„Wybrani” – Czyli kto wygrał wybory 06 11 2024 po drugiej stronie oceanu?
Na pierwszy rzut oka wygrali katolicy i skatolicyzowani protestanci walczący o ekonomiczny status średniej klasy, czyli pospolite ruszenie, czyli elektorat filmu „Dźwięk wolności” („The Sound of
Freedom”, polski tytuł jest fatalnym tłumaczeniem, dlatego będę go nazywał „Głos wolności”) i serialu „Wybrani” („The Chosen”). Pośród nich z pewnością jest wielu latynosów i afroamerykanów, którzy zagłosowali na Trumpa. Nie jest zatem przypadkiem, że takie filmy powstały, że powstała kompania Angel Studio, która wyprodukowała te obrazy, i że przeciągnęła na stronę republikańską dużą ilość latynosów i afroamerykanów.
Właśnie oglądam kolejne odcinki „Wybranych”, serialu o Jezusie z Nazaratu. Niestety katolików czytających i słuchających polską Mariologię św. JP II i bł. Kard. Wyszyńskiego ten film zadowoli tylko częściowo, bardziej rozczaruje. Ale taka jest popkultura, zamerykanizowana i zheretyzowana. Inna nie będzie. Czy powinniśmy się zadowolić ofertą „chrześcijaństwa” popukulturowego, wizualnego i słyszalnego? Nie. Ale o „Wybranych” parę słów w kolejnym tekście, jeśli Najwyższy pozwoli.
Oczywiście na drugi rzut oka wygrali właściciele medialnego koncernu Angel Studio, chyba wraz ze wspierającymi ich po cichu widzami z zarządu Texaco (ChevronTexaco, jak mnie koryguje O. Dyrektor), wraz z innymi właścicielami środków produkcji w Stanach, oraz z genialnymi filmowcami takim jak Mel Gibson i Cleant Eastwood.
Ale jest jeszcze trzeci rzut oka, który sięga wstecz i przypomina, że „Głos wolności” wypromowany w 2023, jest oparty o scenariusz skomponowany w 2015 na podstawie działalności Tymoteusza Ballarda i jego Operation Underground Railroad (O.U.R.) od 2013 ratującej uprowadzone dzieci z rąk handlarzy żywym towarem. W tym samym czasie kilka gwiazd Hollywood, m. in. sam Brad Pit, rozpoczęło kampanię przeciw pedofilii i handlowi dziećmi w amerykańskim szowbiznesie. W 2017 Donald Trump wygrał wybory prezydenckie. Obecnie Ballard broni się przed oskarżeniami o molestowanie swoich współpracownic w O.U.R. Być może się mylę, ale zakładam, że w najbliższym czasie zostanie uniewinniony a zarzuty zostaną oddalone. Ballard miał być tajnym współpracownikiem CIA, ale agencja podobno odżegnuje się od współpracy z nim, określa go jako stażystę/aspiranta.
„Głos wolności” był jednak propagandowym strzałem w 10. Jego popularność przekroczyła popularność "Pasji Chrystusa". Podobnie „Wybrani”. Nie jest możliwym by akcja ta nie była inspirowana przez deep state. Można nawet wskazać fragmenty tego serialu, np. rozmowę Jana Chrzciciela z Jezusem w odcinku Duch (2 sezon), napisaną, jak się zdaje, na zlecenie polityczne. O tym w innym tekście.
A zatem znowu wygrała „demokracja”. Żartuję oczywiście. Wygrał amerykański deep state. Demokracja jest, ale musi być niezauważalnie reglamentowana. Monarchia też jest, ale król elekt władzę ma również reglamentowaną. Rządzi arystokracja. Zawsze i wszędzie rządziła arystokracja. Bynajmniej nie arystokracja krwi, ale pieniądza. To są prawdziwi aristoi (wysocy). Zauważcie, mili państwo, że w tzw. mitologiach, pięknie zinterpretowanych przez Piotera, owymi bogami, bohaterami tych podań w istocie historycznych, są bogaci, odkarmieni, mający czas i głowę do intryg, czyli ci którzy wiedzą jak zarządzać ludzkimi stadami. Oczywiście ich wiedza na temat człowieka jest totalną odwrotnością wiedzy biblijnej, odwrotnością biblijnego obrazu człowieka i Boga, który otwiera nam Pismo Święte. Dla owych prehistorycznych aristoi i ich współczesnych spadkobierców, pospolite ruszenie, to zwykłe mięso armatnie. Masą niewolniczą jesteśmy dla nich my, czyli ci, którzy kierują się na pół sumieniem a na pół emocjami, ci, którzy nie dostąpili tajemnego wtajemniczenia w sposoby duraczenia i dojenia.
Dlatego jest bardzo ciekawa ta sytuacja, gdy praktyczni czciciele piekła są zmuszeni do sięgania po Ewangelię w komunikacji z pospolitakami. Oczywiście Ewangelia nie ostoi się w całości. Coś zostanie utrącone. Ale i inżynieria społeczna (faryzeizm vel herezja) również nie ostoi się w całości.
Miniona prezydentura Bidena wygląda obecnie na „pieredyszkę”, mającą przygotować kolejne dwie kadencje tytanowego Donalda. Być może amerykańska organizacja jest niejednolita i ma różne sympatie, ale decydenci działający w jej ramach rozumieją jedno, że muszą mówić jednym głosem i używać jednego taranu w polityce międzynarodowej. Zatem organizacje możne i mocarstwowe takie jak amerykański deep state i brytyjski establishment podchodzą do prawicy i lewicy odwrotnie niż to widzimy w Europie i w Polsce. Lewica jest tam chłopcem do kompromitacji i do bicia. I nie chodzi mi o media ani o uniwersytet, bo tam lewacy mogą sobie poszaleć. Media mogą sobie bredzić, jak chcą, prawdziwi zaś Amerykanie, tzn. przedsiębiorcy, i tak będą wiedzieć swoje. Prawica ma być okrętem flagowym, przewodnią siłą narodu, gdy jest szansa na hossę i wrzucenie kasy do obiegu. Lewicę wpuszcza się na arenę, gdy sytuacja międzynarodowa nie sprzyja organizacji, gdy nie da się uniknąć porażek, gdy kasę wyciąga im z kieszeni Azja, w tym Bliski Wschód, albo stary kontynent. Lewica jakoby rządzi, ale jest jednocześnie podsuwa się jej haniebne kompromitowana. Bidenowi podsunięto Harris i spapraną ewakuację Amerykanów z Afganistanu w 2021.
U nas jest na odwrót, ponieważ, jak nam tłumaczy film „Prometeusz”, mordercze robactwo jest po to, by kontrolować poczynania mniejszych organizacji, takich jak Niemcy i Moskwa. W Polsce organizacja rządząca czyli kasta dyrektorska wciąż słabuje na umyśle i cierpi na krótkowidztwo. Umie tylko liczyć swoje pieniądze. Czytać, czyli medytować na bazie tekstów pisanych, i kontemplować wizje rodzące się z takiego poznania, nadal nie umie. Nic dziwnego. Daleko jej do Kościoła. Zaś medytacji i kontemplacji naucza właśnie Kościół.
O lewicy w naszej Ojczyźnie nie ma nawet co wspominać. Dziwię się, że „Prometeusz” Ridleya Scotta nie został oprotestowany przez pogrobowców komunizmu. To jest wszak film o nich.
Natomiast organizacja polityczna, która aspiruje do rządzenia w oparciu o niepodległość, ma inne umysłowe ograniczenia wynikające z tego, iż niewielu jest tam prawdziwie wierzących. Pozostają jej tylko memy jakoby patriotyczne, płaskie jak pierś wyścigowej indyczki. Przymierza się do jakiejś inżynierii społecznej, ale bliskość Kościoła i fakt, że większością jej elektoratu są wierzący, przyprawia ją o propagandowe jąkanie i niepewność w podstawowej komunikacji z elektoratem. Pozycja Kościoła w Polsce albowiem da się porównać tylko z pozycją Kościoła w Stanach. Winę za ten stan komunikacji w Polsce ponosi również akademia, która albo tworzy komórki obcej agentury na swoim terenie, w imię kultu mitycznego cargo (czyli dotacji), albo podtrzymuje płaskość pseudopatriotycznych memów. Z tych i z innych jeszcze powodów w Polsce nie są możliwe takie inicjatywy jak wytwórnia Icon Productions Mela Gibsona, jego „Pasja Chrystusa” i „Apocalypto”, albo wytwórnia Angel Studio, „Głos wolności” i „Wybrani”. Świat polskiej propagandy, tzn. chciałem powiedzieć sztuki jest niezwykle obciążony kultem cargo, moskiewską agenturą wpływu i socjalistycznymi układami.
Nie miałem jeszcze czasu wysłuchać wywiadu Rogana z Trumpem https://www.youtube.com/watch?v=hBMoPUAeLnY. Ani z Muskiem https://www.youtube.com/watch?v=7qZl_5xHoBw. Daj Boże czas. Ale w styczniu'2022, gdy kończyłem mój cykl interpretacji kampanii prezydenckiej w USA, jedna z moich czytelniczek, Bożenan, przekonała mnie, że to wszystko jest fasadą, ustawką. Oczywiście, nie byłoby tej ustawki, gdyby nie było przynajmniej przybliżonego poparcia wśród pospolitego ruszenia dla Trumpa w 2016 i dla Bidena w 2021. Demokracja jest po to, by motywować pospolitaków do roboty. Jakiś wpływ na władzę mają. Ale udział prowokatorów w najeździe na Kapitol w styczniu'2022 z szubienicami z Oświęcimia na koszulkach był gwoździem do trumny wszelkich moich idealistycznych projekcji dotyczących wyborów prezydenckich po drugiej stronie oceanu. Inspiratorzy najęci przez aristoi przegięli, zdemaskowali się. Trump jest kandydatem deep state, ponieważ taka jest potrzeba chwili. Jest przedsiębiorcą typowanym przez deep state do roli prezydenta kilka dekad przed wyborami'2016. Stąd jego obecność w różnych filmach, niby tylko kokieteryjna, taka jajcarska. Jest kandydatem dobrze rozeznanym z właściwymi kwalifikacjami do pchania amerykańskiego biznesu w górę, naprzeciw tsunami produkowanym przez Moskwę, Berlin i Pekin.
Rządzi jednak ostatecznie arystokracja. O czym przekonało porozumienie arabsko-izraelskim dotyczącym rurociągu z Zatoki Perskiej do Askalonu na wybrzeżu izraelskim, mającego sprzedawać arabską ropę Europie i reszcie świata, w którym kluczową rolę katalizatora, świadka, czegoś jakby przyzwoitki, odegrał nie Trump, ale przedstawiciel deep state, sekretarz skarbu Bialego Domu. Dlaczego Trumpa tam nie bylo? Bo porozumienie to godziło w sojusz Trumpa z Texaco i Kanadyjskim koncernem naftowym (zapewne z brytyjskim wkładem), a dokładnie w plany poprowadzenia rurociągu z Kanady (4 producenta ropy na świecie) do Zatoki Meksykańskiej i dalej w świat. Rurociąg teksańsko-kanadyjski byłby groźną konkurencją dla rurociągu izraelsko-arabskiego. Po czym to poznajemy? Ponieważ w 2021 r. pierwszą decyzją nowego prezydenta Joshepha Bidena było anulowanie umowy z Kanadą dotyczącą budowy rurociągu mającego przesyłać jej ropę przez ujście nad Zatoką Meksykańską. W 2020 r. Trump jakoby rządził, ale deep state już wtedy zarządził inaczej. Trump mógłby osobiście przypieczętować sojusz izraelsko-arabski, ale widocznie nie chciał zasmucać Texaco, lub nie wypadało. Musiał przyjąć decyzję nieswoją. Nadto mógł obronić swoją kandydaturę przed oszustwami wyborczymi, ale jego posunięcia były dziwnie spóźnione i nieskuteczne, jakby chciał ale nie mógł, albo mógł, ale nie chciał.
Elon Musk ostatecznie też nie jest self-made man, ale tak jak w przypadku Trumpa jego sukces był pilotowany przez czynniki wyższe. Między bajki włóżmy prywatną inicjatywę w przemyśle zbrojeniowym (X-space). Na to monopol ma tylko organizacja polityczna, merkantylna. Co to znaczy? Mianowicie, że podział wpływów dotyczy również władzy finansowej. Europa i Moskwa pozostają w gestii Czerwonej Tarczy. Czerwona Tarcza, że dodam na marginesie, symbol który mówi sam za siebie. W Stanach rządzi, nawet nie Morgan ani Rockefellerowie (Waligóra "odziany w łuski" wg terminologii Piotera), ale organizacja, która za swój symbol ma Astronautę. Nie ma takiego symbolu w starożytnym zodiaku, pośród logoi głównych organizacji merkantylnych, ale wybieram ten symbol ze względu na amerykański przemysł kosmiczny i X-space Muska. Wybieram go przede wszystkim dlatego, że Astronauta swobodnie porusza się w "gwiezdnej" przestrzeni ponad szklanym sufitem. Aspiruje do funkcji rozdającego przy globalnym pokerze w City. Astronauta, jako symbol jankeskiego deep state, zadecydował, że skórki od bananów podrzucone mu przez Czerwoną Tarczę, czyli wolna miłość i pseudo-korporacja gayowska są toksycznym, niebezpiecznym robactwem wprost z fantasmagorii Ridleya Scotta. Obniżają dochody Astronauty i wszystkich którzy są pod jego opieką. Dlatego Astronauta postawił na Angel Studio i „Wybranych”.
Na marginesie gorąco modlę się by Gibsonowi udał się serial o tureckim oblężeniu Krety i druga część jego filmowej Chrystologii, czyli „Resurrection”. Jest bowiem bardziej krytycznym selekcjonerem scenariuszy.
Ciekawe kto podejmie się sfilmowania tragedii syna Muska przerobionego jak się zdaje na własne życzenie na parodię kobiety. Jest to prawdziwa tragedia, albowiem młody Musk sam zarządał wytrzebienia i zaimplantowania jałowej, bezpłodnej macicy. Mężczyźni wszak po operacji płciowej dzieci począć nie mogą. Matkami nigdy nie będą. Dlatego nigdy nie staną się faktycznymi kobietami.
Co znaczy wygrana Trumpa dla nas? Mianowicie, że deep state pozwala Trumpowi by dyscyplinował organizację niemiecką, a nawet po to go wypromował. Jeśli Czerwona Tarcza może mieszać w jankeskiej kasie, Astronauta będzie mieszał w Europie. Jutro święto polskiej niepodległości. Obawiamy się prowokacji. Być może jakaś będzie. Ale szmaciana. Być może mylę się, ale tak sądzę. Sądzę nadto, że nieskuteczność prób storpedowania Marszu Niepodległości przez koalicję, była zapowiedzią zwycięstwa Trumpa. Agentura amerykańska wytłumaczyła organizacji niemieckiej jak krowie na rowie, że utrzymanie ducha patriotycznego w polskim pospolitym ruszeniu leży w jej interesie. Być może sami to rozumieją. Jest to wszak dobry wentyl nastrojów również antyniemieckich. Oprócz tego, że Marsz jest pożyteczny dla naszej tożsamości i aktywności, jest to poręczne narzędzie propagandowe dla różnych organizacji. Może się wymknąć spod kontroli, ale jeśli Polski nie będzie, handel organizacji niemieckiej z Moskwą przekształci się w otwarty wyzysk Europy przez kreml. Już nim jest, ale korzystają na nim przynajmniej aristoi spod znaku Czerwonej Tarczy.
Pewien mój znajomy mówi: niech Niemcy robią tak dalej to, co robią w sprawie Polski. To najprostsza droga do upadku organizacji Olafa Scholza. No i sprawdza się. Jego rząd rozwala się. Jego agentura w polskim parlamencie i rządzie daje ciała, gorzej niż on sam. Zakładam, że ta karykatura polityki niemieckiej wobec Polaków w wykonaniu Tuska, Bodnara i Kosiniaka, łącznie z czerwoną kartką, jaką otrzymali od Komisji Weneckiej, dała do myślenia jemu samemu i Wermacht nas jutro nie odwiedzi.
Nasz Król wysłuchuje naszych modlitw i Jego moc znajduje dojście nawet do inżynierów społecznych z Brukseli, Berlina i Wenecji. Nie ustawajmy w wierze, nie traćmy nadziei i przewodnich wątków w naszych modlitwach. Miłość zaś, jak poucza nas święty Posłaniec Najwyższego, czyńmy w prawdzie.
tagi: polska marsz niepodległości trump wybory'2024 deep state wybory'2021 astronauta czerwona tarcza
![]() |
Magazynier |
10 listopada 2024 22:12 |
Komentarze:
![]() |
MarekBielany @Magazynier |
10 listopada 2024 22:28 |
Pierwsza Księga Królewska ... a z pierwszej Wyjścia zostaje żona Lota jako słup.
Obejrzała się wstecz ?
???
![]() |
OjciecDyrektor @Magazynier |
10 listopada 2024 23:00 |
Texaco zostało przejęte przez Chevron i teraz firma nazywa się ChevronTexaco. To dobry trop. Bo wg mnie wielka nafta będzie rządzić.
Ttump został wybrany, bo zdecydowano o ściąganou wyeksportowanych kapitałów z powrotem do USA i zrezygnowania z produkcyjnego outsourcingu. Dlaczego? Bo Amerykanim potrzebny jest głęboki kryzys. Ktoś może teraz się m9cno zdziwić, bo Trump kojarzy im się z prosperity. No ale każdy przytomny na umyśle człowiek zdaje sobie sprawę, że taki izolacjonizm gospodarczy, taka samowystarczalność spowoduje zapaść w eksporcie całej reszty. A że handluje się za dolary, to wszyscy nagle staną w obliczu braku dolarów. Bo kto może dać dolary? Tylko USA. Ale widać, że USA nie chcą dawać już dolarów. Nie chcą już cudzej produkcji. A więc kto zarobi jeszcze? Amerykańskie banki, ktore idzielały kredytow w dolarach. Bo brak dolarów spowoduje mocne wywindowanie jego ceny. I stanie się tak, jak z frankowiczami.
Wielka nafta, bsnki i kto jeszcze wspierał Trumpa? No Musk. Z tym że każdy kojarzy Muska z konserwatywnymi wartościami. Ale dlaczego nikt nie zastanowi się nad głównym biznesem Muska, czyli produkcją elektrycznych wozów? Czy on na ten biznes położył lachę? No nie. A więc Trump będzie musiał i jemu zapewnić wysoką rentowność biznesu. Jak? Zmuszeniem ludzi do kupowania elektryków. To proste. A jaką metodę wybierze to już nie wiem. Bi może wspierać administracyjno-prawne rozwiązania przymusowe albo ekonomiczne rozwiązania przymusowe (czyli zapalić zielone swiatło na coraz wyższe ceny benzyny i oleju). Wielka nafta będzie zadowolona, ale tylko w krotkim terminie, bo jak już wszyscy się przesiądą do elektryków, to kto kupi ropę?
W każdym razie widzę, ze Trump podpisał jakoś gruby cyrograf. I jak ktoś chce się cieszyć to proszę bardzo, a jak chce się smucić to tym bardziej proszę bardzo. Z pewnością będzie ciekawie przez najbliższe 4 lata. A jak mawiają Rosjanie "ciekawość zabiła kota".
![]() |
qwerty @Magazynier |
11 listopada 2024 07:22 |
Tekst jest rozwojowy. Tzn. praktycznie każde zdanie jest wątkiem do rozwinięcia. W odcinkach. Zrób to.
![]() |
Magazynier @MarekBielany 10 listopada 2024 22:28 |
11 listopada 2024 08:06 |
A my musimy ... i nie wolno nam zamienić się w słup ...
Wszystko mogę w tym, który mnie umacnia.
![]() |
Magazynier @OjciecDyrektor 10 listopada 2024 23:00 |
11 listopada 2024 08:13 |
Stawiam jednak na to, że główne zainteresowanie Muskiem ze strony deep state i Trumpa nie wynika z głównego produktu Muska czyli z elektrycznych samochodów. Ale z jego X-space. Ale sytuacja jest ciekawa. Trump cyrograf podpisał ale dawno temu, zanim zaczęto go promować w holiłudzkich produkcjach. Drugiego chyba nie musi podpisywać. Ja tak dumaju... Teraz jest między ChevroTexaco a Muskiem. Z ropy się nie wycofa inaczej nie nawołowyłaby "Drill, baby, drill". Europa i Czerwona Tarcza wpakowała się w technologie jakoby ekologiczne i na nich traci. Deep state dobije ją za pomocą exportu elektyrcznych wehikułów Muska. Normalni ludzie będą jeździć na beznynie.
![]() |
Magazynier @qwerty 11 listopada 2024 07:22 |
11 listopada 2024 08:14 |
Dzięki za dobre słowo. Ale nie będę miał czasu. Niektóre najwyżej.
![]() |
Matka-Scypiona @OjciecDyrektor 10 listopada 2024 23:00 |
11 listopada 2024 08:28 |
Gdzieś słyszałam, że Musk produkuje też zwykłe samochody. Poza tym wchodzi w biznes komórkowy i widziałam projekt telefonu tesli. Nie przesadzajmy zatem z tymi elektrykami. Musk ma wystarczająco pieniędzy, żeby odbudować spalinowy przemysł motoryzacyjny i czerpać zyski z obu. Kapitał ma zostać w USA. Trump,np zapowiedział John Deerowi,że jeżeli przeniesie produkcję do Meksyku, to ma się spodziewać na dzień dobry 200% cła na swoje wyroby. Martwmy się o nas, bo my wciąż w rękach anusow i skrobaczek nie mających pojęcia o tym,co się właśnie rozgrywa. Europę zaraz zaleją pozbawione wszelkich norm zdrowotnych pseudoekologiczne produkty z Ameryki Południowej, bo u nas krowy za mocno pierdzą. Produkcją siada z powodu energii. Tu się robi skansen. A tusek? A tusek ma problem,bo miliardów nie ma, niemce się sypią i jeszcze nazwał Trumpa ruskim szpionem, o czym on wie.
![]() |
Magazynier @Matka-Scypiona 11 listopada 2024 08:28 |
11 listopada 2024 08:55 |
Zgadza się. Lepiej żeby Tusek poszedł w odstawkę razem ze swoimi wariatuńciami, ale póki jest lepiej, żeby zachowywał się w miarę poprawnie, zwłaszcza wobec Białego Domu. Jak na razie robi z nas mięso armatnie a z naszej ziemi pole nadające się na bitwę z Moskwą.
![]() |
OjciecDyrektor @Magazynier 11 listopada 2024 08:13 |
11 listopada 2024 09:26 |
Stawiam dolary przeciw orzechom, ze te kosmiczne biznesy i inne to taki PR wobec Tesli. Tesla ma byc tym, czym Ford był przed drugą wojną światową, z tym że całkowicie posłusznym.
![]() |
OjciecDyrektor @Matka-Scypiona 11 listopada 2024 08:28 |
11 listopada 2024 09:30 |
Nikt nie bedzie odbudowywal spalinowego przemyslu. Prosze mi wierzyć. Nikt tego zwyklym Amerykanom nie powie, ale każdego erykanina zmusi się do kupna elektryka albo wysokimi cenami benzyny albo legoslacją stanową, bo skoro kilka stsnow wprowadzila takie narzedzie i nikt im niczego złego nie zrobil, to znaczy, ze za kilka lat bedzie pidobnie i w innych stanach. Nawet w Teksasie...:)
![]() |
Magazynier @OjciecDyrektor 11 listopada 2024 09:26 |
11 listopada 2024 09:45 |
To po co Trump nawołuje do wiercenia? Jeśli wydudka ChevronTexaco, to będzie rządził tylko jedną kadencję. Raczej rzekłbym że Tesla ma być przymuszony do połączenia się z Muskiem.
![]() |
Perseidy @Magazynier |
11 listopada 2024 09:59 |
Tekst na wielkiego plusa!
Nadmienię tylko, że Nicolas Gomez Davila pisał w latach 90-tych, że wszelkie patologie polityczne mają swoje źródło w odstępstwach teologicznych.
![]() |
Magazynier @Perseidy 11 listopada 2024 09:59 |
11 listopada 2024 10:56 |
Niezły jest ten Davila. Szkoda że nic o nim nie wiem. Dzięki za wskazanie tropu! Myśl głęboka i trafna!
![]() |
Magazynier @OjciecDyrektor 11 listopada 2024 09:30 |
11 listopada 2024 10:57 |
W takim razie nafta dla przemysłu zbrojeniowego i kosmicznego. Będzie tam potrzebna, oj będzie.
![]() |
Zdzislaw @OjciecDyrektor 11 listopada 2024 09:30 |
11 listopada 2024 11:02 |
Zapominamy o głównym atucie aut elektrycznych? One mają być i będą tańsze. Zarówno w produkcji, jak i w użytkowaniu. To się właśnie dzieje na naszych oczach. Nawet Li-ion akumulatory, pięta achillesowa elektromobilności, mocno tanieją. A tuż tuż za nimi są Li-S i Na-S. Lada rok dwa i bateria samochodu będzie dużo tańsza, trwalsza i bezpieczna oraz zapewniać zasięg rzędu 1000 km.
![]() |
Magazynier @Zdzislaw 11 listopada 2024 11:02 |
11 listopada 2024 12:33 |
A ile km na godzinę?
![]() |
zkr @Magazynier |
11 listopada 2024 12:33 |
Znalezione na X. Ciekawe.
https://x.com/Dawid_Palka_/status/1855355488617337000
"Donald Trump wygrywa wybory we środę, a mamy sobotę. 96 godzin. I co się dzieje w USA i na świecie:
Świat:
1. Donald Tusk mówi, że „Niektóre założenia dotyczące emisji CO2 rozbrajają europejską gospodarkę”,
2. Po szczycie UE w Budapeszcie pojawia się informacja, że „Europejski Zielony Ład będzie musiał teraz być zweryfikowany i to na poważnie, ponieważ europejska gospodarka nie wytrzyma konkurencji i tanich nośników energii, chociażby ze strony USA”,
3. Szefowa UE Ursula von der Leyen komunikuje, że "UE jest gotowa kupować naturalny gaz z USA i ograniczyć zakupy rosyjskiego LNG”,
4. Chiny ogłosiły w piątek potężny pakiet fiskalny o wartości 1,4 bln dol., celem wsparcie gospodarki kraju i chcą pokojowo współpracować z USA,
5. Prezydent Rosji zapowiedział, że Rosja będzie rozliczać sprzedaż swojej ropy w dolarach jest gotowy zakończyć wojnę na Ukrainie,
6. Prezydent Ukrainy rozmawia telefonicznie Donaldem Trumpem i Elonem Muskiem o zakończeniu wojny, a prezydent Rosji zapowiadał, że "odbierze, jeśli Trump zadzwoni",
7. Premier Iraku rozmawia z Trumpem i ma nadzieję na "zakończenie wojen" na Bliskim Wschodzie,
8. Katar wyrzuca przywódców Hamasu z kraju (w tym zamyka biuro w Dausze), a Hamas apeluje o pokój,
9. Tajwański TSMC - największy na świecie producent półprzewodników wstrzymuje produkcję chipów AI dla chińskich firm,
10. Meksyk rozpędzia karawanę migrantów wędrujących ku granicy USA. W Stanach też na nich już nikt nie czeka, bo kasa nagle wyparowała”,
USA:
1. Donald Trump zapowiada, że zdelegalizuje miasta schroniska dla imigrantów, a stany, które będą przyjmowały nielegalnych uchodźców nie dostaną federalnej pomocy i na własną rękę będą musiały się pozbyć już przyjętych niechcianych gości,
2. Burmistrz Nowego Jorku kończy z bonami dla nielegalnych imigrantów,
3. Cenzura w USA zostanie zdelegalizowana. Wszyscy pracownicy federalni, którzy brali w niej udział zostaną zwolnieni z pracy, a ci którzy brali w tym udział w prywatnym sektorze nie będą mogli pracować dla władz federalnych.
4. Uniwersytety blokujące wolność słowa stracą dotacje federalne na przynajmniej 5 lat. Wolność słowa jako podstawa istnienia państwa będzie w USA świętością.
5. Tysiące urzędników Deep State straci pracę. Ponad 100 tys będzie musiało opuścić Waszyngton z całymi agencjami. Agencje będą przeniesione w różne zakątki USA, by razem nie knuły przeciwko Amerykanom. Sędziowie, którzy złamali konstytucyjne prawa i kłamali na CV odnośnie poglądów, stracą pracę.
6. Kolejne firmy amerykańskie wycofują się polityki DEI (Diversity, Equity, and Inclusion) i ESG (Environmental, Social, and Governance),
7. Zostanie wprowadzony zakaz operacji transgenderowych dla nieletnich we wszystkich stanach,
8. Zostanie jasno zapisane uznawanie wyłącznie dwóch płci – kobiety i mężczyzny,
9. Giełda osiąga rekordowy poziom,
10. Bitcoin osiąga rekordowy poziom.
96 godzin!
A u nas 100 dni nie wystarczyło na realizację obietnic
Powtórzone za Michałem. L z LinkedIn"
![]() |
Magazynier @zkr 11 listopada 2024 12:33 |
11 listopada 2024 12:37 |
Dobre. Dzięki. Doszedłem do połowy ale mnie łeb rozbolał. Skomentuję wieczorem. Teraz podkreślam punkt 8 czyli cbdu.
![]() |
Paris @zkr 11 listopada 2024 12:33 |
11 listopada 2024 13:04 |
Swietne !!!
U nas tak by sie przydalo POJECHAC z agencjami pozarzadowymi, fundacjami i - co najmniej - polowa BIUREW i MERDIALNI...
... i to w TRYBIE EXPRESOWYM.
![]() |
Andrzej-z-Gdanska @zkr 11 listopada 2024 12:33 |
11 listopada 2024 13:06 |
Wygląda bardzo ciekawie!
Czy wszystko to się ostanie?
Czy można jakoś potwierdzić kto to jest i skąd się wzięło to info:
Powtórzone za Michałem. L z LinkedIn
![]() |
zkr @Magazynier |
11 listopada 2024 13:10 |
Cos na poprawe humoru.
Temat z lipca.
https://www.tysol.pl/a125199-walesa-twierdzi-ze-to-on-namowil-trumpa-do-wejscia-w-polityke
"Wałęsa stwierdził, że nie zaskakuje go fakt, że Donald Trump jest faworytem w wyścigu o fotel prezydencki. Przypomniał swoje spotkanie z kandydatem Republikanów sprzed lat, podczas którego miał… namawiać go do politycznej kariery.
Prezydent USA nie na wszystko może sobie pozwolić. Ale od niego trochę będzie jednak zależało. Mimo że to ja go dawno temu zachęciłem do kariery prezydenckiej, to uważam, że popełniłem błąd, i zrobię wszystko, żeby nie był prezydentem"
![]() |
zkr @Andrzej-z-Gdanska 11 listopada 2024 13:06 |
11 listopada 2024 13:20 |
> Czy można jakoś potwierdzić kto to jest i skąd się wzięło to info:
Znalazlem. Prosze sprobowac link (ale musi sie Pan zalogowac na linkedin, profil tego uzytkownika jest prywatny).
![]() |
Magazynier @zkr 11 listopada 2024 13:10 |
11 listopada 2024 13:22 |
Wałek to zmarnowany talent ... kabaretowy ...
![]() |
zkr @Magazynier 11 listopada 2024 13:22 |
11 listopada 2024 13:38 |
Ten fragment, ktory pogrubilem swiadczy, ze facet nie tyle, ze "opuscil tarmac" (© by valser), on jest juz na orbicie.
![]() |
Szczodrocha33 @zkr 11 listopada 2024 13:10 |
11 listopada 2024 14:39 |
"Wałęsa stwierdził, że nie zaskakuje go fakt, że Donald Trump jest faworytem w wyścigu o fotel prezydencki. Przypomniał swoje spotkanie z kandydatem Republikanów sprzed lat, podczas którego miał… namawiać go do politycznej kariery.
Prezydent USA nie na wszystko może sobie pozwolić. Ale od niego trochę będzie jednak zależało. Mimo że to ja go dawno temu zachęciłem do kariery prezydenckiej, to uważam, że popełniłem błąd, i zrobię wszystko, żeby nie był prezydentem"
Przecież to jest klasyczne w Polsce. Każdy usiłuje się podczepiać pod zwycięzcę i pod tych "lepsiejszych". A cóż dopiero takiego jak Trump.
W swoim czasie Ziemkiewicz pisał, bodajże w tej książce "Polactwo", jakich to on ma kolegów i przyjaciół wśród Republikanów w USA.
Bo był tam na stypendium.
![]() |
Matka-Scypiona @zkr 11 listopada 2024 13:10 |
11 listopada 2024 15:34 |
Ten matoł po wygranej Trumpa powiedział, że to największa hańba w historii świata
![]() |
BTWSelena @zkr 11 listopada 2024 12:33 |
11 listopada 2024 15:34 |
ZKR !!! -od razu lepiej się poczułam czytając po kolei punkty. A juz punkt 5 i 8 to balsam dla sfustrowanej duszy. Zabrzmiało jak 10 przykazań Boskich...sorry za porównanie...ale ile trzeba kilometrów głupoty,aby kobieta i meżczyzna spełniali swoją misję jak Bóg i natura przykazała.
![]() |
Matka-Scypiona @Magazynier 11 listopada 2024 10:57 |
11 listopada 2024 15:36 |
Dla zbrojeniówki na pewno, bo Trump naśmiewał się z pomysłu elektrycznych czołgów, ale zwykłe auta będą, bo temperatura powietrza zimą zweryfikuje największe dziwactwa.
![]() |
BTWSelena @Matka-Scypiona 11 listopada 2024 15:34 |
11 listopada 2024 15:42 |
Prawdą najprawdziwszą jest także,że komuna produkowała haniebne postaci do matolenia narodów. Wkrótce minie prawie stulecie,a dalej matołów nie brakuje.Co gorsza Noblem zostają obdarzeni za same idee....tak w dziedzinach pokoju,jak i literackich odkryć.
![]() |
Magazynier @zkr 11 listopada 2024 13:38 |
11 listopada 2024 15:43 |
Wesołe jest życie staruszka ... No mowię, do kabarety z nim, do kabaretu ...
![]() |
Magazynier @BTWSelena 11 listopada 2024 15:34 |
11 listopada 2024 15:46 |
5 i 6 ważne, ale 7 i 8 równie ważne. Koniec NEPU w Stanach. Odkorkuję limoniadę jak się to faktycznie spełni. Na razie ostrożnie dziękuję naszemu Królowi za ocucanie bądź co bądź heretyków.
![]() |
Magazynier @BTWSelena 11 listopada 2024 15:42 |
11 listopada 2024 15:48 |
Głuptasków zawsze będziemy mieli. Problem że często pokrywają swoje braki nieuczciwością. A więc musimy uciekać się do Serca Królewskiego i Serca Jego Matki.
|
onyx @Magazynier 11 listopada 2024 08:13 |
11 listopada 2024 15:52 |
Ludzie piszą, że jednym, który mocno choć w tle stanął za Trumpem był sam obecny prezydent Biden. To by pasowało do całej układanki. Podobno nie lubi Kamali, nie było go u niej w czasie wyborów i dał się sfotografować w czapeczce Trumpa ale najważniejsze jest to że ludzie jego rządu pilnowali wyborów. Kamala wygrała głównie tam gdzie można było głosować bez dowodu, w porównaniu do porzednich wyborów zniknięto ok 3mln głosów, które miał Biden u swoich. O ile w głosach elektorskich Trump wygrał ze znaczną przewagą o tyle wśród ludzi na ok 140mln głosujących różnica pomiędzy kandydatami wyniosła poniżej 5mln. To jest nic dla ustawek typu Jagodno. To pokazuje że czynniki wszędzie gdzie mogły pilnowały elektorów żeby ktoś się nie odwinął. Oczywiście masy ludzkie musiały iść i zagłosować i tu nie zawiodły. Trump nie tylko wygrał ale republikanie odbili swój sejm i senat a zmiany mają sięgać bardzo daleko i bardzo głęboko jeśli chodzi o marsz przez instytucje. No ale to jeszcze daleka droga bo najpierw Trump musi przeżyć do zaprzysiężenia a później przeżyć kolejne lata gniotąc odciski różnym grubym misiom np. lobby farmaceutycznemu. Co do Muska to on musi podlegać pod Pentagon, być może dzięki temu to co robi jest tańsze dla państwa bo omija masę procedur, które jak zawsze są skostniałe w porównaniu do rozwoju technologii. Taki filmik ostatnio ktoś wrzucił, robi wrażenie:
https://x.com/teslaownersSV/status/1855721622172483829
![]() |
Magazynier @Magazynier |
11 listopada 2024 15:54 |
OT
Prezes Marszu Balewski mówi teraz że jest rekordowa frekwencja. Zakładam że ponad 100 tys. To wielki znak "poparcia" dla Tusku, Bodnaru, Kosiniaku, Hołowniu itd.
Marsz to nowe kadry po ewentualnym rozwaleniu PiS.
![]() |
Magazynier @onyx 11 listopada 2024 15:52 |
11 listopada 2024 15:59 |
Też tak sądzę. Pentagon go pilotuje.
"zniknięto ok 3mln głosów" To i tak niewiele w propocji do podobno 2 mln martwych dusz, chyba tych co wyjechali na zmywak, w czasie samorządowych wyborów'2014.
Ale to poparcie Bidena to poprostu hit. Ludzie deep state mają awersję do Hindusów. Nie dziwię się.
![]() |
MZ @Magazynier |
11 listopada 2024 20:45 |
Dopiero teraz otworzyłem komputer,znakomita analiza ,mam podobne przemyślenia ale Pan to świetnie sprecyzował.Nie kupuję tej medialnej sieczki po wyborze Tumpa,jest dużo znaków zapytania,zobaczymy.Pozdrawiam.
![]() |
Zdzislaw @Magazynier 11 listopada 2024 12:33 |
12 listopada 2024 09:05 |
Skolko ugodno!!!
![]() |
Magazynier @MZ 11 listopada 2024 20:45 |
12 listopada 2024 09:25 |
Dziękuję
![]() |
Magazynier @Magazynier 12 listopada 2024 09:25 |
12 listopada 2024 09:26 |
Ale o so choci?
![]() |
ddam @Magazynier |
12 listopada 2024 13:10 |
"Nasz Król wysłuchuje naszych modlitw..."
Wygrała Wspólnota, ktora odpowiedziła na zaproszenie...
Luty 2024: "Wzywam każdego katolika w Ameryce, aby powrócił do Matki Bożej i przyłączył się do modlitwy" – Kardynał Burke
W obliczu wyzwań naszych czasów, kardynał Raymond Leo Burke zaapelował w lutym 2024 r. do katolików w Ameryce i z całego świata o dołączenie do dziewięciomiesięcznej nowenny do Matki Bożej z Guadalupe. Od momentu rozpoczęcia nowenny 12 marca 2024 roku, aż do święta Matki Bożej z Guadalupe, przypadającego 12 grudnia, wierni są zachęcani do modlitwy o wstawiennictwo Najświętszej Maryi Panny za cały świat. Tylko w dniu rozpoczęcia nowenny dołączyło ponad 150 tys. wiernych do inicjatywy kardynała Burke’a.
https:/novena.cardinalburke.com
13 lipca 2024: Nieudany zamach na Donalda Trumpa. Dzień fatimski
Trump: „Bóg oszczędził mi życie z jakiegoś powodu” i dodał, że miało to na celu „uratowanie Ameryki w tamtym momencie”.
6 listopada 2024: Trwają wybory w USA: Godzina 7.49 czasu środkowoeuropejskiego
Nadchodzi informacja ze stanu Wisconsin, po której ogłosił swoje zwycięstwo Trump. Stan, w którym dotychczas dominowali demokraci okazał się stanem, w którym wówczas przekroczono 277 głosów elektorskich na rzecz kandydata republikanów.
W stanie Wisconsin zatwierdzone zostało przez Kościół jedyne objawienie Maryjne w USA. Matka Boża Królowa Nieba z Champion prosiła o nawrócenie grzeszników i czynienie pokuty.
Inne:
10 listopada 2024: Homila ks. Roberta Skrzypczaka
Polecam odsłuchać całość, ale odnośnie Donald Trump: od 32:15
https://www.youtube.com/watch?v=xIbrcI5_mGM
![]() |
Magazynier @ddam 12 listopada 2024 13:10 |
12 listopada 2024 13:31 |
Dzięki
![]() |
lausdeo @Magazynier 11 listopada 2024 12:33 |
14 listopada 2024 08:06 |
2 do maksymalnie 4 km/h - szybciej nie uda się pchać elektryka ;) bo akumulatory na 1000 km nie starczą
![]() |
DrzewoPitagorasa @Magazynier 11 listopada 2024 09:45 |
14 listopada 2024 10:24 |
Trump I tak będzie rządził tylko jedną kadencję gdyż jedna ma już za sobą i zgodnie z dodatkiem 22 do konstytucji to jest jedno ostatnia kadencja.
Poza tym bardzo dobry tekst. Podobnie widzę kandydaturę Trumpa. W porównaniu z histerią która działa się 4 lata temu obecna kampania przeszła bardzo sprawnie i bez większych zakłóceń. Nawet niektóre Lewickie media tak jakby pomogły Trumpowi kilka razy.
Wyglądało to em wszystko dla mnie właśnie tak jakby teraz Trump był zaplanowany przez kogoś na rządzenie przez następne 4 lata. Znamienne było "nawrócenie" na Trumpa różnych tytanów biznesu, którzy dawniej było przeciwko niemu.
Wydaje mi się ze Musk jest takim zagraniem PR dla gawiedzi. W tle są inne bardziej ciekawe indywidua, jak np. Peter Thiel założyciel PayPal (razem m. in. z Muskiem) oraz Palantir Technologies, żydowski gej, bardzo lojalny wobec Izraela. Firma Pakantir zajmuje się tworzeniem oprogramowania do analizy danych, zwłaszcza dotyczących bezpieczeństwa , wywiadu i obrony używanych przez wojsko i analityków antyterrorystycznych.
Ciekawy fakt z życia Thiela: poprzez poparcie dla Hulka Hogana (najbardziej chyba znanego amerykańskiego zapaśnika) w procesie sądowym przeciwko Gawker (cos w rodzaju polskiego Pudelka) doprowadził do bankructwa jego założyciela ponieważ Gawker wcześniej zdemaskował że Thiel jest gejem.
Oczywiście jednym z głównych klientów Palantir jest amerykański departament obrony. We wrześniu tego roku Palantir został dodany do indeksu S&P 500.
![]() |
Paris @DrzewoPitagorasa 14 listopada 2024 10:24 |
14 listopada 2024 15:15 |
Dobre !!!
Mnie sie niedobrze robi ilekroc widze albo i slysze tego detego Muska. To jest czlowiek dla gawiedzi, bo z cala pewnoscia sa wazniejsi od niego i to znaaacznie. Telewizor francuski wymienial jakas ,,madame moskowata,, ktora dala NAJWIECEJ KASY Trump`kowi. Do tego jeszcze ma dobre relacje z LOBUZEM Benkiem z Izraela, a nawiasem piszac rodzina tej ,,lady,, korzeniami siega z Polski.
Takze pompowane ostatnie zdarzenia byly bardzo... i nadal sa. Po Trump`usiu nie spodziewam sie zadnych zmian... tym bardziej na lepsze.
Pozdrawiam Pania,
![]() |
DrzewoPitagorasa @Paris 14 listopada 2024 15:15 |
15 listopada 2024 02:28 |
Dziękuję, ja również Panią pozdrawiam.
Mimo wszystko mam umiarkowaną nadzieję że może trochę się zmieni na lepsze. Nie dlatego że chcą nam zrobić dobrze, ale dlatego że niektórzy z tych ważniejszych sami dostrzegli że mogą więcej stracić niż zyskać jeśli nie przywrócą trochę normalności. No i również dlatego, a raczej przede wszystkim, że może Pan Bóg się nad nami zlitował i wysłuchał naszych modlitw i sam też już nie może patrzeć na to co się wyprawia.
![]() |
Szczodrocha33 @DrzewoPitagorasa 14 listopada 2024 10:24 |
15 listopada 2024 07:01 |
"Wydaje mi się ze Musk jest takim zagraniem PR dla gawiedzi."
Tak, pełna zgoda.
Musk to w ogóle jeden wielki nikt, nalepka firmowa na kibel globalistów.
Biznesmen nadmuchany przez rządowe kredyty i pożyczki i grę na Wall Street, która juz obecnie przypomina ruletkę z odpowiednio
"skonstruowanym" stołem.
A i zapowiedzi Trumpa o "złotej erze" Ameryki są mocno na wyrost, jego kadencja potrwa 4 lata, więc nawet przy najbardziej optymalnej wersji
ta złota era tyleż może potrwać.
![]() |
Paris @DrzewoPitagorasa 15 listopada 2024 02:28 |
15 listopada 2024 08:28 |
W gruncie rzeczy...
... tak to wlasnie tez dostrzegam !!!
Czerwona, wykolejona, pasozytniczo-zlodziejska i BEZBOZNA SWOLOCZ ,,dopuszczona DEMONkratycznie,, DO KORYTA jest juz REALNYM ZAGROZENIEM dla tych ,,bogatyH i waznyH,,.
Przyciecie tego DZIADOSTWA to PRIORYTET tejze PREZYDENTURY Trum`pka nie tylko w Ameryce ale wlasciwie na calym swiecie, a szczegolnie w Europie... POWINIEN BYC, ale czy BEDZIE - to sie okaze. Niemniej jednak pierwsze roszady kadrowe Trump`ka ,,widze czarno,,...
... ale ciagle mam nadzieje i ratunek TYLKO w Panu Bogu.
![]() |
Paris @Szczodrocha33 15 listopada 2024 07:01 |
15 listopada 2024 08:31 |
Nie ma dnia, zeby...
... telewizor francuski ,,nie darl lacha,, z tego calego Musk`a !!!
![]() |
zkr @DrzewoPitagorasa 14 listopada 2024 10:24 |
15 listopada 2024 12:37 |
Smiesza mnie kpiny z Muska. Jego firma ma 2/3 aktywnych obecnie satelitow.
A plany maja ambitne, bardzo ambitne.
Ta koszulka to nie zgrywa (Musk w Boca Chica):
Lewicowe media juz dostaja powoli rozstroju zoladka :)
https://www.independent.co.uk/space/elon-musk-satellite-control-starlink-spacex-b2608427.html
W temacie planow SpaceX
https://x.com/elonmusk/status/1837908705683059166
A Zabojady i inni frajerzy niech sobie dra lacha z Muska
![]() |
DrzewoPitagorasa @zkr 15 listopada 2024 12:37 |
16 listopada 2024 02:47 |
To nie są kpiny. Musk jest bardzo znany i promowany więc został wystawiony w pierwszym rzędzie, żeby za bardzo nie zwracać uwagi na to kto stoi w drugim i trzecim.
![]() |
zkr @DrzewoPitagorasa 16 listopada 2024 02:47 |
16 listopada 2024 07:00 |
> To nie są kpiny.
Oczywiscie nie byla to uwaga do Pani. :)
Mi chodzi o to jak go probuja w mediach przedstawic.
Ale mozna tez poczytac komentarze pod ta notka :)
Facet, ktory zarzadza projektami typu Starlink to nie jakis freak. Musi miec poparcie wojska, agencji rzadowych.
> więc został wystawiony w pierwszym rzędzie, żeby za bardzo nie zwracać uwagi na to kto stoi w drugim i trzecim.
Dziekuje za to uzupelnienie. Tez tak uwazam, ze jest twarza projektow, za ktorymi stoja ludzie "z tylnego siedzenia".
Pojawiaja sie glosy, ze spotykal sie nieoficjalnie z elitami Kremla. Na pewno nie byla to jego samowolka czy tez Trumpa. Nie wierze w to.
Wiec proba zdyskredytowania go jako rozkapryszonego miliardera to nic jak tylko desperacja pewnych srodowisk.
![]() |
Magazynier @DrzewoPitagorasa 14 listopada 2024 10:24 |
16 listopada 2024 18:32 |
Dzięki za dobre słowo. Myślałem że po przerwie może startować dwukrotnie. Tym bardziej widać w czyich rękach jest władza. Muszę pogrzebać w internecie w sprawie Thiela.
![]() |
zkr @Magazynier 16 listopada 2024 18:32 |
16 listopada 2024 18:47 |
> Tym bardziej widać w czyich rękach jest władza.
Polecam dzisiejszy wpis Foxa (Hubert Koziel) o ekipie, ktora kompletuje Trump:
http://foxmulder2.blogspot.com/2024/11/kogo-wybra-trump.html
![]() |
Magazynier @zkr 16 listopada 2024 18:47 |
17 listopada 2024 23:14 |
Dzięki.