Niespodziewany zwrot akcji czy ustawka?
Stawiam na zwrot akcji. Uwierzytelnia tę tezę wyraz twarzy Zełeńskiego, jakby całkowicie zdezorientowanego tym, co się stało. On chciał dobrze. A wyszło jak zwykle. Trump wściekł się czy co? Wściekł się bo nie ma czasu na ideowe przepychanki. Trump i deep state chcą robić teraz kasę a nie wojnę. Potrzebują jej by utrzymać swoją przewagę nad Pekinem. Trump jest wcieleniem zupełnie innego podejścia do władzy niż Zełeński, organizacja atamańska, europejscy książęta i aktywiści organizacji finansowych tacy jak Soros i Jeffrey Sachs, autor projektu schładzania naszej ekonomii Anno 1991, bliski przyjaciel najsłynniejszego przewodniczącego uniwersyteckiej zakładowej komórki PZPR w Polsce, znawcy ekonomii marksistowskiej, który z wdziękiem baleriny przedzierzgnął się w promotora liberalizmu i sachsistowskich reform polskiej gospodarki. Tow. Sachs w swoich publicznych oracjach w PE i Kongresie wiesza na Trumpie wszelkie możliwe ścierwo eksponując jego rzekomą głupotę i rujnowanie wszystkiego co do tej pory wypracowali mędrcy globalni. Jego mowy kwieciste są bardzo dobrze przygotowane, spójne, logiczne. Mucha nie siada:
Jego tyrady antytrumpowskie są bliskie artyzmu najwybitniejszych szekspirowskich aktorów. Miło popatrzeć i posłuchać. Aż chce się nagrodzić go stojącą owacją. Ani jedna mucha łajnojadka nie śmie na nich usiąść.
Za to całe ich miliardy siadają na ścierwie, które Sachs i globalni kredytodawcy zostawili za sobą. Częścią tego odwłoku jest mentalność demokratyczna, postępowa. Nawyki sowieckie i postsowieckie, identyczne z peerelowskimi, które niestety, jak widzimy, są żywe w organizacji atamańskiej, są żyzną glebą dla mitologii demokratycznej, jeśli nie dla mitomanii. W sumie chodzi o to, by ludzkie stada utrzymywały płynność finansową mędrców predestynowanych do doglądania ludzkiej trzody. Szczęście ludzkości według tego projektu zależy od jej zdolności kredytowych. A dotyczy to również organizacji politycznych/administracyjnych i militarnych. Reakcja Sachsa na decyzje Trumpa i komentarze demokratów na temat odesłania Zełeńskiego z powrotem na Ukrainę sugerują, że organizacja mądrościowa dostała między oczy. Ich projekt pęka w szwach jak skóra jak na Frankensteinie. Amerykański deep state powiedział im: "Na dzisiaj panom i paniom dziękujemy." Co to znaczy? To znaczy że byli oni aż i tylko ekspertacką podgrupą, taki na pół in house training, na pół outsourcing.
"Drill, baby, drill" -- w wyborczym haśle Trumpa zawiera się w zasadzie cały jego program. Innymi słowy, "make money, honey, make money." W naszej pospolitackiej rzeczywistości to znaczy: "protect your dimes, honey, protect your dimes" - "chroń swoje grosiki, kochaniątko ty moje, chroń grosiki". A to znaczy, że Zełeński nadaje na zupełnie innej fali niż Trump. Było więc im pisane nie podpisać tej umowy.
Jak wiecie mili państwo nie lubię garniturów i krawatów. Uważam to za modę trumienną, ale niestety taki sznyt panuje w korporacjach. Jak zostanę drugim Trumpem zarządzę w pierwszym rozporządzeniu egzekucyjnym inwestycję w produkcję żupanów, fraków, kontuszy i dragońskich wdzianek, eleganckich, ale wesołych i kolorowych, żeby nie było wątpliwości. Sznyt paramilitarny, taki jak u Zełeńskiego, też mi się podoba, ale nie podoba mi się jego symbolika. Wolę już symbolikę garniturów i krawatów, czyli negocjowanie zysków, ochronę dochodów, własności i oszczędności. Jeśli jakaś wojna być już musi, niech to będzie wojna ekonomiczna. Nawalania z haubic nie lubię.
Żal mi Zełeńskiego. Mam słabość do tej parażydowskiej, parasłowniańskiej kolokwialności. Ale sorry Zełeń. Oferta Trumpa jest bardziej przyszłościowa. Daje szansę na odesłanie Moskwy na margines bez rozlewu krwi i całego syfu wojennego.
Dlatego ten facet który czepiał się paramilitarnego wdzianka Zełeńskiego, niekoniecznie czynił to złośliwie. Oburzał się ale i dawał dobrą radę. To był i jest podstawowy błąd Zełeńskiego: epatowanie wojną. Wojną straszną, wykrwawiajacą i niemiłosiernie drenującą Ukrainę, dlatego wymagającą szybkiego zakończenia. A to wymaga przejścia na falę biznesową. Bynajmniej nie kredytową pociskaną nam przez Sachsa i jego pryncypałów, ale produkcyjną, tworzącą namacalne dobra i usługi przeliczalne na kasę. Błędem Zełeńskiego jest również to, że gada z Amerykanami bez tłumacza. Jego angielski jest potworny. Wyobraźcie sobie, że przyjeżdża do nas jakiś Arab i próbuje robić interesy militarno-produkcyjne z MONem gadając łamaną polszczyzną. Idzie się wkurzyć. Irytacja taką postawą i taką komunikacją narasta podświadomie. Cesarze korporacyjni i ich obstawa nie tolerują takiej chałtury.
Ale gen. Jack Keane, doradca Trumpa, pociesza:
Posłuchajcie go i włączcie, mili państwo, tłumaczenie na nasz piękny język ojczysty. Gen. Keane tłumaczy, diagnozuje i pociesza. Zełeński powinien trzymać buzię na kłudkę. I brać pod uwagę, że taka jest wolność mediów w Stanach, iż nawet w Białym Domu będą media grillujące Trumpa. Nie powinien reagować na ich prowokacje. Ale współpraca Waszyngtonu z Kijowem jest sprawą strategiczną dla obu stron. Tak więc dogrywka jest możliwa. Popatrzecie się też na to zdjęcie pani ambasador Ukrainy w Stanach w 6'24'', która łapie się za głowę, gdy Zełeński wpada w pułapkę sachsistów i zaczyna wymianę zdań z Vancem.
tagi: negocjacje trump zełeński sachs mentalność posowiecka kredytodawcy producenci
![]() |
Magazynier |
1 marca 2025 15:03 |
Komentarze:
![]() |
valser @Magazynier |
1 marca 2025 15:27 |
Obydwaj panowie maja spory dorobek sceniczny i tylko w takich kategoriach mozna oceniac ich wystep. Wszystkie rzeczywiste rokowania odbywaja sie za zamknietymi drzwiami i publika o nich nic nie wie. Moze sie dowie za 50-70 lat? Moze...
![]() |
qwerty @Magazynier |
1 marca 2025 15:59 |
to była zagrywka, ktora zdaje egzamin wobec naiwnych tj. na żebraka [ni mom na ubranie, ni mom na tłumacza, musisz .., musisz ..., musisz ..., i na użytek publiki - byl taki biedny że hohohoho, trza mu dać] zwykle sie kończy tak jak sie skończyło, w tle są raporty do kogo poszła kasa; a to jest atut ukrainy wobec tych co wzięli tj . europejczyków - jako element szantażu; nikt nie jest kretynem aby z USAID dawac kase na odbudowe sieci energetycznej ukrainy podczas wojny - co zbudują to ruscy zbombardują i tak bez sensu, chyba, że kasa miała być wyeksportowana - tym gorzej dla beneficjentow,
![]() |
Andrzej-z-Gdanska @Magazynier |
1 marca 2025 16:01 |
Po co ta "kłótnia" na oczach dziennikarzy i świata?
Może to jest inscenizacja obu prezydentów. Zełe chciał wypaść jako nieugięty bohater w oczach swoich ziomków i to się chyba udało. Może to wynika z jakiegoś pewnego strachu Zełe przed rozliczeniem przez społeczeństwo, że właściwie ma oddać część Ukrainy, a tu się postawił, chociaź może na następnym spotkaniu, jeśli takie będzie, "ugnie się" przed "siłą" USA. Może Trump poszedł na to i "zagrali" przedstawienie.
Może Trump chciał pokazać publicznie, że jest bezwzględny, a Zełe chciałby gwiazdki z nieba, a tu "ni ma". Może chciał pokazać ruskim, że "strasznie ciśnie" Zełe i następnego razu nie będzie?
Niestety nie można powiedzieć, że oba "głupie" są. :-)
Ciekawe, że Trump nie nazywał Zełe panem prezydentem.
![]() |
BTWSelena @Magazynier |
1 marca 2025 16:06 |
Rozmowa przez tłumacza daje troszkę czasu na emocje,gdy nawet troszkę się duka w danym języku. Przede wszystkim co zawierała umowa? ... Nic o tym się nie mówi ,a to chyba było głównym celem. Zazwyczaj takie umowy przecież nie pojedyńczy człowiek formułuje.No i wszystko to na oczach mediów wyglądało jak randka w ciemno w owalnym gabinecie z propozycją kontaktów bardziej osobistych.
Mam takie uczucie,(sorry za porównanie)że cennik był znany,więc skończyło się na przysłowiu"chciała a nie dała"--a może ktoś wyższą cenę proponował?.Teraz możemy sobie gdybać.....
![]() |
peter15k @Magazynier |
1 marca 2025 16:19 |
Biorąc pod uwagę to co się dzieje w USA nie wydaje mi się, że to jest ustawka. Mamy tam realną czystkę w strukturach CIA, FBI. FBI odmawia udostępniania dokumentów, szantaże w tym prezydenta ( Bidena ) - to już bardzo grubo itp. To zbyt daleko zaszło. Zwolnienia idą w tysiące a zagrożenie zapuszkowaniem jest realne ( Epstein ).
![]() |
stanislaw-orda @Magazynier |
1 marca 2025 16:22 |
Jeszcze nie jest przesądzone,czy sorosięta przegrają tę batalię. Przezarli korupcja bardzo wiele struktur instytucjonalnych zarówno w USA jak i poza nimi.
Ich wściekłośc moze prowadzic do celowego sabotowania działań White House i zdaje się, Zełe, wpisał się w ten scenariusz.
A tak to ujął sporo lat temu J. Słowacki w jednym ze swoich poematów ("Beniowski"):
"... a tu obaczysz ... jak jest niebezpiecznie z demokratami być nie dosyć grzecznie."
![]() |
Vester @Magazynier |
1 marca 2025 16:29 |
A ja myślę, że to nie była ustawka. Widać było na filmie, że Zełeński jest spięty i powoli pęka. Zaczęło się miło, a potem było coraz gorzej. Wręcz do Vance'a zwracał sie per „JD”, choć tamten do niego mówił „Mr President”. Generalnie, facet nie ogarnia zaawansowanej polityki. Przyzwyczaił się do formatu biadolenia i czerpania z tego profitów. Do tego jest podjudzany przez Stary Świat, co pewnie odłączyło mu w mózgu parę kabelków. Fakt, nie miał łatwego zadania, bo zmagał się jednocześnie z dobrym i złym [Vance] gliną, no ale nikt nie mówił, że będzie łatwo.
Innymi słowy, wyszła słoma z butów. To był prezydent na czas wojny, ale nie to nie prezydent na czas dyplomacji. Myślę, że dni Zełeńskiego są policzone, inaczej Ukraina zniknie z mapy.
Tak czy siak, Trumpa też czeka sporo pracy, bo prawdziwe rzucanie kłód pod nogi dopiero się zaczyna.
PS: A co do ubioru - gdyby nie wpadł w tym dresie, to by BARDZO zapunktował, bo każdy by to zauważył. Najwyraźniej Zełeński jedyny garnitur, jaki ma w szafie, to ten, w którym go pochowają.
![]() |
zkr @peter15k 1 marca 2025 16:19 |
1 marca 2025 16:37 |
> Biorąc pod uwagę to co się dzieje w USA nie wydaje mi się, że to jest ustawka.
Milosz Lodowski napisal ciekawy komentarz:
"Miłosz Lodowski po awanturze w Białym Domu: To była pokazówka
Wczorajsze spotkanie Trump, Vance - Zełeński spotkanie miało bardzo konkretną agendę do zrealizowania i została zrealizowana perfekcyjnie… przypomnijmy…
Zełeński wystawił Trumpa: w sprawie Huntera Bidena, co kosztowało w znacznej części 46 kadencję prezydencką.
Zełenski wystawił Trumpa i USA
Wystawił całe USA, dogadując się za plecami USA z Niemcami i wpływając na wybory w Polsce, co osłabiło amerykańskie proxy w regionie, czyli, tak, tak, Polskę… chyba nie myślicie, że całość polskiej aktywności po wybuchu wojny na Ukrainie odbywała się bez konsultacji z USA to Trump wczoraj po spotkaniu z Zełeńskim to wyartykułował wprost, mówiąc o Polsce właśnie…
I po trzecie, Zełeński przyjechał do USA w środku kampanii by wesprzeć Kamalę… zrobił dokładnie to samo co wcześniej w Polsce w poprzednich wyborach…
Wszystko to pokazuje jakie znaczenie ma reputacja w polityce, z czego wielu sobie kpiło, traktując ją jako element naiwności… ;))
Pokazówka
I dlaczego teraz Trump uderza w Żeleńskiego ekstremalnym kafarem? Nie, nie o negatywny stosunek do Ukrainy chodzi, bo Trump podkreślał skalę wojskowego ,zaangażowania chodzi. Cała rozmowa od samego początku, włącznie z wjazdem Vance’a dłużyła jednemu… jeśli Ukraina nie zmieni prezydenta to nie ma co szukać pomocy USA. To wyłącznie o osobę Zełeńskiego i jego zaplecze oligarchiczne chodzi… temu też służyło przypomnienie tego, co się wyrabiało z kasą amerykańskiej pomocy… jak była przewalana.
Co zresztą trafnie opowiadał wczoraj, zdumionym telewidzom TVN, „odmieniony” redaktor Kraśko, hihihi ;))
To wszystki to była pokazówka!"
Autor: Miłosz Lodowski
Źródło: tysol.pl
Data: 01.03.2025 13:18
![]() |
Vester @zkr 1 marca 2025 16:37 |
1 marca 2025 16:55 |
To jakaś rzeźba. Ukraina bez USA przegra, więc jeśli Zełeński chciał namącić, to znaczy, że już nie jest prezydentem Ukrainy. Na razie dostał kredyt zaufania od Trumpa, bo taka jest kolej rzeczy, ale to się może zmienić. Eliminacja Zełeńskiego bardzo uprościłaby sytuację, więc kto wie...
IMHO Zełeński to prosty człowiek i tyle w temacie. To widać od samego początku jego wystepów. Jest tolerowany tylko dlatego, że reprezentuje poszkodowanych. A pan Lodowski niech OBEJRZY film. Język ciała bohaterów jest jasny.
![]() |
BeaM @Vester 1 marca 2025 16:29 |
1 marca 2025 17:02 |
Ja też uważam, że to nie była ustawka i również obserwowoałam mowę ciałą Zełeńskiego, narastające w nim napięcie. Klasyczne zwarcie kogutów, przy czym jeden ma totalną przewagę, a mimo to reaguje w sposób zupełnie wyolbrzymiony na jakąś uwagę tego słabszego i stara się go wgnieść w ziemię. Przykro na to patrzeć, bo podejrzewam, że warunki zaproponowane przez Trumpa to totalny drenaż Ukrainy. Choć Z jest aktorem, to DT bardziej poszarżował. Powtarzane przez niego w kółko hasło „nie masz żadnych kart w ręku" zalatuje bezwzględnością. Argument o trzeciej wojnie światowe trzymał w zanadrzu i użył go w odpowiednim momencie - to tyle z ustawki. Myślę, że więcej pracy czeka polityków europejskich, na których z wyższością i pogardą spoglądać będą zakumplowani Trump i Putin.
![]() |
Vester @BeaM 1 marca 2025 17:02 |
1 marca 2025 17:10 |
Drenaż będzie tak czy siak. Pytanie tylko, kto będzie wysysał i ile osób jeszcze zginie. A Trump się z nim nie cackał, bo i Zełeński bredził.
Albo Z przeprosi, albo jest na wylocie.
|
onyx @Vester 1 marca 2025 16:55 |
1 marca 2025 17:22 |
Na Xie wszyscy teraz rzeźbią aż wióry lecą. Ludzie piszą, że Zełeński był nakręcony dopalaczami i tak się zachowywał jak go oglądać bez głosu, w pewnym momencie nawet bluzgnął pod nosem "suka" w kierunku Vance'a. Najbardziej załamana była pani ambasadorka Ukrainy, która raz po raz łapała się za głowę. Później w radiu już był spokojny i dziękował Ameryce. Ten przytyk Trumpa o ubranie Zełeńskiego odbieram tak, że zwrócił mu uwagę by zachowywał się stosownie do sytuacji i że to co było za Bidena już się skończyło i obecnie Biały Dom już się w te gierki nie bawi.
![]() |
emirobro @Magazynier |
1 marca 2025 17:23 |
"Żal mi Zełeńskiego. Mam słabość do tej parażydowskiej, parasłowniańskiej kolokwialności. Ale sorry Zełeń. Oferta Trumpa jest bardziej przyszłościowa. Daje szansę na odesłanie Moskwy na margines bez rozlewu krwi i całego syfu wojennego."
Wydaje mi sie, ze utemperowal Pan swoje uznanie dla prezydenta Zelenskiego i jego uporu w prowadzeniu tej wojny do jej zakonczenia tylko na jego warunkach.
Ukraincy mowia, ze maja dosyc amunicji i uzbrojenia na kilka miesiecy lub nawet roku prowadzenia wojny. Chyba zapominaja, ze aby mogli ja kontynuowac musza polagac na amerykanskim wsparciu informacyjno cybernetycznym. (Bez niego, podobno, nie obronili by Kijowa w lutym 2022.)
Taka wlasnie dzialalnosc Amerykanie chca wstrzymac lub ograniczyc.
https://news-pravda.com/world/2025/02/28/1099449.html
![]() |
BeaM @Vester 1 marca 2025 17:10 |
1 marca 2025 17:25 |
No tak, Putin postanowił ukarać Zełeńskiego za pomocą Trumpa. I teraz Z musi sobie pluć w brodę, że nie poszedł na putinowski układ sprzed dwóch lat, bo pewnie drenaż byłby mniejszy.
![]() |
Magazynier @valser 1 marca 2025 15:27 |
1 marca 2025 17:27 |
Nie podzielam twojego optymizmu. Trump jest kiepskim aktorem. Vance wogóle nie ma żadnej praktyki scenicznej. Moją nadzieję pokładam we wszechmocy Serca Zbawiciela. On może doprowadzić do końca tę wojnę.
![]() |
Magazynier @Andrzej-z-Gdanska 1 marca 2025 16:01 |
1 marca 2025 17:29 |
Nie nazwał, bo to nie była ustawka. Zełeń wkurzył go, bo wkurzają go kolaboranci z sachsistami, choćby i byli bohaterami walki z Moskwą.
![]() |
Magazynier @BTWSelena 1 marca 2025 16:06 |
1 marca 2025 17:31 |
Zobaczymy co zrobi Erdogan. Stawiam na to, że będzie kontrpropozycja. Dla nas w sumie niekorzysta, bo Erdogan chce jednak syfu wojennego, bo ten będzie daleko od Ankary.
![]() |
Vester @BeaM 1 marca 2025 17:25 |
1 marca 2025 17:34 |
Naprawdę, nie przesadzajmy z tym drenażem. Okej, jakieś tuzy będą przez kolejne 20 lat wydobywac surowce. No i co z tego? To niska cena za przetrwanie i gwarancje bezpieczeństwa. Przecież Ukraina nagle nie zamieni się w Kongo, gdzie brakuje chleba i mięsa i bzyczą muchy. Polityka dla państw na musiku to wybieranie mniejszego zła. Ukraina MUSI zapłacić za wolność, bo tak już z wolnością bywa. I zapłaci na 100%, pytanie tylko, czy to Zełeński zleci przelew.
![]() |
Magazynier @peter15k 1 marca 2025 16:19 |
1 marca 2025 17:35 |
Dobrze że pan o tym napisał. Zapomniałem.
![]() |
Magazynier @stanislaw-orda 1 marca 2025 16:22 |
1 marca 2025 17:37 |
Niezły ten Słowacki. Może go w końcu polubię. Ale skuteczne obstawianie giełdy trochę zaciąga koneksjami niestety demokratycznymi.
![]() |
Magazynier @Vester 1 marca 2025 16:29 |
1 marca 2025 17:42 |
Daj mu, Boże, długie życie i czas na rachunek sumienia. I więcej garniaków. Niestety chyba ma pan rację. Mam nadzieję jednak że nie w 100%. Zostawiam te 20% na pomyłki.
![]() |
Magazynier @Matka-Scypiona 1 marca 2025 16:33 |
1 marca 2025 17:43 |
no powiedzmy 80/100
![]() |
ddam @Magazynier |
1 marca 2025 17:51 |
Żadna ustawka. Trump z JD byli u siebie. Robią przekaz dla swoich wyborców = Szeryfowie (Musk po spotkaniu powiedział JD to następny Prezydent), robią przekaz dla UE kołchozu i czekają kto i co (i już widać pudła rezonansowe, kto pierwszy się odezwał=Macron, Tusk, Niemcy). Robią przekaz dla Ukrainy. Zełenski out.
A Zełenski działa jak oligarchowie ukraińscy wobec swoich. Zdradza jak mu pasuje, nie mając, żadnych skrupułów wobec tych co, kiedyś pomogli. Ukraiński bazar
![]() |
Magazynier @zkr 1 marca 2025 16:37 |
1 marca 2025 17:52 |
Tak, danie ciała Niemcom i Kamali było paskudne. I przygadanie Dudzie w ONZ. Trochę usprawiedliwam go poszukiwaniem krów które obroniłby i wykarmiły ukraińskiego cielaczka. Tego oczekiwała od niego organizacje atamańska. W międzyczasie posypały sie represje na Załużnego i kolegów Arestowycza na froncie. Atamani przestraszyli się że Załużny zrobi im wojsko z fotela prezydenckiego.
Ale nie zgadzam się z Lodowskim. Pokazówka zaczęła się dopiero gdy Zełeński zahaczył Vance'a. Wcześniej było cacy.
![]() |
zkr @zkr 1 marca 2025 17:14 |
1 marca 2025 17:53 |
Jeszcze warto dodac, ze senator Graham ma opinie proukrainskiego:
Pro-Ukraine Sen. Lindsey Graham: Zelensky needs to ‘resign’ or ‘change’ after Oval Office clash with Trump
A w Polskiej wiki mamy:
- Order Księcia Jarosława Mądrego III klasy (Ukraina, 2016)[2]
- Order Księcia Jarosława Mądrego II klasy (Ukraina, 2023)[3]
![]() |
BeaM @Vester 1 marca 2025 17:34 |
1 marca 2025 17:54 |
Majątek narodowy, czyli ziemie, wyprzedane, a teraz jeszcze drenaż złóż. Jeszcze nie Kongo, ale w drodzie do.
![]() |
Magazynier @BeaM 1 marca 2025 17:02 |
1 marca 2025 17:56 |
Zełeński próbował ukrywac emocje przez gotowość do komunikacji, ale wychodziło z niego. Ale to prawda, szczera słowiańska prawda, że bez Trumpa Zełeński nie ma nic. Ma poparcie sojuszników europejskich, którzy są de facto niejawnymi sojusznikami Moskwy.
![]() |
Magazynier @BeaM 1 marca 2025 17:02 |
1 marca 2025 17:57 |
Nie ma żadnego kumpelstwa między Trumpem a Putinem. Jest poker o życie lub śmierć.
![]() |
valser @Magazynier 1 marca 2025 17:27 |
1 marca 2025 17:58 |
https://m.youtube.com/watch?v=jkghtyxZ6rc
Facet ma dluzszy staz sceniczny niz Wolodia Zelenski.
Ja zadnemu politykowi nie wierze, ani w obietnice, ani w grozby. Juz sam set up live show pokazuje z gabinetu owalnego, ze to jest wymierzone w publike.
No, ale o to chodzi, zeby publika mogla sie pompowac. Szczesc Boze wszystkim.
Posluchaj co w ostatnim podcascie Elon Musk opowiada u Joe Rogana?
Tam dopiero sa jajca.
![]() |
Magazynier @onyx 1 marca 2025 17:22 |
1 marca 2025 18:02 |
Muszę się przyjrzeć mu bez głosu. Suki nie zakonotowałem, ale jeśli tak, to znaczy że on się nakręca tygryskami. Kabaret i atamani rozpili go.
![]() |
Magazynier @emirobro 1 marca 2025 17:23 |
1 marca 2025 18:05 |
Mam sentyment do niego za jego antymoskiewski, patriotyczny kabaret. Życzyłbym sobie takiego w Polszcze. Za obronę Kijowa i początkowy jego realizm w kwestii niemieckiej. Ale Szmygal zrobił mu wodę z mózgu. Żal, po prostu żal.
![]() |
Magazynier @valser 1 marca 2025 17:58 |
1 marca 2025 18:06 |
Ok. Tylko sie w końcu wyśpię.
![]() |
Magazynier @ddam 1 marca 2025 17:51 |
1 marca 2025 18:10 |
Tak. Mowią: Sprawdzam. Zełeńskiego też sprawdzali. Nie sprwadził się.
![]() |
Magazynier @Magazynier |
1 marca 2025 18:12 |
Albo może Zełeński naprawdę chce ustąpić. Zmęczył się tą wojną i atamanami.
![]() |
Traube @Magazynier |
1 marca 2025 18:15 |
Porcja dobrej rozrywki w wydaniu czołowego eksperta od geopolityki. Wysłuchałem do końca z cały czas narastającym zdumieniem nad głębią myśli pana eksperta:
![]() |
OjciecDyrektor @BeaM 1 marca 2025 17:02 |
1 marca 2025 18:55 |
Ptzecież Żeleński to zawodowy aktor...jak można w ogole myślec, że on nie zna mowy ciała?
![]() |
BeaM @Magazynier 1 marca 2025 17:57 |
1 marca 2025 19:02 |
Haha, ja nie twierdzę, że panowie sobie pykają w Chińczyka online, ale myślę, że obaj są pełni podziwu dla samych siebie, że potrafią się dogadać. Żaden poker, drobne radości małych chłopców mających fajne zabawki.
![]() |
BeaM @OjciecDyrektor 1 marca 2025 18:55 |
1 marca 2025 19:05 |
Nie napisałam nigdzie, że on nie zna mowy ciała. Nawet aktorzy się denerwują, jak zapomną kawałka tekstu albo na scenie zdarzy się coś nieoczekiwanego. Pan też jest w grupie twierdzącej, że to ustawka? Byłoby to dziwne...
![]() |
OjciecDyrektor @Magazynier 1 marca 2025 18:12 |
1 marca 2025 19:08 |
A może lepiej napisać, że nie wiemy, co znaczył ten teatr przed kamerami?
![]() |
OjciecDyrektor @BeaM 1 marca 2025 19:05 |
1 marca 2025 19:09 |
O tym, ze to teatr napisałem wczoraj na blogu Piotera, zaraz po obejrzeniu tego show...:)
![]() |
OjciecDyrektor @BeaM 1 marca 2025 19:05 |
1 marca 2025 19:12 |
Zwłaszcza patrzyłem na Vance'a. On tak niezdarnie grał, ze Trump miał minę taką, jak t chciał powiedziec "Vance ... nie angażuj się tak, bądz bardziej spokojny". Ale Vance nie słucha Trumpa, bo podlega komu innemu...:).. tak jak Musk.
![]() |
peter15k @zkr 1 marca 2025 16:37 |
1 marca 2025 20:00 |
Trump i Musk to są przedsiębiorcy znani. Operują od dawna na dużych wielomilionowych kontraktach. Mają mentalność negocjacyjną. My patrzymy na rzeczywistość - formatami -zdrada, za wolność naszą i waszą, targowica "na Kowno" albo "czego sie boicie" itp. Oni patrzą inaczej. Licytują ,szacują zyski i straty. Starają się nie dobijać konkurentów a raczej przeciągnąć ich na swoja stronę ( np. Zuckerberg ). Moim zdaniem obecna sytuacja w USA to stara konfrontacja kapitału przemysłowego i kapitału spekulacyjnego „producentów kredytu”. To się ciągnie przynajmniej od czasów Henry Forda , który wydawał periodyk "International Jew The World’s Problem". Na skutek współczesnych koszmarnych kryzysów finansowych spowodowanych przez sektor finansowy część przedsiębiorców doszło do wniosku, że z tym trzeba skończyć bo wszyscy utoną. Dodatkowo producenci kredytu wpadli na pomysły - „ nie będziesz miał własności to będziesz szczęśliwy”, – kredyt gwarantowany który trzymał by producentów na smyczy ( zakup przymusowy pod rygorem obcięcia środków) . Jakby tego było mało to producenci kredytu zaczęli lipnym pieniądzem przejmować wszystko ( BlackRock i inni ). Mało tego wdrożyli globalną idee płonącej ziemi i ekologizmu jako religii nowych czasów. (Obecna ekipa ma ciekawszą propozycje – skolonizujemy Marsa) i sfinansowali degenerację genderową i LGBT. Rozmyślali o rządzie światowym ( biurokracja unijna wejdzie w to aportem). To wszystko przyniosło tragiczny efekt społeczny i ekonomiczny. Aby utrzymać zyski rozpętuje się wojny tak aby spekulować kursami akcji ( nic nowego ). Sfinansowano masową migrację w celu podmiany struktury społeczeństw. Zełenski wydaje się być związany z producentami kredytu, którzy de facto wylansowali większość polityków europejskich.
![]() |
Paris @BTWSelena 1 marca 2025 16:06 |
1 marca 2025 20:14 |
Dokladnie tak...
... bylam w szoku jak wzieli tego BURAKA Zelenskiego ,,w 2 ognie,, na tej detej konferencji !!!
To byl taki obciach, ze nie wiem co on, ten CYMBAL chcial udowodnic,... chyba tylko to, ze tak dennie gada po ichniemu,... co zreszta wyszlo mu najlepiej.
Pamietam, jak we Francji bylam potraktowana w ichnim sadzie na rozprawie apelacyjnej. Wzieli mnie na ,,CHOki i kSZyki,,... wreszcie tak sie wqr**lam, ze zazadalam tlumacza z urzedu i przerwania rozprawy natychmiast, bo tak sie trzeslam z nerwow, ze podanej mi szklanki wody nie bylam w stanie utrzymac i sie z niej napic nie rozlewajac jej. Patrzyly na mnie jak na jakies ufo i udawaly, ze ,,nie rozumieja o co mi chodzi,,. Ale w koncu rozprawe przerwaly. Kolejna odbyla sie za 3 m-ce z udzialem tlumacza z urzedu i mojej prywatnej adwokatki. Sprawe wygralam z niewielka ,,gorka,,.
Ale ta ,,gorka,, byla nieistotna w swietle tego skur**synstwa, ktore chcieli mi zrobic.
![]() |
Paris @peter15k 1 marca 2025 16:19 |
1 marca 2025 20:23 |
A co sie tam moze dziac takiego ,,nadzwyczajnego,,...
... Panie @Peter`ze ?!?!?!
Zra sie o koryto,... ktore diametralnie sie skurczylo i nadal kurczy. Nic nowego pod sloncem. Przeszarzowali w zlodziejstwie... i tyle.
![]() |
Paris @zkr 1 marca 2025 16:37 |
1 marca 2025 20:34 |
Tak, tak,...
... pomiot komuszy krasko uslyszal to ,,na LOHo,, !!!
![]() |
peter15k @Paris 1 marca 2025 20:23 |
1 marca 2025 20:37 |
Musimy uważać żeby nam nie wzięli naszego małego korytka albo nie spuscili jakiejś bombki na głowę... Bo my im raczej krzywdy nie zrobimy...
![]() |
Paris @BeaM 1 marca 2025 17:02 |
1 marca 2025 20:44 |
I tak ja drenuja od co najmniej majdanu !!!
I wszystkie ,,oligary,, takze. To ten sam ,,modus operandi,, co cwiczony byl i jest nadal przez cale dziesiatki lat w Polsce.
Ja tez patrze na ,,polYtykUF eLropejskich,, z pogarda. Przeciez tylko owej ta ZGRAJA BRUKSELSKA jest warta.
I jeszcze SPLUNIECIA w zlodziejskie ryje.
![]() |
zkr @peter15k 1 marca 2025 20:00 |
1 marca 2025 20:57 |
> Operują od dawna na dużych wielomilionowych kontraktach. Mają mentalność negocjacyjną. (...) Oni patrzą inaczej. Licytują ,szacują zyski i straty.
Byli kiedys w Polsce ludzie, ktorzy stali twardo na ziemi i potrafili negocjowac oraz liczyc pieniadze(*)
Mam na mysli na przyklad Woynillowicza - wrzucilem ciekawy fragment jego wspomnien w tym komentarzu
> My patrzymy na rzeczywistość - formatami -zdrada, za wolność naszą i waszą, targowica "na Kowno" albo "czego sie boicie" itp.
albo Somosierra ;)
(tez jest w tym fragmencie :) )
![]() |
Paris @ddam 1 marca 2025 17:51 |
1 marca 2025 21:05 |
Tak...
... to ukrainski bazar !!!
I noz w plecy... taka tradycja.
![]() |
Paris @valser 1 marca 2025 17:58 |
1 marca 2025 21:13 |
I publika...
... ze ,,sFJatem merdialnym,, szczegolnie w net`cie ,,sie pApOje,, !!!
![]() |
Paris @Traube 1 marca 2025 18:15 |
1 marca 2025 21:19 |
Nie zal Panu bylo...
... ani na jote straconego czasu ???
![]() |
Paris @peter15k 1 marca 2025 20:00 |
1 marca 2025 21:31 |
Dobre...
... bo prawdziwe !!!
![]() |
BTWSelena @Paris 1 marca 2025 20:14 |
1 marca 2025 21:42 |
Tak ..wczoraj zachodni publicyści ichniejsi profesorzy...zaczęli puszczać "farbę"-mniej więcej o co tam chodziło w tej umowie.Czy jest to prawdą ?...nie wiem... Z pewnością nie chodziło o gwarancje bezpieczeństwa,a raczej przy okazji gwarancje Oligarchii,czort jeden wie.......Dalej uważam,że w owalnym gabinecie zrobiono oborę, niegodną dyplomacji,jakby nie było USA uważa się za mocarstwo.Na rany boskie...mowa ciała ... zamiast języka dyplomacji...toż to żart chyba,nie daj Bóg następnym razem po gębach będą się okładać.
![]() |
Paris @peter15k 1 marca 2025 20:37 |
1 marca 2025 21:43 |
... tak,...
... pozyjemy zobaczymy,... a dostaniemy to na co zasluzylismy !!!
A moze sami sobie zrobia krzywde, co Pan na to ?
![]() |
peter15k @Paris 1 marca 2025 21:43 |
1 marca 2025 22:01 |
Szanowna Pani Paris. Pamiętajmy jednak, że ci przedsiebiorcy swoją aktywnością stwarzają innym możliwości pracy i rozwoju. Przykładowo taki Musk - władował tyle satelitów na orbitę, że astronomowie sie skarżą, że im zasłania gwiazdy... Poważnie mówiąc - odblokował x -em przepływ infomacji blokowanych dotąd przez mainstream...a może będzie robił wycieczki pasażerskie na księżyc...albo stworzy możliwosci do tego... Przedsiębiorcom nalezy się jednak mimo wszystko trochę szacunku...tym normalnym oczywiście...
![]() |
Maginiu @Magazynier |
1 marca 2025 22:12 |
Głównym celem Trumpa jest rozpieprzenie kotłowiska lewackiej głupoty - chce być skuteczny, więc bierze młot i wali w ten kłąb, bo nie ma na to innej metody. A tu nagle zaplątał mu się Zełeński, który zamiast spie---lać z kowadła gdzie wali młot, stanął, wypiął pierś i mówi, że się nie boi... Pomieszało mu się.
Ciekawe tylko, czy bym tak obcesowo problem określał, gdybym widział te tysiące zabitych młodych ludzi. I dzieci, kobiet...
![]() |
Paris @BTWSelena 1 marca 2025 21:42 |
1 marca 2025 22:17 |
No i juz sie sprawa rypla !!!
To byl jakis dety GNIOT, a nie zadna umowa, tak rozdmuchana i pompowana przez wszystkie ,,sFiatowe merdialnie,,. W reszte nie ma co wnikac, bo i tak nie wiemy ile jest tam prawdy, bo WSZYSCY ,,operatoZy,, na Ukrainie kradli i kradna nadal ile wlezie. Sprawa wg mnie jest BEZNADZIEJNA,...
... i pod zadnym pozorem NIE WOLNO ani Polakom ani Polsce wsadzac tam - do tych ich spraw - lba.
Rzeczywiscie, to byla wyjatkowa SZOPKA, ktora rozegrala sie na oczach calego swiata,... ale ja takich SZOPEK to pamietam, co najmniej, kilka. Pierwsza to ta, ktora spowodowala, jak rudy tusek, ,,jednoglosnie,, zostal wybrany - przy jej sprzeciwie - ,,krUlem eLropy,, a Szydlo ,,walczyla,, z Hollande`m, co to wtedy ,,CZymal fOndOsze,,. Potem, co i rusz, byla odgrywala jakas ,,sFJatowa,, SZOPKA... a to w wyborami we Francji - naturalnie, ze zfalszowanymi,, a to w Polsce, co to tusek je ,,wygral,,... ale najbardziej mi sie zapamietala SZOPKA i HUCPA, jak BANKSTER Morawiecki ,,walczyl,, o kpo w Brukseli...
... takze, wie Pani, wszystko mozliwe i przed nami, ze w przyszlosci przejdzie ta ZLODZIEJSKA HOLOTA ,,do rekoczynUF na wizji,,.
![]() |
Paris @peter15k 1 marca 2025 22:01 |
1 marca 2025 22:30 |
... a nie lepiej mu bylo...
... z BIURWOKRACJA zawalczyc... albo z takim ,,wytForem,, chorej wyobrazni jak ntp. automatyzacja ?!?!?
Moze to i nie ich ,,amerykanskY wynalazek,, ale weszli w niego jak w maslo.
![]() |
Matka-Scypiona @Magazynier |
1 marca 2025 22:33 |
Obejrzałam. Zelenskiego już nie ma, ale on o tym nie wie. Chyba był na prochach. Znalazłam wypowiedź Trumpa o zelenskim, że potraktował go i ludzi w Bałym Domu bez szacunku. Trump powiedział, że dziwi się, że ktoś, kto dostał 500 mld od Spiącego Jo nie kupił sobie garnituru za 1000 usd tylko ubrał nędzny outfit kupiony na Temu. Trump zasugerował Amazon, bo wtedy kasa nie poplynelaby do Chin. Trump dodał, że mały syn Muska lepiej się ubiera, a nawet biedni ludzie, którzy przychodzą do białego domu. Zelenski to może dobry aktor, ale za tę rolę, to wyłącznie malina. Ktoś go wysłał, ale nie dał scenariusza. Ciekawe, czy dożyje końca roku...
![]() |
Magazynier @peter15k 1 marca 2025 20:00 |
1 marca 2025 22:49 |
No właśnie. Dzięki.
![]() |
MarekAd @Magazynier |
2 marca 2025 03:01 |
Oglądałem przetłumaczony fragment wczorajszej rozmowy prezydentów. Żeleński powiedział, że Amerykanie będą czuć, poczują co to wojna w swoim czasie. Trump spokojnie słuchał i w tym momencie prawidłowo zareagował. Zwrócił uwagę, żeby Żeleński tak nie mówił, bo nie ma pojecia co Amerykanie czują i co będą czuć. To nie jego sprawa. Żeleński wypadł słabo, takich rzeczy się nie mówi. To bardzo źle o nim swiadczy. Trump wypadł zdecydowanie lepiej, wyższy poziom kultury.
![]() |
Szczodrocha33 @OjciecDyrektor 1 marca 2025 18:55 |
2 marca 2025 04:28 |
"Ptzecież Żeleński to zawodowy aktor...jak można w ogole myślec, że on nie zna mowy ciała?"
Tak, zna mowę ciała zawodowiec.
Latał w sitcomach i grał penisem na pianinie.
![]() |
Szczodrocha33 @Maginiu 1 marca 2025 22:12 |
2 marca 2025 04:45 |
"A tu nagle zaplątał mu się Zełeński, który zamiast spie---lać z kowadła gdzie wali młot, stanął, wypiął pierś i mówi, że się nie boi... Pomieszało mu się."
Musiał chyba się nałykać czegoś, tabletek albo napojów "stymulujących".
Obserwowałem to spotkanie, tak zawzięcie nadawał, że omal się nie zapluł.
Dopiero jak Trump mu powiedział:
"zrobiliśmy z ciebie twardziela, ale jak skasujemy pomoc, to będziesz walczył sam, na własną rękę..."
to przygasł wyrażnie.
![]() |
Traube @Paris 1 marca 2025 21:19 |
2 marca 2025 07:15 |
Nie było żal, bo to było bardzo śmieszne.
![]() |
olo @Magazynier |
2 marca 2025 08:33 |
obstawiam zwrot akcji, dopiero zobaczymy czy prezydent trump dowiezie
![]() |
qwerty @MarekAd 2 marca 2025 03:01 |
2 marca 2025 08:51 |
Bo to jest odpustowy naganiacz kasy I w zderzeniu z zasadami wysiada od razu.
![]() |
olekfara @MarekAd 2 marca 2025 03:01 |
2 marca 2025 09:13 |
Może coś usłyszał, sam tego nie wymyślił, czyli inaczej puścił farbę. Stąd reakcja Trumpa, chociaż przecież wie, że przeciw niemu knują. Za Kamali byli już pewni, że mają króliczka. Ktoś jest na tym portalu, co twierdzi niesłusznie, że jedyna nadzieja białych to brytole z uwiązanym na pasku pieskiem, czyli Unią. Ale wśród tej sfory jest buldog z czrnym podniebieniem, związany z syberyjskim niedźwiedziem. Który też chce dusić i to niekoniecznie niedźwiedzia. Są też wieści z Czech, że Ukraińcy sprzedali prawa do złóż koronie, więc z umowy i tak by nic nie było. Trump musiał o tym wiedzieć już przed rozmową z Żeleńskim, stąd taka, a nie inna reakcja już na samym początku spotkania z aluzjami do ubioru. Zawoalowana groźba Żeleńskiego zniszczenia Ameryki domknęła sprawę.
![]() |
Paris @olo 2 marca 2025 08:33 |
2 marca 2025 09:52 |
Juz nastapil ,,SFrot akcji,,...
... widac to - w calej krasie - po tych wszystkich detych i ,,pApowanyH,, tytulach i fociach, tej calej ,,nawiedzonej bandy polYtycznej,, z Berlina czy Paryza, co to ich pluje portal ,,WIRTUALNY DEBIL,, bez zastanowienia i opamietania.
ZGRAJA ta, zbankrutowana i zdegenerowana ,,pSZejela sie sFojO rolO,, strasznie,... pozostaje tylko POZABIJAC ICH PUSTYM SMIECHEM.
![]() |
BeaM @olekfara 2 marca 2025 09:13 |
2 marca 2025 11:17 |
Są też wieści z Czech, że Ukraińcy sprzedali prawa do złóż koronie, więc z umowy i tak by nic nie było.
A to by wiele tłumaczyło... I stąd ten nagły kredyt u Anglików, kolejna tranasza pomocy. A co to znaczy wieści z Czech?
![]() |
Adriano @Szczodrocha33 2 marca 2025 04:28 |
2 marca 2025 11:57 |
Ciekawe co tak urzekło Ukraińców,że wybrali go na prezydenta?Wygląda na szczegółowo zaplanowaną akcję.Każdy klient dostaje to czego chce.U nas stręczenie takigo wygibusa nie chwyciło, chociaż jeden "szołmen" dochrapał się marszałkowskiego stolca ale z raczej nikłym poparciem.No ale on łączył rozrywkę z nowoczesna religijnością nie taką przestarzałą z różańcem i zawodzeniem pieśniami.Choć z drugiej strony prezydent Duda to i z młodymi zaśpiewał i zatańczył a i Hostię uratował i oslonił .To robi wrażenie w narodzie naszym.
A tam na Ukrainie wystarczyło poplumkać siusiakiem po klawiaturze,wystąpić w serialu komediowym i już.Co też mają w głowie ci ludzie.Plumkał plumkał aż mu Tramp przyciął pokrywą nabiał.
![]() |
Zdzislaw @Magazynier |
2 marca 2025 13:04 |
Jednak nie będę czytał Waszych "mądrości". Ż A Ł O S N E ! ! !
![]() |
qwerty @Zdzislaw 2 marca 2025 13:04 |
2 marca 2025 13:36 |
A co jest żałosne? Prawda? Racjonalność osądów?
![]() |
saturn-9 @OjciecDyrektor 1 marca 2025 19:12 |
2 marca 2025 14:56 |
Podlego pod tego, kto dał kasę na karierę w polityce. Z politycznej vity wice-prezydenta wynika, że tym kimś jest Peter Thiel.
Amerykański "filantrop" z niemieckim pochodzeniem. Smaruje i jedzie dalej. Nie jest wyeksponowany tak jak Musk.
![]() |
Paris @saturn-9 2 marca 2025 14:56 |
2 marca 2025 15:23 |
Ale PASZTET !!!
Ten dety ,,fYlantrop,, - to czlonek grupy ,,bildenberg,,... obronca praw pedalstwa,... zadekretowany pedal,... ,,kAserwatywny,, libertatianin...
... i ,,ZezbiaSZ,, vicka Vance`a.
I jeszcze nie jest tak ,,eksponowany,, jak jego KULES ,,Ilon,,...
... normalnie pozabijac ich smiechem, DEGENERATOW.
![]() |
olekfara @BeaM 2 marca 2025 11:17 |
2 marca 2025 15:51 |
Dużo czytam, ale nie archiwizuję. Stąd wieści. Jednak, ponieważ to świeże, znalazłem.
Z publikacji czeskich i słowackich dziennikarzy portalu AEnews wynika, że Zełenski nie może dać Trumpowi koncesji wydobywczych dlatego, że oddał je już wcześniej Wielkiej Brytanii.
16 stycznia, zaledwie cztery dni przed inauguracją prezydentury Trumpa, Londyn i Kijów podpisały coś w rodzaju stuletniego traktatu o partnerstwie. Tymczasem ukryta klauzula przewiduje, że po zakończeniu działań wojennych Wielka Brytania przejmie kontrolę nad wszystkimi portami, elektrowniami, koncesjami dotyczącymi gazu ziemnego, magazynami, rurociągami i złożami tytanu na Ukrainie.
Zelensky miał podpisać cesję wspomnianych zasobów w zamian za zaangażowanie Wielkiej Brytanii w bezpieczeństwo Ukrainy, wsparcie dla członkostwa w NATO i nie mniej niż 3 miliardy funtów rocznie https://assets.publishing.service.gov.uk/media/678a3a54d0561c11b91d0576/UK-UKRAINE_100_YEAR_PARTNERSHIP_DECLARATION.pdf, przez „tak długo, jak będzie to konieczne do wspierania Ukrainy”.
Link do całości: https://babylonianempire.wordpress.com/2025/02/26/infomix-139/
![]() |
stanislaw-orda @olekfara 2 marca 2025 15:51 |
2 marca 2025 16:29 |
Czyli Zełe pojechał do Trumpa , by ostentacyjnie "postawić się" jankeskiemu dyktatowi.
To jednak wyglada na teatr, bo bezposrednio przed spotkał się z Trumpem brytyjski premier Keir Starmer. Nie wydaje się możliwe, żeby nie powiedział Trumpowi o takim dealu z Zełe (albo aby Trump nie był o tym poinformowany z innych źródeł ).
![]() |
Zdzislaw @qwerty 2 marca 2025 13:36 |
3 marca 2025 09:04 |
To trzeba samemu zrozumieć. Dla chcącego nie ma nie trudnego. Przez trzy lata tu peany były wznoszone dla Ukrainy. A teraz? Została Wam tylko "prawda" i "racjonalność poglądów". Ż A Ł O S N A. Fan-klub niejakiego Arestowycza.
A Trump robi to, co robi, nie dlatego, że nie chce skończyć z Rosją tej wojny "swoim" zwycięstwem rękami Ukrainy, lecz dlatego że nie może. I nie ma czym. Coraz więcej - poza durnymi filmikami na YT, jak to "wspaniała" amerykańska broń niszczy Rosjan - słychac wiele opinii o prawdziwej "wartości" HIMARS-ów, ABRAMS-ów, F-16-tych itp. Nawet ich drony za ciężkie pieniądze są ponoć do niczego, w przeciwieństwie do tych o wiele tańszych, w tym ukraińskich.
Więc co robi? Opuszcza "po angielsku" (znaczy jankesku) imprezę i jeszcze próbuje ugrać kupę forsy od zdradzonych Ukraińców.
Strzeż nas Panie Boże od takich "sojuszników". Nas też będzie chciał wykorzystać i spuścić do szamba.
![]() |
Zdzislaw @Zdzislaw 3 marca 2025 09:04 |
4 marca 2025 06:09 |
Informuję szanownych Państwa, autora i komentatorów, iż sytuacja zmierza w pewnym kierunku, niby odmiennym":
Umowa USA-Ukraina dojdzie do skutku? "W najbliższym czasie"
choć może niekoniecznie:
Biały Dom potwierdził. Trump wstrzymał pomoc dla Ukrainy
więc otwiera sie pole do dalszych popisów elekwencji w duchu realizmu i odpowiedzialności. Zyczę dalszych sukcesów w opdkrywaniu prawdy.
![]() |
Zdzislaw @Magazynier |
4 marca 2025 06:18 |
Dalsze komplikacje "wieści" z wiadomego frontu, nie wiem już czy się smiać, czy płakać (ze szczęścia oczywiście):
Co dalej z umową USA-Ukraina ws. minerałów? Trump: Nie sądzę, że jest martwa
![]() |
Zdzislaw @Zdzislaw 4 marca 2025 06:18 |
4 marca 2025 07:22 |
Kolejny kwiatek do kożucha:
J.D. Vance proponuje powrót do rozmów z Ukrainą. Stawia jednak Zełenskiemu warunek
O-jo-joj!!! Co to będzie?!!!
Ależ się "chłopcy" stawiają!!!! A takie duże "byki"- wydawałoby się.
![]() |
qwerty @Zdzislaw 3 marca 2025 09:04 |
4 marca 2025 07:31 |
No i co z tego? Mam wrażenie, że mijasz treści artykułowane i komentujesz to co chciałbyś komentować .
![]() |
Paris @Zdzislaw 4 marca 2025 07:22 |
4 marca 2025 07:34 |
Zwyczajnie...
... hucpy ciag dalszy !!!
To ZLODZIEJSKIE DZIADOSTWO nie wie w ogole na jakim swiecie zyje,... bo tak odlecialo do WYLATOWA. To jest skandaliczna kompromitacja... i degeneracja.
A ,,sFJat,, jest BANKRUT i PUSTAK.
![]() |
Zdzislaw @qwerty 4 marca 2025 07:31 |
4 marca 2025 08:08 |
Nie, proszę Pana! Staram się dotrzeć do istoty rzeczy. Może niekoniecznie z oczekiwanym skutkiem
![]() |
zkr @Zdzislaw 4 marca 2025 07:22 |
4 marca 2025 08:45 |
Pan powaznie z tym linkami do msn czy wp?
A moze gazeta pe-el?
![]() |
stanislaw-orda @zkr 4 marca 2025 08:45 |
4 marca 2025 10:10 |
Pan zaś najwyraźniej jest zdania, że tam piszą wyłącznie o tym, co im się przyśniło po pijatyce u cioci na imienach.
Na ogół są to przecież medialnych "przeklejki" z zachodnich portali, tylko w tłumaczeniu (gorszym bądź lepszym).
![]() |
zkr @stanislaw-orda 4 marca 2025 10:10 |
4 marca 2025 10:32 |
> Na ogół są to przecież medialnych "przeklejki" z zachodnich portali, tylko w tłumaczeniu
to sie zgadza ale czy nie moze byc prawda to:
> tam piszą wyłącznie o tym, co im się przyśniło po pijatyce u cioci na imienach
?
OK, bez "wylacznie"
![]() |
stanislaw-orda @zkr 4 marca 2025 10:32 |
4 marca 2025 13:45 |
nic nie jest wykluczone (w demokracji) , ale i przesada jest niepotrzebna
![]() |
Zdzislaw @zkr 4 marca 2025 08:45 |
4 marca 2025 14:00 |
Pan tu kwestionuje "prawdomowność powielacza"? Bez przesady!
![]() |
bosman80 @Magazynier |
4 marca 2025 20:05 |
Wychodzi na to, że jak na tureckim bazarze... każde negocjacje potrzebują dramaturgi, odejścia od stołu. I powrotu.
Zelenski nawet po "obiecanych" pakietach z Europy/Londynu, ogłasza że umowa na eksploatację litu wciąż aktywna. I może ją podpisać.
Tajwanczycy ogłosili dziś, że inwestują kolejne 100 miliardów dolarów w fabryki czipów w Arizonie. To i te metale ziem rzadkich się przydadzą.
OPEC wczoraj, że jednak będą zwiększać wydobycie. I będzie zwiększać co miesiąc, aż do 2026.
Ropa winda w dół i spadła poniżej $70. Tak więc może będzie to grillowanie Rosji.
![]() |
ArGut @Magazynier |
4 marca 2025 20:37 |
Ja troszku byłem wycięty z bieżących wydarzeń ale wiem, że po tych rozmowach pan Zełeński pojechał do GB i chwalił upór amerykańskiej administracji (Trump, JD Vance) w negocjacjach.
A to by jednoznacznie świadczyło o tym co napisał kolega nawigator VALSER. Widzieliśmy etiudę sceniczną naturalnego aktora Trumpa wykonywaną z zawodowym aktorem panem Zełeńskim, a narracyjnie opisywaną przez pana JD Vance. Taka Elegia dla bidnej Jewropy ...
![]() |
Paris @ArGut 4 marca 2025 20:37 |
4 marca 2025 20:50 |
Nie ma co zalowac,...
... bo duzo Pan nie stracil !!!
Ot, hucpa jakich wiele,... nie pierwsza taka i nie ostatnia. Ale ,,sie dzieje,,... skompromitowana PLAGIATORKA ,,eLropejska,, UVL ze swoimi CYNGLAMI z KE juz ,,OrOHomila,, projekt obronny dla ,,eLropy,, i toczy ,,siwy dym,,... w nadziei, ze ,,ELropa,, kupi to jej dete g*wno...
... i znowu bedzie ,,RZarlo,,.
Przeciez to sa TWORKI w czystej odslonie.
![]() |
Adriano @ArGut 4 marca 2025 20:37 |
4 marca 2025 20:56 |
"Od dziennikarzy głupsi są tylko aktorzy".
![]() |
bosman80 @Magazynier |
4 marca 2025 21:21 |
Przypomniało mi się, jak w grudniu 2002 Leszek Miller, chyba wtedy jeszcze na wózku, bo z helikoptera spadł... domykał w Kopenhadze nasze wejście do UE. I stary lis, zorientował się w ostatniej chwili, że te kwoty mleczne to w sumie mają ogromne znaczenie.
Na kolację nikt nie poszedł. Kłócili się do północy. Praktycznie zawrócili z lotniska, żeby jeszcze raz pogadać.
Bylem wtedy na Łotwie i pamiętam, jak Łotysze (którzy domknęli swoje negocjacje z samego rana) śmiali się cały dzień, że jeszcze Polski do UE nie przyjmą. A następnego dnia byli pod wrażeniem.
No a dzięki tym wynegocjowanym kwotom mlecznym, to Podlasie mogło rozkręcić swoją branże mleczarka. I jest potęga w całej Europie.
![]() |
Magazynier @bosman80 4 marca 2025 21:21 |
4 marca 2025 21:36 |
Podlasie jest wielkie. Nie tylko z powodu mleka.
![]() |
Magazynier @bosman80 4 marca 2025 21:21 |
4 marca 2025 21:38 |
Musi że Miller miał jakieś własne mleczarnie. Albo cóś. Aha, na Podlasiu jest Hajnówka, Supraśl i mniejszość zrusyfikowana, tzn. chciałem powiedzieć białoruska. I to o to mogło się rozchodzić.
![]() |
bosman80 @Magazynier 4 marca 2025 21:38 |
4 marca 2025 21:49 |
"Musi że Miller miał jakieś własne mleczarnie. Albo cóś. Aha, na Podlasiu jest Hajnówka, Supraśl i mniejszość zrusyfikowana, tzn. chciałem powiedzieć białoruska. I to o to mogło się rozchodzić. "
Raczej nie. Największe mleczarnie to Wysokie Mazowieckie, Piatnica (Łomża) i Grajewo. Tak więc to szlachta, potomkowie zaścianka.
Wszystkie to spółdzielnie. Każda należy do 30-40 tys. rolników, sprzedających do nich swoje mleko.
Miller w jakichś wspomnieniach opisywał, że tego w ogóle nie było w polskim stanowisku negocjacyjnym. Zorientował się dopiero w czasie negocjacji u Duńczyków, bo to u nich ogromny biznes (krowy mleczne rasy Holstein). I jak tu stawiali opór, to się on zorientował, że trzeba właśnie tu naciskać.
Emocje może nie takie jak Trump - Zelenski, i nie tej skali teatr. Ale przynajmniej nas tu na Podlasiu, efekt negocjacji Millera ustawił z szansami na rozwój przez ostatnie 20lat.
Bo produkcja mleka, to taka mała fabryka. I każdy z tych dziesiątek tysięcy rolników, potem kupują mieszkania w mieście za gotówkę swoim córkom, jakie nie zostają na gospodarce, maszyny, samochody, itp.
I się kręci.
![]() |
BeaM @Magazynier 4 marca 2025 21:38 |
4 marca 2025 22:00 |
Paine Wacławie, nie ma sensu z takiej rusofobicznej prespektywy szukać teraz haka na Millera, który, muszę przyznać, choć to stary komunista, chyba bardziej rozumie interes Polski niż obecne elity. Trzeba się pogodzić z tym, że mimo swej przeszłości, coś pożytecznego zrobił.
![]() |
ArGut @Adriano 4 marca 2025 20:56 |
4 marca 2025 22:15 |
To jest stara mądrość ... gdy została wytworzona kolega Gospodarz był najbardziej poczytnym BLOGEREM z SalON24.
"Od dziennikarzy głupsi są tylko aktorzy" - 3:23, miejsce akcji studio WPROST listopad 2012
Tylko ona nic nie wyjaśnia. Zawodowym aktorem, Erolem Flinem drugiego planu był Ronald Regan, może włąśnie o to chodzi by być na drugim planie i robić SWOJE.
![]() |
klon @BeaM 4 marca 2025 22:00 |
4 marca 2025 22:33 |
<<<choć to stary komunista, chyba bardziej rozumie interes Polski niż obecne elity.>>>
L.Miller wydaje się być komunistą "lokalnym". Obecne "elity" ( nie mogę bez cudzysowia bo słowo elity, ma dla mnie wydźwięk pozytywny) są jednak "międzynarodowe" . Znaczy, że dla nich pieniądz nie ma narodowości. Skądkolwiek trafiają do nich środki dyscyplinujące jest okay.
![]() |
Szczodrocha33 @bosman80 4 marca 2025 21:49 |
4 marca 2025 23:56 |
"Raczej nie. Największe mleczarnie to Wysokie Mazowieckie, Piatnica (Łomża) i Grajewo. Tak więc to szlachta, potomkowie zaścianka"
Fakt.
A ja pamiętam, jako 16 letni łepek, pojechałem z ojcem i z jego kolegą w 1980 roku do Węgrowa, taki kawałek od Sokołowa Mazowieckiego.
Ojciec jako spawacz robił prywatną fuchę.
Piłam tam maślankę, pierwszorzędna.