-

Magazynier : Sprawy zaściankowe, stare i nowe. Małżonek, nauczyciel akademicki.

Waszyngton 06. 01. 2021 – Demonstranci wdarli się do budynku Kongresu USA. Kongresmeni ewakuowani

https://youtu.be/Jnj2LSGb-a4

Dejavu – Sankt Petersburg'1917 pałac zimowy … ale wtedy nie było żadnego planu ewakuacji rodziny carskiej ...

Budynek Kongresu jest otoczony przez połączone siły policji i demonstrantów. Ale wszystko dzieje się na luzie, w stylu amerykańskim, pełna Luisiana. Grupa demonstrantów przedarła przez ochronę. Na mój gust, oczywiście skrzywiony przez teorię operacyjną, uczynili to na zlecenie biurokracji deep-state'owej. Policja ich spacyfikowała. A zapewne chodziło o przedłużenie procedury następującej po skutecznym zakwestionowaniu liczenia głosów elektorskich w Izbie Reprezentantów.

https://youtu.be/hnE560PXzKY

Bo do tego doszło jakieś ok. 1 lub 2 pm czasu waszyngtońskiego. Po ogłoszeniu wyniku głosowania elektorskiego z Arizony, korzystnym dla Josepha Bidena i Kamali Harris, wiceprezydent Michael Pence zadał formalne pytanie o to, czy jest jakiś sprzeciw wobec tego wniosku. Do mównicy podszedł jeden z republikańskich reprezentantów Arizony i zgłosił wniosek podważający ten wynik z racji fałszerstw podpisany przez 60 reprezentantów i 1 senatora, prawdopodobnie Teda Cruza. Senatorowie i reprezentanci rozeszli się na oddzielne posiedzenia. Na zebraniu Senatu Ted Cruz w oracji jak zwykle wygłoszonej w stylu najlepszym z możliwych z żelazną logiką wskazał na precedens z roku 1876, gdy przy podobnych wątpliwościach co do legalności wyborów po obu stronach politycznej barykady, doszło do powołania komisji składającej się z 5 reprezentantów, 5 senatorów i 5 sędziów Sądu Najwyższego. Mniej więcej wtedy właśnie, po przemówieniu Cruza doszło do szturmu na Kongres. Posiedzenia Senatu i Izby Reprezentantów zostały przerwane. Kongresmeni zostali ewakuowani. Policja zaatakowała również tłum przed samym Kongresem. Użyła gazu łzawiącego.

Gdy doszło do szturmu POTUS Donald Trump nagrał krótkie przemówienie w chłodzie styczniowym nagle rozgrzanym do czerwoności (gdzieś pod koniec tego filmu):

https://youtu.be/f437y6UVjD8

„Wiem jak bardzo cierpicie. Wiem że czujecie się skrzywdzeni. Mieliśmy wybory które zostały nam ukradzione. Te wyboru to było obsunięcie gruntu. Wszyscy to wiedzą. Zwłaszcza strona przeciwna. Ale teraz musicie wrócić do domów. Potrzebujemy spokoju. Potrzebujemy prawa i porządku. Musimy uszanować ludzi którzy ustanawiają prawo i porządek. Nie chcemy by ktokolwiek ucierpiał. Mamy bardzo trudny moment historii. Niespotykany do tej pory. Nigdy wcześniej nie zdarzyło się, by ktokolwiek zabrał nam, mnie i wam, prawo głosu. To były oszukane wybory. Ale nie możemy im się podkładać. Potrzebujemy pokoju. Więc wróćcie do domów. Kochamy was. Wiele dla nas znaczycie. Widzieliście co się dzieje. Widzieliście jak inni was potraktowali. Tak są rozwścieczeni, tacy źli. Wiem jak się czujecie. Ale wróćcie do domów w spokoju.”

To krótkie orędzie zostało przesłane przez tweeter. Ale operator tweetera zablokował je.

Również dzisiaj Trump wezwał w innym tweetcie Pence'a by zakończył ten teatrzyk kukiełkowy i odesłał wszystkich elektorów gdzie raki zimują. Pence jako prowadzący posiedzenie Izby Reprezentantów wg Trumpa ma taką władzę. Może to uczynić jeśli jest przekonany że wybory były oszukane. Może odesłać poszczególne grupy elektorskie do domu w celu odwołania certyfikatu wyborczego. Pence jednak tego nie uczynił. W mediach amerykańskich zdania są podzielone. New York Times podaje precedensy z przeszłości kiedy to przewodniczący obrad Izby Reprezentantów podjął taką decyzję. Pence był albo zbyt dobrze poinformowany na temat reakcji repezentantów Arizony, albo zbyt głęboko tkwi w jego umyśle propaganda demokracji. Taka decyzja byłaby gestem iście królewskim. Władza centralna dałaby znać o swoich kompetencjach. Inne wyjaśnienie jest takie, że szkoda mu było tego przedstawienia. Tak dobrze się wszak zapowiada ten szołbiznes. Będzie się kręcił jak perpetum mobile przez kolejne 4 lata. Znowu przecież trzeba będzie przepchnąć Trumpa przez wybory kandydata republikanów. A to jest czysty szoł szał ...



tagi: liczenie głosów elektorskich  sztrum na kongres  podważenie wyniku wyborów w arizonie 

Magazynier
6 stycznia 2021 22:53
79     2660    10 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

chlor @Magazynier
6 stycznia 2021 23:03

No, mają majdan czy ciamajdan jak na Białorusi czy Ukrainie. A taki porządny kraj. Amerykański przecież.

zaloguj się by móc komentować

Boguska @Magazynier
6 stycznia 2021 23:09

Jest zle, demokracji maja wszystko. Prezydenta, Izbe I wygrali w Georgia tak, ze Senat tez przeszedl w ich rece. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Magazynier
6 stycznia 2021 23:15

Dobrze,  ze  Pan...

...  skreslil  te  pare  zdan  na  szybkie  okreslenie  tego  co  sie  tam  dzieje...  bo  juz  myslalam,  ze  to  "puczyk",  a  to  po  prostu  "soros'owe  protesty",  bo  czyjezby  jak  nie  tego  DZIADA...

...  ale  nie  spodziewalam  sie  i  nie  podejrzewalam  Trump'ka  o  taaaka  DETERMINACJE...  znaczy  sie,  ze  jest  tam  w  tej  Ameryce  gorzej  niz  przypuszczalam...

...  ta  kampania  wyborcza,  te  wszystkie  falszerstwa  i  machloje  to  nieprawdopodobne  KURIOZUM.

Dziekuje  za  ten  mini  wpis  i  dobranoc,

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Paris 6 stycznia 2021 23:15
6 stycznia 2021 23:23

Soros to fasada. Nikt z poważnych graczy banksterskich nie pokazuje się w mediach.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @chlor 6 stycznia 2021 23:03
6 stycznia 2021 23:24

Porządny kraj, ojczyzna szołbiznesu.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Boguska 6 stycznia 2021 23:09
6 stycznia 2021 23:25

Zgadza się. Wspójczuję. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @Magazynier 6 stycznia 2021 23:23
6 stycznia 2021 23:31

Pewnie,  ze  Soros  to  SLUP...

...  od  robienia  takiego  siwego  dymu.  Wcale  nie  musza  sie  pokazywac,  co  niektorych  juz  dobrze  znamy  z  przeszlosci...  mozna  sie  domyslic.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Magazynier 6 stycznia 2021 23:24
6 stycznia 2021 23:33

Moze  i  kiedys  byl,...

...  ale  chyba  raczej  niekoniecznie.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Paris 6 stycznia 2021 23:33
6 stycznia 2021 23:39

Ajwaj, zapmniała pani o naszej tradycyjnej dyscyplinie sportowej: cienkie aluzyje poetyckie. Trzeba sobie przypomnieć. Ani Godzilla ani Kingkong ani Pingpong aluzyj naszych nie pojmują. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Boguska 6 stycznia 2021 23:09
6 stycznia 2021 23:40

Nie wiem czemu, ale myślę sobie że tu chodzi jednak o to by zderzyć ChRL i USA ze sobą. Chyba tak zaczynam kombinować pod wpływem parasolnikova. Dał nam dzisiaj czadu. 

zaloguj się by móc komentować

tadman @Magazynier
7 stycznia 2021 00:14

Były plusze, goździki, pomarańcz i inne kolory, a teraz mamy gwiazdki.

zaloguj się by móc komentować


Szczodrocha33 @Magazynier
7 stycznia 2021 00:39

Zeby odsunac Trumpa wielcy bracia zmobilizowali w ubieglym roku potezne sily:

Najpierw wirus morderca, swiety demokratyczny George Floyd, bojowki terrorystyczne BLM [dla mnie to prawie brzmi jak bacon lettuce tomato, no ja zmienilem na majonez], wreszcie wybory, podrasowywane przez komputery i pracownikow poczty. Calosc wspierana przez media, ktore staly sie juz tylko maszynami do prania mozgow.

Trump chyba nie zdawal sobie sprawy z potegi deep state i z tego jakim szambem jest Washington DC.

Dlatego na jego powrot to juz bym nie liczyl.

zaloguj się by móc komentować

tadman @Szczodrocha33 7 stycznia 2021 00:39
7 stycznia 2021 00:50

JFK też nie zdawał sobie sprawy.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Magazynier
7 stycznia 2021 00:52

Media sie zachlystuja.

Pisza ze wszyscy swiatowi przywodcy, przerazeni tym co sie dzieje na Kapitolu, zgodnie potepiaja Trumpa.

Chyba jeszcze tylko Eskimosi z Grenlandii sie nie przylaczyli. Ale kiedy zrozumieja, ze topniejaca pokrywa lodowa to rowniez wina Trumpa, na pewno dolacza. Musza tylko zaprenumerowac NYT i pare innych dziennikow.

Sa juz apele zeby usunac Trumpa juz dzisiaj.

Ja proponowalbym go ukamienowac.

Nie jest to wprawdzie zbyt demokratyczna procedura, raczej spontaniczna. Ale ubiliby gada i bylby spokoj.

Inaczej on nigdy nie przestanie jatrzyc.

A Biden juz tak chcialby rozpoczac proces leczenia narodu.

zaloguj się by móc komentować


Szczodrocha33 @tadman 7 stycznia 2021 00:27
7 stycznia 2021 01:01

"Na posterunku na niemieckim onecie red. Węglarczyk.

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/barbarzyncy/dxzwk6f,79cfc278"

Napisal ze Trump niszczyl tkanke amerykanskiej demokracji.

Weglarczyk, jako wnuk Jozefa Swiatlo, zna sie na ochronie tkanek.

Jego dziadzio wzmacnial tkanke ludowej demokracji.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @Magazynier
7 stycznia 2021 01:59

Różne obrazki z rewolucji USA. Pod pierwszym linkiem "ruski /meksykański rewolucjonista z mównicą senatu" min. 1:13.

https://www.youtube.com/watch?v=jwwa7qzonoY

https://www.youtube.com/watch?v=1gcMAnhfGWc

https://www.youtube.com/watch?v=SocnM1lHZB4

https://www.youtube.com/watch?v=reQPOHkxGvw

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @Magazynier
7 stycznia 2021 02:02

Mike Pence "przelicytował" i wygląda jak zimny trup. Komentatorzy się zastanawiają, dokąd ucieknie,żeby się skutecznie schować.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Magazynier
7 stycznia 2021 04:04

Demokracja w USA to tylko źle zabalsamowany trup

zaloguj się by móc komentować

tadman @Magazynier
7 stycznia 2021 08:27

"Kluczowa instytucja najważniejszej demokracji na świecie została dziś powalona na kolana przez barbarzyńców prowadzonych przez Prezydenta Barbarzyńcę." 

 

Bardzo odważny ten Węglarczyk i już wie, że tak można. 

zaloguj się by móc komentować

tadman @Magazynier
7 stycznia 2021 08:35

Patrząc na relacje spod Capitolu wyraźnie widać dziurę między ludźmi, którzy przyjechali do Waszyngtonu gremialnie popierać Trumpa a aktywistami szturmującymi budyneg w liczbie tysiąca, czy coś koło tego. Wielu z nich demonstrowało wręcz sprawność komandosów wspinania się po murach. 

zaloguj się by móc komentować

lch @Magazynier
7 stycznia 2021 09:59

"...Były prezydent George W. Bush napisał w wydanym oświadczeniu, że zamieszki na Kapitolu obserwował wraz ze swoją żoną „z niedowierzaniem i przerażeniem”. „To przyprawiający o mdłości i łamiący serce widok. Tak kwestionuje się wyniki wyborów w republice bananowej, a nie w naszej demokratycznej republice”

...„Jestem przerażony lekkomyślnym zachowaniem niektórych przywódców politycznych od czasu wyborów i brakiem szacunku, okazanym dzisiaj, dla naszych instytucji, tradycji i organów bezpieczeństwa.Gwałtowny atak na Kapitol i zakłócenie konstytucyjnie nakazanego posiedzenia Kongresu został przeprowadzony przez ludzi, których pasje zostały podsycone przez kłamstwa i fałszywe nadzieje” ...."

zaloguj się by móc komentować

Paris @tadman 7 stycznia 2021 08:27
7 stycznia 2021 10:02

No,...

...  "mooocny"  jest  ten  ex  przydupas  Ogorkowej  !!!

Jakiez  to  DNO  ten  Lonet,  ze  takie  scierwo  tam  sie  tak  pluje...  zabic  go  smiechem  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @tadman 7 stycznia 2021 08:35
7 stycznia 2021 10:06

Oh  la  la,...

...  to  sie  SOROSZE  wykosztowali  !!!

 

zaloguj się by móc komentować

betacool @tadman 7 stycznia 2021 08:35
7 stycznia 2021 10:09

A ochrona prezentowała totalną niesprawność. Jeden ochroniarz samotnie uciekający przez pół budynku... Szyby w Kongresie takie, że można je wytłuc kijem od szczotki.

Można Trumpa bić teraz z dwóch stron. Z tej, że jako niechętnie ustępujący przegrany robi zamach na demokrację, a jako jeszcze urzędujący prezydent nie potrafi zabezpieczyć najważniejszych instytucji w państwie.

To że się dał wpuścić w taki kanał naprawdę źle o nim świadczy. Tak jak to, że nie zaczął protestować  tuż po zmianie lokalnych ordynacji wyborzcych w kluczowych stanach.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @lch 7 stycznia 2021 09:59
7 stycznia 2021 10:11

Niesamowite...

...  to  co  bredzi  ten  caly  Bush  i  jego  "przerazenie"  !!!

To  naprawde  niezla  KOMEDIA  dla  swiata  calego,  ta  deta  USTAWKA  !!!

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @Magazynier
7 stycznia 2021 11:03

Dzięki za relację.

Jak to skomentować?

Łudziłem się, że tzw. "los" się odwróci a tu się okazało, że ktoś wpuścił Trumpa w niezły kanał.

Czyżby "tamta" strona była tak dobrze przygotowana czy ludzie od Trumpa już sobie "odpuścili"?

zaloguj się by móc komentować

betacool @Andrzej-z-Gdanska 7 stycznia 2021 11:03
7 stycznia 2021 11:26

Nie po to się zmienia ordynacje wyborcze na epistolarno-nekrofilne, żeby potem coś zostawiać żywemu przypadkowi.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @betacool 7 stycznia 2021 10:09
7 stycznia 2021 11:27

Chyba serio wierzył w "amerykańską demokrację", co dowodziło by, że do polityki się nie nadaje.

zaloguj się by móc komentować

betacool @stanislaw-orda 7 stycznia 2021 11:27
7 stycznia 2021 11:36

On uwierzył, że do politykę uprawia się przez media i tweetera, więc wczoraj zaliczył wjazd wrotkami na lodowisko.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @betacool 7 stycznia 2021 11:36
7 stycznia 2021 11:45

Ale chyba nie miał zbytniego wyboru . Establishment bojkotował go zarówno na poziomie federalnym, jak i w dużej części stanowym, w tym gubernatorzy największych metropolii. Nie wspominajac o nagnice medialnej i socsieciach, o skali bez precedensu w  historii politycznej  USA.

zaloguj się by móc komentować

tadman @Andrzej-z-Gdanska 7 stycznia 2021 11:03
7 stycznia 2021 11:55

Najpierw wycołała się Fox News, nieznani sprawcy pomogli zastanowić się Mitchowi Connellemu i Nancy Pelosi, a co do lojalności Mike'a Pence'a to trzeba przypomnieć, że chciał umyć ręce od spraw decydujących i 6 stycznia lecieć do Izraela. Ten ostatni wyszedł jak na tym wszystkim jak najgorzej, bo jak napisał PINK-PANTHER "przelicytował" i wygląda jak zimny trup. Komentatorzy się zastanawiają, dokąd ucieknie, żeby się skutecznie schować.

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @Magazynier
7 stycznia 2021 11:57

Nocna Zmiana  3:38 AM (ET) - 3:44 AM

 

https://www.youtube.com/watch?v=EDJrYEhTvh8

 

w 6'10'' pozamiatali bowiem 'boskich' 306 elektorów wybrało jedynie 'susznego'.

"people's storm" 2.0 at the front?

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Magazynier
7 stycznia 2021 12:10

Przepraszam że nie odpowiadam. Pisałem nowy tekst. Niestety chyba komisje kongresu USA, o których wczoraj gęsto Parasolnikov, wsiadły już na konta Google. Bo sieć rwie się a serwer niedostępny. 

Wklejam nowy tekst tu:

Election'2020 – Jak to się robi w Waszyngtonie czyli bagniste dno demokracji.

W zasadzie jest to dno bezdenne, otchłań. Bagniste po gorąc oddolny, piekielny powoduje fraktację skorupy kontynentalnej, pęknięcia, które zasysają słone wody Atlantyku i Pacyfiku. Słowem nie tylko wybory są ustawką. Ustawką jest cała demokracja bez-przymiotnikowa.

Wniosek Teda Cruza o powołanie komisji kongresowej do zbadania skarg na fałszestwa wyborcze nie przeszedł przez Senat. Podobnie wniosek senatora Josha Hawleya o odrzucenie wyniku głosowania elektorskiego z Pensylwanii.

https://youtu.be/EDJrYEhTvh8

O 3:38 ante meridium przewodnicząca komisji liczącej głosy elektorskie ogłosiła czasu waszyngtońskiego, że Joe Biden uzyskał 270 głosów elektorskich. Następnie przewodniczący całego zgromadzenia, wiceprezydent Michael Pence ogłosił Bidena kolejnym POTUSem, zaś Kamalę Harris wiceprezydentem. Po czym kapelan Kongresu w muszce, choć raczej sympatyk republikanów, został zaproszony przez Pence'a do odmówienia modlitwy, w której przepraszał za profanację tego świętego miejsca (miał na myśli kongres), za rozlanie niewinnej krwi i za bagno dysfunkcji demokracji. Rzekł również, że wieczna czujność jest ceną demokracji.

https://youtu.be/fPtmac2RCr8

Donald Trump opublikował oświadczenie, w którym ogłosił swoją całkowite odrzucenie wyników wyborów i całkowitą zgodę na procedurę przekazania władzy Bidenowi: „Chociaż całkowicie nie zgadzam się z wynikiem wyborów, zaś fakty są poparciem mojej opinii, 20 stycznia dojdzie do przekazania władzy.”

Zaprzysiężenie Bidena i Harris będzie odbywało się jednak w kontekście, jakiego do tej pory Waszyngton i całe Stany nie widziały. Capitol Hill będzie otoczone policją i tłumami demonstrantów. Możliwe są starcia między elektoratem Trumpa i antifą, a także interwencje policji.

Demokracja bezprzymiotnikowa pokazała swoją maskę i kłębowisko nicości kryjącą się pod tą maską. Nicość zaś obstawiła Trumpa i jego ekipę od każdej strony. Również od strony wiceprezydenckiej. Stawiam na to, że doszło do dealu. Trump żyć będzie ale nie jako POTUS, raczej jako bohater objazdowego misterium pod tytułem „Nieustająca walka o demokrację”. Przejmie zatem rolę propagandowego wentyla. Oczywiście może to być dno od którego odbije się za cztery lata. Ale zobaczymy.  Problem w tym że nie łatwo się odbić od dna bagnistego, w dodatku podszytego otchłanią. W takich okolicznościach przyrody odbić się można tylko sięgając po dłoń Opatrzności.

Drugą częścią dealu jest to, że deep state osiągnął jakiś kompromis z przemysłem wydobywczym. Zapewne chodzi o procenty z zysków dla oligarchii biurokratycznej, tak iż Biden i Harris będą dalej dziamdziać sobie o ochronie indiańskiej przyrody, ale konkretów nie będzie. Socjalizm będzie podawany jako „najświeższe” opium dla ludu. Spadkobiercy Duponta pomogą zagłuszyć ten smród nowymi dezodorantami. Zaś główną atrakcją dla drobnych kapitalistów stanie się ponura ruletka jankeska z udziałem komornika, a raczej camorrnika, w roli cyngla. Średni burżuje, niezdolni do zaspokojenia apetytów biurokracji, zostaną zredukowani do drobnicy. Objazdowemu misterium Trumpa „Nieustająca walka o demokrację” będą towarzyszyły występu ludowe pod tytułem „Nieustająca walka o demokrację przeciw temu faszyście Trumpowi”. Siła robocza w Stanach raczej stanieje wskutek podziału na fanów „Nieustającej walki o demokrację ramię w ramię z Trumpem” i „Nieustającej walki o demokrację przeciw temu faszyście Trumpowi”.

Chińczycy będą dalej smarować klanowi Bidena. Bidenowie zaś dalej będą z nimi kręcić konfitury, nawet jeśli zza kratek. Tak wygląda bowiem profesjonalny camorryzm. Dyplomacja amerykańska będzie groźnie kiwać palcem w bucie na znak protestu przeciw ekspansji państwa środka. 

Przykro mi, że takie wieści muszę wam, mili państwo, stręczyć na początku roku, ale wolę prawdę bolesną od różowej słodkiej trucizny. Życzę sobie i wam byśmy bardziej przejęli się naszymi polskimi wyborami. I nie mam na myśli tylko wyborów parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych. Mam na myśli wybór fundamentalny: elctio Sanctissimi Cordis Redemptoris Regis Poloniae. Pierwsze rzeczy winny być pierwsze. Wówczas dopiero możemy liczyć na jakąś dynamikę porządku w nas i wokół nas. Historia demokracji bezprzymiotnikowej nie tylko w Stanach bardzo dobitnie to pokazuje. 

Dlatego polecam mój niedawny tekst na temat tegorocznej Intronizacji Zbawiciela w Świebodzienie: http://magazynier.szkolanawigatorow.pl/historia-polski-to-historia-koscioa-31-pazdziernik-2020-swiebodzinska-koronacja-zbawiciela 

Znikome zainteresowanie jakim "cieszy się" ten tekst pośród czytelników SN, potwierdza w moim odczuciu pewien paradoks. Mianowicie paradoks najwyższej ważności spraw fundamentalnych spychanych przez bieżącą propagandę na margines naszej świadomości.

Potwierdzają to również dzisiejsze problemy z siecią. Połączenie zawiesza się co rusz. Dla mnie oznacza to, że dzieją się rzeczy ważne.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Magazynier 7 stycznia 2021 12:10
7 stycznia 2021 12:39

Z demokracją amerykańską pierwsi zapoznali się Indianie północnoamerykańscy, a po nich liczne inne nacje, do których zdołały dotzreć krąż owniki i lotniskowce oraz misjonarze  z US Marine Corps.

zaloguj się by móc komentować

tadman @Magazynier 7 stycznia 2021 12:10
7 stycznia 2021 12:47

Kiedyś Kroll (dawniej Król) miał pretensje, że w Opolu w przetargu na rozwój sieci telefonicznej wygrał Samsung zamiast spodziewanego Siemensa, więc może jest coś na rzeczy. U mnie sieć hula.

zaloguj się by móc komentować


Draniu @Magazynier
7 stycznia 2021 13:16

W tym wszystkim najistotniejsze jest to kogo Armia US piera. Na to wychodzi ,ze na Trumpa się wypieła, chyba żadnego dilu nie zrobiła przez te ostanie pięć lat.  

Tak jak Coryllus zasugerował w swojej necie.. Trumpa nie ma zdolności negocjacjacyjnych , czyli nie potrafi łapówek wręczać. :) Zatrzymala sie na poziome bizenesu zwiazanego z nieruchomosciami. :)

zaloguj się by móc komentować

valser @Magazynier
7 stycznia 2021 13:30

To co sie dzieje w kongresie, to jedna sprawa. Jak to relacjonuja media to jest odrebny temat. A co sie dzieje naprawde to dowiemy sie za lat kilka, albo kilkadziesiat. A moze wcale.

Sytuacja jest analogiczna do tej, ktora byla w Rosji w 2017 roku. Spora czesc ludzi uwierzyla w walke klas, w uciemiezony lud pracujacy miast i wsi, i w to, ze trzeba sie wyzwolic spod jarzma.

Teraz zamiast walki klas jest opresyjny, zmaskulinizowany, patriarchalny swiat bialego czlowieka, ktory "uciska mniejszosci" - kolorowe, wieloplciowe, itp. bzdury. I to bedzie rozgrywane plus jakies "zacofane religie", w tym KK.

To co sie teraz dzieje i o czym swiat jest informowany to jest spektakl na zasadzie pierwszego strzalu z krazownika "Aurora" i nie ma co tutaj za bardzo komentowac. Ja w kazdym razie przygladam sie temu jak gosciom, ktorzy obsluguja na bazarku gre trzy karty. Stoje, patrze i trzymam sie z daleka. Gdybym jednak mial ekipe, ktora bylaby w stanie temat ogarnac, to bazarek bylby wolny od hazardu.

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @valser 7 stycznia 2021 13:30
7 stycznia 2021 13:55

w  Rosji to chyba  w 1917 r.

zaloguj się by móc komentować

valser @ikony58 7 stycznia 2021 13:49
7 stycznia 2021 13:56

Taka przebiorka to jest dom wariatow. W Polsce to wystapi w formie przebiorki za wikinga, albo za jakiegos praslowiana, pseudo-Piastakolodzieja. Trzeba sie trzymac od tego z daleka.

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @Magazynier
7 stycznia 2021 13:59

Irak i Libia wysyłają wojska by przywrócić demokrację w US.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Draniu 7 stycznia 2021 13:16
7 stycznia 2021 14:03

Coś w tym stylu. Mattis wypiera się że nigdy nie kochał Trumpa. Kto następny?

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @valser 7 stycznia 2021 13:30
7 stycznia 2021 14:06

Po pierwsze potrzebowałbyś Kościoła i kilku biskupów wolnych od zobowiązań od lokalnych gangów. Na to trzeba zarobić, nie tylko kasą, przede wszystkim walką duchową. Ale i własne nakłady na Kościół są tu ważne. Inne sprawy też z pietyzmem.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @ikony58 7 stycznia 2021 13:49
7 stycznia 2021 14:08

No pacz pan. Sat Okh powstał z martwych i emigrował do Stanów. 

zaloguj się by móc komentować


Magazynier @saturn-9 7 stycznia 2021 11:57
7 stycznia 2021 14:11

Zasuszonego, chciałeś powiedzieć. Ale za to jego wica-prezydenta całkiem, całkiem. Że tak powiem uwędzona.  

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Magazynier 7 stycznia 2021 14:11
7 stycznia 2021 14:11

Uwędzona na dymku z konopii

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @betacool 7 stycznia 2021 11:26
7 stycznia 2021 14:14

Zgadza się. Ale te nekrofilne ordynacje po prostu nie mieszczą się w pale. Za grubo szyte. Musi że grube nici to specjalność amerykańskich "krawców". 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @ikony58 7 stycznia 2021 14:12
7 stycznia 2021 14:15

Nie wiem kiedy przeczytam, mości dobrodzieju, bo roboty po pachy. 

zaloguj się by móc komentować

valser @stanislaw-orda 7 stycznia 2021 13:55
7 stycznia 2021 14:16

Ja. Czaslem sie o sto lat.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @betacool 7 stycznia 2021 11:36
7 stycznia 2021 14:17

Nie zgadzam się. To były łyżwy, tylko założone tyłem do przodu. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Andrzej-z-Gdanska 7 stycznia 2021 11:03
7 stycznia 2021 14:20

"Tamta" strona była lepiej przygotowana. Trump to dopiero prototyp księcia. Za mała autonomia księcia-harcownika, za sałby jego gang. Biurokracja założyła dźwignię na przemysł wydobywczy, organizacja Trumpa poszła na deal z oligarchią deep state.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Paris 7 stycznia 2021 10:11
7 stycznia 2021 14:20

On nie bredzi tylko jest niedoinformowany. Za mało wypił wczoraj. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @tadman 7 stycznia 2021 08:27
7 stycznia 2021 14:26

No pacz pan, Węglarczyk też "nasz". Idziemy przebojem ... po ten kwiat, po ten kwait czerwony ... Ups przepraszam myślałem że on o Bidenie, że niby barbarzyńca, a to jendka miał na myśli Trumpa. Ale i tak historia się nabzdryngoliła jabola i ma ciągle czkwaki 

Pust wsiegda budiet "Kwiat czerwony"  

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @pink-panther 7 stycznia 2021 01:59
7 stycznia 2021 14:27

Dzięki, ale na razie mam czas tylko rzucić okiem na kilka literek w ramce. W niedzielę chętnie zrobię sobie kino domowe. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @pink-panther 7 stycznia 2021 02:02
7 stycznia 2021 14:29

Chyba nie musi uciekać. Będzie miał swoje misterium objazdowe razem z Barrem i Conollem "Po czemu kreska w Waszyngtonie".

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @stanislaw-orda 7 stycznia 2021 04:04
7 stycznia 2021 14:30

Bo ciągle chodzi i kłapie paszczą. A u nas niby lepiej?

zaloguj się by móc komentować

toNick @Magazynier
7 stycznia 2021 14:46

Widać dosyć powtarzalny schemat. 
Najpierw lewica - potem na krótko prawica, która "nic nie może" - potem dalej lewica.
I tak się pcha cały ten "postęp".

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @tadman 7 stycznia 2021 08:35
7 stycznia 2021 16:10

To prowokatorzy wmieszani w tlum.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @lch 7 stycznia 2021 09:59
7 stycznia 2021 16:11

"..Były prezydent George W. Bush napisał w wydanym oświadczeniu, że zamieszki na Kapitolu obserwował wraz ze swoją żoną „z niedowierzaniem i przerażeniem”. 

Niech on sie nie przeraza, niech idzie walnie flache na uspokojenie.

Stary cymbal.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Andrzej-z-Gdanska 7 stycznia 2021 11:03
7 stycznia 2021 16:15

Ludzie  "od  Trump'a"  =  ludzie  "przeciw  Trump'owi"... 

...  wot  cala  filozofia  !!!  

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @valser 7 stycznia 2021 13:30
7 stycznia 2021 16:19

"A co sie dzieje naprawde to dowiemy sie za lat kilka, albo kilkadziesiat. A moze wcale."

Ja bym chcial sie dowiedziec kto naprawde stal za rokiem 2020, i kto podkercal te wszystkie sprezynki typu:

morderca w koronie, meczenstwo swietego George'a Floyda, najbardziej demokratyczne w dziejach swiata wybory prezydenckie.

zaloguj się by móc komentować

Paris @betacool 7 stycznia 2021 11:36
7 stycznia 2021 16:19

100/100  !!!

U  nasz,  tez  w  to  wierzo.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ikony58 7 stycznia 2021 13:56
7 stycznia 2021 16:21

"Arizona BLM rally"

Tak wlasnie myslalem.

Zdjecie tego typa kursuje wszedzie w sieci, na stronach oburzonych gazet.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Magazynier 7 stycznia 2021 14:30
7 stycznia 2021 16:27

Przecie  USA miały robić za  wzorzec z Sevres.

U nas dopiero mieliśmy zacząć "na dobre" doganiać tzw. Zachód, a okazuje się, że ten nas już nawet chce zdublować i dogania z zadniej strony.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @stanislaw-orda 7 stycznia 2021 16:27
7 stycznia 2021 16:44

co to jest Sevres? Ten Zachód dogonimy jak staniemy się prowincją ChRL.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Szczodrocha33 7 stycznia 2021 16:10
7 stycznia 2021 16:46

Antifa. Są już filmiki na ten temat w sieci. 

zaloguj się by móc komentować

Nieobyty @Magazynier
7 stycznia 2021 16:46

Pozwole sobię przytoczy wypowiedź rosyjskiego analityka o obecnym problemie w USA.

Ten punkt widzenie jest zbieżny z moim a  temat lepiej jest przedstwiony. 

Anatoly Nesmiyan

Rozłam w Stanach Zjednoczonych wszedł w fazę systemową. I jak z każdym kryzysem systemowym, nie da się go już rozwiązać za pomocą istniejących mechanizmów. Będziesz musiał tworzyć nowe - lub udawać, że wszystko jest w porządku, a zatem tylko pogarszać problem do tego stopnia, że ​​zacznie go samodzielnie rozwiązywać.

Problem państw polega na tym, że dawna umowa społeczna między rządem a społeczeństwem przestała działać. Polegał na skomplikowanej formule, „Ty wybierasz - my rządzimy”. Amerykańska arystokracja jest oczywiście antagonistą zwykłego Amerykanina; ma swoje własne interesy. Często są bardzo daleko od interesów ludzi. Nic nowego ani niezwykłego. Ale po wynikach wojny secesyjnej zapadła decyzja: skoro nie da się od razu wziąć pod uwagę interesów wszystkich, weźmiemy je pod uwagę.

Dlatego demokracja amerykańska opierała się na uczciwych (co zrozumiałe, warunkowo sprawiedliwych, ale jak najbardziej sprawiedliwych) wyborach, w których ludowi dano prawo do roli arbitra w odwiecznym sporze między dwoma największymi grupami rządzącymi.

Rodzaj procesu przysięgłego, w którym sędzia uosabia prawo, ława przysięgłych uosabia sprawiedliwość. Gdzie sędzia podejmuje decyzję dopiero po werdykcie jury - czy mu się to podoba, czy nie, dlatego amerykański system władzy i wyborów był tak złożony - zarówno w strukturze, jak iw istocie.

Teraz te złożone mechanizmy zostały zerwane. Z grubsza i bez możliwości ich wyzdrowienia. Fałszerstwa, które Demokraci szczerze i bezwstydnie przeprowadzili w tych wyborach, złamały porozumienie „wybierasz” i dlatego kwestionowały ich prawo do rządzenia.

„Nienormalne” skoki na wykresach liczenia są normą dla dzikich Bantustanów, takich jak wszystkie rodzaje Wenezueli, Rosji i innych demokracji towarowych. Był to pierwszy raz w Stanach Zjednoczonych, dlatego też demokracja amerykańska nie miała mechanizmów naprawiania sytuacji. Ogłoszone wczoraj wyniki wyborów do Senatu w Georgia stały się najwyraźniej ostatnim impulsem dla zgromadzonych na wiecu poparcia dla Trumpa - te same „nienormalne” głosy, to samo skradzione zwycięstwo.

Nic dziwnego, że odkąd demokracja przestała działać, ludzie przeszli do demokracji bezpośredniej, która zawsze wygląda tak samo.

Zwolennicy Trumpa mają krytyczny problem uniemożliwiający im rozwiązanie kryzysu poprzez bunt - brak organizacji. Tłum nie jest strukturą. Dlatego nie może zrobić nic poza pogromem. Nastąpił pogrom.
 

Ale sama sprzeczność nie została usunięta. Demokraci złamali amerykańskie instytucje demokratyczne, wygrywając taktyczną bitwę. Strategicznie przegrali. Dokładniej, amerykański establishment przegrał. Teraz będzie musiał rozwiązywać wewnętrzne sprzeczności bez zewnętrznego arbitrażu, a to jest obarczone szybkim wzrostem procesów entropii w rządzącej klasie Ameryki, która nagle się zamknęła. Oznacza to, że prędzej czy później (raczej wcześnie, ponieważ kryzys zewnętrzny całego systemu światowego nakłada się na wewnętrzny kryzys władzy) entropia wybuchnie jak ropa. I ten czy inny odpowiednik Cywila staje się dla Stanów Zjednoczonych jedynym sposobem wyjścia z katastrofy, która jest w pełnym toku. I nie ulega wątpliwości, że to już nie kryzys, ale katastrofa.

 

I jeszcze taka uwaga to właśnie Rosyjska strona podawała już w listopadzie że elity Pentagonu były przeciwne obecnemu prezydenotwi co ostatnie wypadki potwierdzają. Kto z elit miał bronić prezydenta gdy wszyscy go już opuścili w dniu wielkiego kantu.

Pytanie które sobie stawiam  to  uwzględniając że, Amerykański establishment zdawał sobie sprawę [rozważał]   że strategicznie przegrał  generują taki a nie inny wynik wyborów: Co go zmuszało do takiego kroku? 

Anatoly Nesmiyan po części odpowiada

Nowy wspaniały świat, który budują globaliści, będzie światem korporacji. Ale będzie też miejsce dla państw narodowych, które przejmą (a ściślej muszą przejąć) szereg istotnych i ważnych funkcji - przede wszystkim zewnętrznych w stosunku do korporacji i wewnątrzkorporacyjnych struktur arbitrażu. Włącznie z mocą.

A istnienie kilku supermocarstw (aczkolwiek ze zmniejszonymi mocami) w nowym obrazie świata wyglądało całkiem logicznie. Musieli wymienić swój pakiet usług - najpierw zapewniając globalne bezpieczeństwo.

Teraz ten punkt w budowie nowego porządku świata został poddany poważnym wątpliwościom. Kluczowy kraj na świecie wkracza w okres niestabilności. Globalne zadanie budowania nowego porządku świata jest rozwiązywane kosztem utraty stabilności w jednym z jego podstawowych, kluczowych punktów. Co podważa cały proces i wynik końcowy.

Ktoś przecież kalkulował ryzyko w tak niestabilnym procesie a jednak go uruchomiono, a nam pozostanie ufać że niestabilność procesu i wszelkie tej niestabilności katalizatory  dają nam pewną  ochronę.  

I tak też czytam te ruchy - wystąpnie prezydenta który bez dyplomacji mówi o fałszerstwie i zdradzie vice-prezydenta - co nieudolnie przykrywa się akcją prowokatorów na Kapitol.   

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Szczodrocha33 7 stycznia 2021 16:19
7 stycznia 2021 16:48

Był taki programik w newsmax. Pokazano 4 fotografie z nazwiskami, niby od niechcenia, ale ze wskazówką że oni dużo mogą w sprawach zagranicznych. Muszę to znaleźć.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Szczodrocha33 7 stycznia 2021 16:19
7 stycznia 2021 17:20

Jak  to  kto  ???

Ci  sami  co  ZAWSZE  i  SAMI  SWOI  !!!

 

Trzymajmy  sie  od  tej  detej  sciemy  i  ustawki  NA  ODLEGLOSC,...  a  "komentujacych"  medrcuF  typu  DZIADYGA  Bush,  czy   "nasz"  lokalny  i  zdalny  Sakiewicz  i  cala  ta  "narodowa  merdialnia"  -  OMIJAJMY  SZEROKIM  LUKIEM...

...  ewentualnie  -  jednym  uchem  wysluchac,  a  drugim  wypuscic  !!! 

zaloguj się by móc komentować


Paris @Magazynier 7 stycznia 2021 16:46
7 stycznia 2021 17:25

Oh  la  vache  !!!

Antifa  ?!?!?!   Nie  moze  byc  !!!   Czyzby  KE  maczala  swoje  brudne   paluchy  ???

Co  wcale  by  mnie  nie  zdziwilo.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Nieobyty 7 stycznia 2021 16:46
7 stycznia 2021 17:36

Ciekawa analiza ale nie do końca się zgadzam. W innym tekście napiszę z czym się nie zgadzam. 

"I ten czy inny odpowiednik Cywila"

O co chodzi z tym cywilem? To chyba tłumacz automatyczny robił ten tekst. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @Paris 7 stycznia 2021 17:25
7 stycznia 2021 17:37

Nie KE. Antifa to jest inna wersja bolszewików a ci mieli finansowanie od banksterów.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Magazynier 7 stycznia 2021 17:37
7 stycznia 2021 17:45

Nasr*li  tych  wersji  bolszewikow,...

...  zolte  kamizeli,  blm,  u  nasz  wsciekle  macice,  ze  sie  juz  gubie  !!!

zaloguj się by móc komentować

Nieobyty @Magazynier 7 stycznia 2021 17:36
7 stycznia 2021 18:23

Cytuję analizę właśnie licząc na jej ocenę.   Tekst z rosyjskiego był tłumaczony automatycznie.  Na poczcie są linki do tekstu źródłowego.

zaloguj się by móc komentować


zaloguj się by móc komentować