O! Widzę że pan wszedł na wyższy poziom telepatii. Fakty są faktami. A telepatia jest telepatią, zwłaszcza ta suflowana przez moskiewskie źródła, oczywiście na bazie faktów. Wraz z telepatią, fakty nabierają większych proporcji i nowych znaczeń, w zasadzie starych, od wieków suflowanych przez kreml wraz ze słowianofilstwem.
Okrucieństwo i bandytyzm to są specjalności moskiewskie. Dlaczego Niemcy zamknęli Banderę w obozie? Bo mieli podejrzenia, co do współpracy jego organizacji z Moskwą. Skąd to podejrzenie? Z podobieństwa tortur zadawanych Polakom i innym przez CzeKa i NKWD z okrucieństwem UPA. Okrucieństwo było w Moskwie od początku, taka scheda po Welesie (bóg pogański, czyli jakiś czarnomorski agent merkantylny) i po kultach chtonicznych, umocniło się wraz z opricziną, potem z ochraną a potem wraz z rozwiązłością promowaną przez NEP. Jest znakiem inicjacji do organizacji przestępczych zwanych służbami moskiewskimi.
Akty przemocy ze strony banderyteryki sterowanej przez kreml są jak najbardziaj na rękę kremlowi. Normalni Ukraińcy, często o polskich korzeniach, nie są za to odpowiedzialni.